גאווה ישראלית: מוצרי הטיפוח הטובים ביותר, כחול לבן

טיפול ביו ריפר של HL

מודה, גם אני הייתי סנובית. סביר להניח שממש כמוכן, גם אני עיקמתי את האף כשראיתי קוסמטיקאיות שבוחרות להשתמש במוצרים של חברות ישראליות במקום כאלו של חברות מפונפנות מחו"ל. אבל אז קרה מהפך. כבר כמה חודשים שאני שומעת על יותר ויותר קוסמטיקאיות שאמרו "ביי ביי" לחברות האחרות ובחרו לעבוד דווקא עם HL הישראלית. אותן קוסמטיקאיות מקצועיות היללו את המוצרים ואת טיפולי הפנים וסיפרו כי את התוצאות שלהם ניתן לראות באופן ברור ומיידי. מה גם שהיותם מיוצרים בארץ מעניק להם יתרון משמעותי, משום שהם מותאמים לאקלים שלנו ולסוגי עור הפנים.

 

אחרי שאותן השתפכויות מצד קוסמטיקאיות התחילו לחזור על עצמן, החלטתי שאני חייבת לבדוק את העניין בעצמי. או יותר נכון – על עצמי. וכך מצאתי את אחד הסודות השמורים בתעשייה: מסתבר שממש בלב תל אביב שוכן לו מפעל הבוטיק של HL. הבניין כולל כמה קומות ובתוכן יושבים צוות ההדרכה, צוות המדענים שאחראי על הפיתוח ועל כל הבדיקות החוזרות ונשנות של המוצרים, אנשי השיווק וההנהלה ואפילו המכונות עצמן, שבתוכן מייצרים את התכשירים ואחר כך אורזים אותם ושולחים אותם לקוסמטיקאיות בארץ ובעולם.  

אבל כמובן שבאתי לא רק לראות, אלא גם לעבוד – כלומר, להתנסות בטיפול הפנים שלהם. מכיוון שאני מספר חודשים לאחר לידה, הטיפול הנבחר עבורי היה ביו ריפר, אותו מעבירים עם סדרת מוצרים המבוססת על קולגן, אלסטין וקומפלקס ייחודי המונע ומתקן את הנזקים שנגרמו לתאי העור.

 

אחרי ניקוי יסודי, עברתי שני פילינגים – האחד מעקצץ טיפה אך מנקה היטב, והשני מרגיש נעים יותר על העור ועשוי בין השאר מגבינה לבנה. לאחר מכן עברתי עיסוי פנים ודקלטור ייחודי, עם תמצית של ויטמין E וג'ל מיוחד, שעוזר לשקם את העור ולהרגיע אותו, ואפילו למנוע היווצרות של צלקות וכתמים. אחרי כל אלו הגיע שלב המסכה, שגם היא מהסדרה ולכן עוזרת לשקם את העור וכן להעניק לו לחות מבורכת. לבסוף, מיכל הקוסמטיקאית המדהימה מרחה על פניי את קרם ה-CC שלהם, שגם מעניק לחות, גם פועל לצמצום הקמטים, גם מעניק הגנה גבוהה שלSPF 50 וכמובן מעניק גם גוון עדין אך טיפה זוהר.    

 

אין ספק שזה היה טיפול מקצועי, שאמנם היה נעים אבל בעיקר "עשה עבודה". העור הרגיש כאילו קילפו ממנו עשרות שכבות של אבק – קליל יותר, נושם יותר, חי. הוא גם נראה נקי יותר, בעל גוון אחיד וזוהר. אך היתרון המשמעותי הגיע כמה ימים אחריי, כשהעור המשיך להראות אחיד ורענן, להרגיש נעים ורווי בלחות מצד אחד אבל לא שמנוני מצד שני. אז כן, אפשר להגיד שגם אני התמכרתי.

טיפול פנים כזה יעלה בין 400-300 שקל, תלוי במכון הקוסמטיקה.

לבירור נקודת המכירה המורשית הקרובה לכתובת ביתך– http://bit.ly/1M8BSB9

 

 

 

והנה עוד כמה גאוות ישראליות שנצפו על המדפים לאחרונה:

 

 Genesis – Age Control של ד"ר פישר

אז מסתבר שבמקום שתאלצו להחליט אם בא לכן להילחם בקמטים, בכתמים או בחוסר הלחות, בד"ר פישר החליטו להילחם בו זמנית בעשרת הסימנים שהזמן מראה על העור שלנו: קמטים וקמטוטים, רפיון, יובש, חספוס, חוסר גמישות, כתמים, מראה עייף וחסר זוהר, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד ואדמומיות. כנגד כל אלו הוא השיק לאחרונה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, לנשים בנות 50 ומעלה.

 

כל המוצרים כוללים רכיב חדשני המוגן בפטנט, המאריך את חיי התא ובכך אמור ליצור מראה עור בריא וצעיר יותר. הסדרה מורכבת מקרם יום (249 שקל) בעל מקדם הגנה SPF30; קרם לילה (249 שקל) עם מרכיבים טבעיים העשרים בלחות כמו חמאת שיאה, שמן כותנה, שמן שקדים ושמן זית; סרום (270 שקל) שמנים מרוכז, שמכיל בין השאר גם ויטמין E ושמן זרעי ענבים לנטרול רדיקלים חופשיים וקרם עיניים (230 שקל) המסייע בטשטוש כהויות וצמצום נפיחויות.

 

נסיינית בת 60 מאוד אהבה את הסרום שנספג בקלות ומותיר את העור נעים למגע, וגם את קרם העיניים המרענן, שעזר להילחם בסימני העייפות. קרם היום היה לה קצת כבד מדי והיא ציינה שכנראה כפי שמצוין על האריזה הוא מיועד לבעלות עור יבש במיוחד.

 

 

 

סדרת PRICKLY PEAR & MORINGA של AHAVA

יותר ישראלי מזה אין: AHAVA השיקו לאחרונה סדרת בניחוח חדש של צבר ומורינגה, צמחי המדבר שגדלים בסביבת ים המלח, שכידוע מככב במוצרים של המותג. הסדרה מכילה שמן גוף יבש (129 שקל), תחליב גוף מינרלי (115 שקל) וקרם ידיים מינרלי (66 שקל), שכולם מעושרים במרכיבים שעושים טוב לעור, כמו ויטמין E, בטא קרוטן, פרו ויטמין A ושמן אומגה 3. אה, וכמעט שכחתי – מינרלים מים המלח. הניחוח מאוד פרשי, קליל וקייצי, ומתאים לאלו שלא יכולות לסבול ניחוחות כבדים ומתוקים במאה אחוזי לחות.

 

 

תרסיס לניקוי מברשות איפור ללא בשטיפהשל שוורץ קוסמטיקה

היום יש יותר ויותר מודעות לכך שכדאי להשקיע לא רק באיפור איכותי, אלא גם במברשות טובות. הוצאה על מברשות מאיכות גבוהה יכולה אמנם להיות קצת כבדה על הכיס, אבל היא מגיעה פעם בכמה שנים – כל עוד, כמובן, דואגים לשמור עליהן כמו שצריך.

אם יש לכם כמה מברשות טובות, אז אתם בוודאי יודעים שצריך לחפוף אותן כל כמה שימושים, עניין שיכול להיות די מעיק, במיוחד בגלל זמן הייבוש. אז כדי לחסוך את התענוג, הוציאו בשוורץ קוסמטיקה תרסיס לניקוי מברשות שלא מצריך שטיפה – פשוט לרסס על המברשת, לנגב קצת על משטח והנוזל מתאדה כבר מעצמו די במהירות.

 

אז אמנם לא הייתי מוותרת על חפיפה טובה פעם ב-, אבל התרסיס הזה בהחלט מצליח לרווח בין הפעמים, במיוחד כשרק רוצים לשנות גוון מבלי שישארו שאריות של צבע על הסיבים. 

מחיר: 20 שקל.

 

 

 Blow Dry Concentrate של MOROCCANOIL

המוצר החדש של חברת moroccan oil הוא מתכשירי השיער הנדירים שגם משיגים תוצאה נהדרת למראה וגם לא כרוכים בתחושות לא נעימות בשימוש. לשמן יש ריח נפלא ונהדר שכיף להקנות לשיער, הוא לא מותיר כלל תחושת שמנוניות מיותרת אלא בעל מרקם עדין ומזין, והתוצאה היא שיער שברגע נראה בריא יותר, מבריק יותר ועשיר בלחות. הוא שימושי במיוחד למי שמייבשת את השיער בפן גם בקיץ כדי להימנע ממראה שיער יבש ושבור. מה שכן, השפעת המוצר מתפוגגת תוך כמה שעות, אבל שימוש נשנה במהלך היום לא יהיה מעיק ואפילו ייתן תחושה ממכרת הודות לריח הנעים והמרקם המצוין שלו. מומלץ. 

מחיר: 119 שקל. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה