כך חסכתי את מירוץ ההתחמשות של תחילת שנת הלימודים

איך אני אוהבת את הימים האלו של סוף החופש הגדול.. ההתארגנות לקראת שנת הלימודים החדשה, זמן של התחדשות, הכנות, ארגון וסידור חדרי הילדים, מדפי הספרים, המגרות, חידוש ציוד תיקים וגם בגדים.

 

כל ה'תקתוקים', זריקת הישן והבאת החדש עושה לי סדר בראש. בכל שנה אני מסיקה מסקנות, משנה חנויות, לומדת עוד קצת מהשנה הקודמת, מטעויות והצלחות והכל לקראת השנה הבאה.נתח גדול וחשוב ביותר בהליך החזרה ללימודים הוא התלבושת, הבגדים של הילדים, החולצות, המכנסיים, קפוצ'ונים, חולצות חגיגיות, חולצות ליומיום: הכל צריך להיות מוכן מראש, שלא אתחיל אמצע שנה לחפש פתאום בגדים לבי"ס. אז נכון שיש לכאורה תלבושת אחידה וזה אמור להיות פשוט, אבל זה לא, בכלל לא..

 

קודם כל החולצות: יש איכויות שונות של בדים, צבעים לחולצות שיורדים לפעמים, כביסה אחת והופ – החולצה דהויה ונראית כאילו חרשו עליה שנה שלמה. תוסיפו לזה שישנן גזרות שונות ומגע של בד שונה, ובכלל קיבלתם "חגיגה" שלמה.

 

 

לי חשוב שהחולצות שאקנה לא יהפכו לסמרטוטים כבר באוקטובר, ובואו נודה על האמת – זה קורה המון שהצבעים דוהים ובד מתכווץ או מתרחב והופך מהר מאד לסמרטוט. הסמל אחרי כביסה אחת או שתיים נעלם פתאום, ואיזה מתסכל זה לדעת שרק לפני חודשיים ומעט מידי כביסות החולצות שהיו מסודרות כל כך יפה, צבעוניות ובוהקות במדף בארון הילדים, פתאום נראות כמו ערימה של בגדים לתרומה לנזקקים. הסווצ'רים של החורף מלאים ב-'גוגולים', שזה משהו שאני ממש לא יכולה לסבול, בקיצור – מתסכל ביותר.

 

חשבתם שכאן זה נגמר? בואו נדבר על הריצות המטורפות שסובלות מהן כל מי שיש לה/ו שני ילדים ויותר המצויים במסגרות בתי ספר שונות (יסודי וחטיבת ביניים או תיכון או הכל ביחד..). הריצות מחנות לחנות כי לחלק יש את הסמל הזה בלבן והילד רוצה בשחור, הגדולה רוצה את הסמל הצבעוני שבדיוק נגמר בחנות השלישית, ובחנות הרביעית דווקא יש את הסמל הצבעוני אבל אין את החולצה המתאימה.. ובכל חנות תור, וריבים על התור שמגיעים ארוזים יחד עם צעקות ועצבים, כולם הרי מתארגנים לקראת השנה החדשה, לא רק אנחנו מתחילים שנה.. אוףףףף

 

 

השנה החלטתי להפסיק לשחק במשחק הזה. הרי לא הגיוני שבכל שנה אני אתרוצץ מחנות לחנות, ממקום למקום, כשאנחנו ב-2016 וממילא את רוב הסידורים שלי אני עושה בכלל מהבית, או מהעבודה, או מהנייד. בשביל זה נועד האינטרנט!

 

זו אולי מקריות, או אולי נחלה שהגיעה באיחור, אך השנה קסטרו יצאו בשירות חדש שמאפשר רכישת חולצות בייסיק באיכות גבוהה עם הדפסת סמל בית הספר בו לומדים הילדים שלך (160 בתי ספר שונים נמצאים בתוך המאגר שלהם, רק לומר את העיר ושם בית הספר והופ – זה כבר על החולצה!). ואם השירות הזה הוא נהדר בסניפים, דמיינו כמה שמחתי לגלות שהוא גם חלק אינהרנטי מאתר האינטרנט של קסטרו. ככה, בפשטות, לבחור את הדגם, המידה, גזרה, צבע, סמל בית הספר ולשלם. אה, כן, יש מבצע של 5 חולצות ב-100 ?, כולל הדפסה! ובסוף הכל מגיע לאיסוף מהחנות (או עד הבית עם שליח בתוספת 15 שקלים) מקופל וארוז – כמו שאני אוהבת.

 

 

אגב, חוץ מחולצות, קסטרו השיקה קולקציה שלמה של בגדים המתאימים לבית הספר. קפוצ'ונים, מכנסיים וכו'. גם כאן חשובה האיכות, הגזרה, היופי והנוחות. וכן, בעיני, אימא מתרוצצת, מדובר בפריבילגיה ענקית ללכת לחנות אחת ולקנות שם הכל. קולקציה שלמה של הכל. בעצם לא ללכת, להקליק. תוך כדי שאני עושה דברים שאי אפשר לעשות במחשב (למשל להכין אוכל או להגיע לפגישת עבודה..)

 

לסיכום, אני מרגישה שהצלחתי בגדול הפעם. חולצות בית ספר מעולות, שניתן להזמין באינטרנט או בכל אחת מחנויות הרשת. יש לקסטרו את רוב הסמלים של בתי הספר. זה פשוט כיף לקבל את הבגדים שהזמנת בצורה מושלמת –  ארוזים ומקופלים. בלי הריצות והחיפושים.

 

קולקציית בגדי בית הספר של קסטרו היא חידוש מרענן שעונה על כל מה שצריך, הילדים לבושים בבגדי איכות שגם לקראת סוף שנה ייראו כאילו רק התחילה השנה. הופך את הרצוי למצוי.

תגובות (0)
הוסף תגובה