4 שמלות ב-4 דרגות קושי למידות 42+

כשכותבים במשך זמן רב על בגדים שמתאימים גם למידות 42 ומעלה אחת השאלות החוזרות ובלתי נמנעות היא: אבל מה עם הכסף?

כי כן, העובדה היא שיש היום בארץ מעצבות נפלאות וחנויות שמייבאות בגדים נהדרים מחו"ל. אבל מה שיותר קשה זה למצוא בגדים קז'ואלים ויפים ליומיום במחירים סבירים ושווים לכל נפש. יוקר המחייה משפיע על כולנו ולרובנו אין יכולת לקנות באופן קבוע בגדי מעצבות.

את רשת H&O הכרתי בעיקר משמועות. לא יצא לי להיכנס לשם בשנים האחרונות אבל פה ושם ראיתי נשים בקבוצות האופנה המלאה שלובשות בגדים שלהם, דבר שעורר את סקרנותי. בנוסף אני יודעת שהם נחשבים רשת של בגדים במחירים טובים, לאחרונה למשל הם יצאו בקמפיין שמראה לוקים שלמים בפחות מ-300 ?, כך שמאוד רציתי לבדוק את העניין ושמחתי כשהזמינו אותי לסקור אותם.

ניסיתי לבחור כל מיני סוגים של לוקים, מהכי יומיומי ופשוט דרך לוקים שיתאימו לעבודה וכלה בכאלו יותר חגיגיים. להלן מסקנותיי:

1. נתחיל מהלוק הכי יומיומי כיוון שהוא נושא בחובו גם איזה סוג של וידוי. אני כותבת הרבה על קבלה עצמית ועל זה שכל אישה בכל מידה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה ואוהבת, ואכן כבר לבשתי והצטלמתי בהכל – ביקיני, קרופ טופ, חצאיות קצרות, מה שתרצו. המחסום האחרון שלי היה.

מכנסיים קצרים. אין לי מושג למה דווקא זה כל כך היה קשה לי, אחרי הכל בבגד ים רואים בדיוק את אותן ירכיים, ובכל זאת לא הצלחתי להביא את עצמי ללבוש מכנסיים קצרים. גם כשכבר מדדתי כאלו לא אהבתי איך שהם נראו עליי. ב-H&Oפתאום נתקלתי במכנסיים קצרים שנראו לי ממש חמודים. מדדתי אותם וראו הפלא ופלא… זה הפעם הראשונה שלא ממש שנאתי איך שאני נראית במכנסיים קצרים, ואפילו אהבתי אותם! צירפתי להם חולצה חמודה ומנצנצת כדי שלא יהיה לי משעמם ומבחינתי זה אחלה לוק שיכול להתאים לים, לשוטטות בשוק או טיול רגלי, ליום כיף עם הילדים ועוד ועוד.

חולצה: 119.90 ?
ג'ינס קצר (מחוץ לתמונה): 89.90 ?

צילום: אפרת וייסמן

2. הלוק הבא הוא של שמלת מקסי חמודה עם הדפס שחור- לבן. צירפתי לו תיק פרנזים (כל האקססוריז בצילומים גם הם מH&Oלמעט הנעליים). היא מאוד נוחה וקלילה על הגוף, מושלמת לימי הקיץ החמים.

שמלה: 179.90 ?.

צילום: אפרת וייסמן

3. נעבור ללוק קצת יותר חגיגי בשמלה אפורה-כסופה מנצנצת וקלאץ' קטן. אני חושבת שמידה אחת למעלה היתה יכולה להיות יותר מוצלחת (ויש לציין שהמידה הזו קיימת, פשוט לא היתה בחנות באותו רגע) כיוון שהשמלה מעט נצמדת בבטן, אבל עדיין אהבתי את הוייב שלה.

שמלה: 159.90 ?.

צילום: אפרת וייסמן

4. לפני כשנה כתבתי על כניסת רשת מדרהוד מטרניטי שמציעה בגדי הריון עד מידה 48-50, ומסתבר שהם נמכרים גם בסניפים של H&Oואני מצאתי שם דברים מאוד חמודים. יש נשים שנרתעות מהמחשבה של לקנות בליינים או חנויות של בגדי הריון כשהן לא בהריון אבל אני מודה שאני לא לגמרי מבינה למה. נשים שיש להן מבנה עם בטן בולטת הרבה פעמים יכולות למצוא פריטים מוצלחים דווקא במקומות כאלה. בכל מקרה לי זה לא מפריע אז מדדתי כמה אופציות גם מהליין הזה.

למשל השמלה הכחולה החמודה הזו שחיבבתי מאוד, שיש לה גומי מתחת לחזה המאפשר לה להימתח או להצר את המותן לפי בחירת הלובשת ומצב הבטן.

שמלה: 159.90.

צילום: אפרת וייסמן

5. הלוק האחרון גם הוא מהליין של מדרהוד מטרניטי והוא של שמלת מקסי שלדעתי מצטלמת פחות טוב ממה שהיא נראית במציאות. קו המותן שלה גבוה יחסית על מנת לאפשר "גדילה" במהלך ההריון, אבל בהחלט יש נשים שזה יחמיא להן גם בלי קשר לכך. עם זאת היא היתה היקרה מכל הבגדים שמדדתי.

שמלה: 349:90 ?.

צילום: אפרת וייסמן

לסיכום, אני חושבת ש-H&O זה מקום טוב למצוא בו בגדים קז'ואלים חמודים במחירים מצויינים ושווים לכל כיס. אם את עד מידה 44 בכלל לא תהיה לך בעיה ותמצאי מגוון רחב. אם את מידה 44-50 תצטרכי לחפש קצת יותר לעומק אבל בהחלט ניתן למצוא מציאות ופריטים חמודים במחירים שבהם מאוד קשה למצוא בגדים בארץ במידות האלו. שווה מאוד להעיף מבט גם בליין ההריון, גם אם את אינך בהריון.

משמח לראות רשת גדולה שמבינה שנשים לא נגמרות במידה 42, במיוחד כשמדובר במחירים כה סבירים. אשמח מאוד להמשיך לבקר שם ולראות איך הם מתפתחים, ואולי אפילו לראות הגדלת מידות נוספת.

*כותבת הסקירה היא סטייליסטית ובלוגרית המתמחה במידות גדולות. לקביעת ייעוץ התקשרו ל-0528941566 או צרו קשר במייל Maywearit@gmail.com