לוסי דובינצ'יק: אף פעם לא ראיתי בעצמי אישה קטנה

יש לך איזה שהיא הצלחה טרייה מהימים האחרונים, אפילו היום בבוקר?

"עוד כמה ימים אלמה מסיימת ג'. זה לפי דעתי ההישג הכי גדול, בינתיים. זה שיש לי ילדה שעולה ל-ד' זה מטורף בעיניי. זו ההצלחה הכי גדולה בעיניי עד היום". 

 

 

מה לוסי לובשת?

 

שמלת מקסי אלגנטית עם שסע וחגורה במותן – 219.90 ? קרייזי ליין

 

 

לקנייה בחנויות הרשת ובאתר >>

 

 

עוד בפרוייקט "חוגגות את החיים":

 

עוד בפרוייקט "חוגגות את החיים":
טליה פלד קינן: שינוי הקריירה בגיל מאוחר היתה ההחלטה הטובה בחיי
לימור גולדשטיין: לפעמים אני מזכירה לעצמי שאני נראית בסדר
מעיין קרת: אני מרגישה חלק ממהפכה
 
עוד בפרוייקט "חוגגות את החיים":
טליה פלד קינן: שינוי הקריירה בגיל מאוחר היתה ההחלטה הטובה בחיי
לימור גולדשטיין: לפעמים אני מזכירה לעצמי שאני נראית בסדר
מעיין קרת: אני מרגישה חלק ממהפכה

ואם אנחנו מסתכלים אחורה מבחינת קריירה, יש איזשהו רגע אחד שמבחינתך הוא שיא ההצלחה שלך?

"האמת שאין איזה רגע אחד ספציפי, זה שאני בתיאטרון גשר זה מבחינתי הצלחה מאוד גדולה כי זה תיאטרון שאני מאוד אוהבת. התחלתי לראות הצגות שלהם בגיל 10, והייתי רואה כל הצגה איזה שבע פעמים. עוד חודש אני חוגגת תשע שנים שם, וחוץ מלשחק עשיתי שם עוד כל מיני תפקידים – גם הפקתי והייתי עוזרת במאי של יבגני אריה במספר הפקות. בזמנו גם הקמתי מועדון תרבות, שזה גם היה משהו שעשיתי בשתי ידיים, כי גם הפקתי וגם הייתי מנהלת אמנותית של זה, וגם היה לי מין בר מיני-מסעדה בפנים".  

 

 

ומתוך כל הרגעים האלה, היה איזשהו רגע שהרגשת שאת על גג העולם?

"הקטע של פסטיבלי סרטים בחו"ל זה קטע נורא כיפי. אתה מטופל, באים תמיד לקחת אותך ומשכנים אותך במלון 5 כוכבים ויש שטיחים אדומים וכל הזה. אז זה משהו שהוא הכי קרוב ללהרגיש על גג העולם".

 

את מאמינה שהמילה 'הצלחה' בהכרח הולכת עם המילה 'אומץ'? 

"אני חושבת שכן, כי אם אתה לא אמיץ, בדרך כלל אתה לא מגיע למקומות. כלומר, אומץ יכול להביא אותך גם לנפילות ולכישלונות, אבל הוא בהחלט סולל לך דרך למקומות שלא היית מגיע אליהם אלמלא היית מעז. זה נכון לא רק לגבי קריירה, אלא לגבי חיים בכלל. אני נורא מאמינה בלמצוא את הדרך שלך, האישית, שמתאימה לך, אני חושבת שתמיד עשיתי את זה.

 

אני גם תמיד עושה החלטות נורא דרסטיות, אפילו קיצוניות כאלה. המעבר שעשינו בתי ואני לגליל לאחרונה לא היה בתכנון. אלמה כבר איזה שלוש שנים מבקשת שנעבור. היא מאוד רוצה לגור במושב ולי זה בכלל לא היה נראה כאופציה. ולפני שלושה חודשים קמתי איזה יום ופתאום זה היה נראה לי כמו הדבר הכי נכון לעשות. באותו יום נסענו לראות דירות, אחרי שבוע כבר עברנו".

 

 

וואו, מאוד ספונטני. את תמיד ככה?

"לא יכולה בלי ספונטניות. בגלל זה גם מאוד קשה לקבוע איתי דברים. אני באמת נורא אוהבת לקום בבוקר ולראות מה בא לי לעשות. האמת שאני אף פעם לא יודעת מה הצעד הבא. זה אמנם נראה כאילו אני תמיד יודעת, אבל זה לא באמת ככה. אני די בן אדם שחי מיום ליום ובדרך כלל דברים איכשהו מתגלגלים ומסתדרים".  

 

 

הפרוייקט של און לייף וקרייזי ליין ריכז נשים מצליחות, שעשו החלטות אמיצות בחיים. למה את חושבת שנבחרת לפרויקט?

"כנראה שבאמת בגלל שאני מאוד מתחברת עם המילה אומץ. כלומר, לאור הבחירות בחיים האישיים שלי. כבר כילדה עשיתי החלטות שדרשו ממני אומץ. למשל עשיתי סטופ מהמשחק להרבה שנים, ובזמנו אמרו לי בסוכנות שהרכבת תעבור וכל מיני דברים כאלה. זה ממש לא הלחיץ אותי. כל הזמן אמרתי שאם אני ארצה להיות שחקנית אני אהיה שחקנית. זה לא קשור לאם הקלף הולך עכשיו או לא. הגורל שלך מאוד בידיך. אתה תמיד יכול ליצור דברים וליצור לעצמך פרויקטים. בכלל אני חושבת שלחיות מתוך מחשבה כזאת של האם הצלחתי או הפסדתי, או בכלל להסתכל על העבר יותר מדי, זה לא חכם. צריך כל הזמן להסתכל קדימה ופשוט להמשיך לעשות".

 

יש לך מישהי שמהווה עבורך מודל לחיקוי?

"הייתי הולכת על דמויות גדולות. ז'אן דארק וכאלה. נשים שלא ראו בעצמן אישה קטנה שאמורה להיות בתוך איזה משבצת. מעולם לא ראיתי בעצמי אישה קטנה. אני גם מאוד מעריצה אמנים בארץ שכתבו לעצמם סדרה והרימו את הכפפה ועשו לבד, כמו למשל ליאור רז שעשה את 'פאודה'. מאוד מעריכה את זה".

 

 

איך היתה עבורך בחירת הבגדים?

"האמת שמיד התבייתי על הבגד הזה. אני חושבת שהוא נורא מתאים לי, כי הוא גם אלגנטי וגם נוח".  

 

מזכיר את מה שיש לך בבית?

"האמת שכן. אני אוהבת שחור ואני גם חייבת שמה שאני לובשת יהיה לי נוח. לא יוצא לי לעבור הרבה בבית בין הדברים שאני עושה, אז אני אוהבת בדים שלא מתקמטים ולא קורה איתם יותר מדי, בגד שלא זקוק ליותר מדי טיפול, והוא נוח ומשרת את המטרה".

תגובות (0)
הוסף תגובה