מריח כמו התחלה: הבשמים הכי טובים לשנה החדשה

לאבא שכבר שנה שביעית ברציפות קונים לו חולצת פולו. כמה אפשר?

UOMO THE RED של TRUSSARDI

הבושם החדש לגבר של טרוסרדי אמור להתאים לכל אירוע ולכל שעות היום, והוא אכן כזה – לא חזק מדי אבל גם לא מתקתק, מאוד נעים ומאוד משתלב. עם זאת, הוא לא משהו שלא הרחנו קודם. האריזה שלו מאוד יפה ומושקעת, כמעין בקבוק וויסקי קטן של פעם נוסח המערב הפרוע, אבל בגוונים של חום ובורדו ועם קופסה בעלת ציפוי קטיפה. כלומר, מדובר במתנה מרשימה ובניחוח שכמעט כל גבר בטוח יאהב. 

מחיר: 500 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

לחמות ש- כאילו מבלי ששמים לב – מעקמת את האף על כל מתנה  

BLACK OPIUM NUIT BLANCHE של YVES SAINT LAURENT

ממש כמו הבושם של טרוסרדי לגברים, החדש של איב סאן לורן נראה טוב, יעשה רושם טוב ומריח טוב. הוא אמור להיות בהשראת לילות סוערים, אבל למען האמת התזנו ממנו גם ביום והוא לא הרגיש "יותר מדי", אלא היה פירותי ונעים. ממש כמו טרוסרדי, הניחוח הוא די "פרווה", מה שהופך אותו למתאים כמעט לכולן אך עם זאת – ממש כמו טרוסרדי – לא יוצא דופן או מרגש במיוחד.

מחיר: 511 שקל ל-50 מ"ל ו-651 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

לאחיינית חובבת "התפסן בשדה שיפון" וג'וני מיטשל

ELLE של SABON

פייר? הופתענו. למען האמת היינו בטוחות שבשמי הבוטיק החדשים של SABON יהיו מתוקים להחריד ומיועדים בעיקר לנערות. במקום זה קיבלנו בקבוק יפיפה, בלבן אטום לשם שינוי, שבתוכו או דה טואלט בעל ניחוח אלגנטי, נשי, פרחוני אבל עם המאסק שמעדן. שימו לב שיש גם את הגרסה הגברית, LUI, ואנחנו לגמרי מסוקרנות לרחרח גם אותה. 

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

לאחיינית הקצת פחות עמוקה

BRITNEY SPEARS Privet Show של בריטני ביץ'

נראה שבשנים האחרונות הבשמים שמוציאה בריטני הרבה יותר מצליחים (ואולי גם מוצלחים) מהלהיטים שלה. קצת קשה לעמוד בקצב, או בהבדלי הניחוחות, אז הפעם היא סיפקה לנו את ההשראה לניחוח החדש שלה (לא נגענו): "Private Show BRITNEY SPEARS  חוגג את אחת האהבות הגדולות שלי – ריקוד! הבושם בהשראת האנרגיה החשמלית שאני מרגישה כאשר אני מופיעה, במהלך החזרות או על הבמה במהלך ההופעה שלי. רציתי שהמעריצים שלי יריחו את הניחוח המרומם, הסקסי המאפשר לי להגשים את חלומותיהם". לא פחות.

 למרבה הצער, כנראה שהניחוח יהיה הדבר הכי קרוב להופעה שיגיע לארץ, ולמרבה הצער סביר להניח שהוא גם הרבה פחות מהנה – שוב ניחוח מתוק מתוק ופירותי (ואיך לא כשרשימת התווים כוללת קפה קר, קרם קצפת, ריבת חלב, פרחי תפוז ואמבר?) שוב בקבוק מצועצע ושוב זו בינינו שאוהבת ניחוחות מתוקים הפטירה "זה דווקא לא רע בכלל".

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

DALIA DIVIN של GIVENCHY

לאמא שלך, שעדיין לא לגמרי התאוששה מקייטנת סבתא וזקוקה לזריקת אנרגיה לקראת חול המועד

הבושם החדש מסדרת DALIA מנציח היטב את ההבדלים בין בשמי חורף לקיץ: הוא כבד יותר, אוריינטלי יותר ובעל נוכחות עזה יותר. הוא ממש לא "השפרצתי על עצמי משהו ויצאתי", אלא יותר כמו "מה הבושם הכי סקסי שיש לי במדף". למעשה, זאת נקודת החולשה שלו: הוא נוכח מדי. אז רק אם את מאלו שאוהבות להשאיר רושם ושובל.

מחיר: 387 שקל ל-50 מ"ל ו-473 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 Deep Euphoria של קלווין קליין

לאחות הרווקה שלך, שמגשימה את כל הפנטזיות שאי פעם היו לך

סדרת אופוריה, שנחשבת לאחת ההצלחות הגדולות של עולם הבישום, מתחדשת בניחוח דנדש. בניגוד לניחוחות הקלילים שכל כך מזוהים עם המותג, דיפ אופוריה מאוד הולם את שמו, והוא ניחן בניחוח עמוק, חורפי וכבד, אך עם זאת נעים ולא משתלט יתר על המידה ולכן קשה לפספס איתו.

מחיר: 199 שקל ל-50 מ"ל ו-299 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

 

 

לחברה הכי טובה, שהקשיבה, תמכה, דאגה ואפילו הצליחה להוציא אותך לדרינק

Waterlily Sun של AERIN

מותג הבישום והלייפסטייל, שמאחורי הקמתו עומדת ארין לאודר (הנכדה של), מתרחב עם עוד 3 ניחוחות חדשים, המצטרפים ל-5 הניחוחות הקיימים, שכולם מייצגים היבטים שונים של רגשות.

מכולם ריחרחנו את Waterlily Sun, שנולד בהשראת שושני המים. הניחוח שלו טיפה מתקתק ופרחוני, אבל גם מאוד רענן, קליל ועדין ובעיקר – ייחודי. מלבד לשושני מים, הבושם מכיל גם יסמין, עץ גויאקן, מושק וברגמוט סיציליאני. 

מחיר: 450 שקל ל-50 מ"ל ו-650 שקל ל-100 מ"ל. 

 

 

לדוד שעדיין לא החליט (ולא ממש רוצה להחליט) איך למקם אותו מבחינה מגדרית

AMBRE של L'OCCITANE

לכבוד השנה החדשה וחגיגות ה-40 שנה למותג, לאוקסיטן מחזירה מן המתים בשמים שנמכרו בה בעבר, תחת סדרה חדשה העונה לשם Les Classiques. הקולקציה כוללת שלושה בשמים: או דה טואלט 4 הגנבים לגברים, או דה איפארי לגברים ולנשים ואו דה טואלט ענבר שגם הוא לגברים ולנשים.

אנחנו רחרחנו את הענבר עם קצת חששות, משום שלרוב ענבר מבטיח ריח עמוק, דומיננטי ואוריינטלי. להפתעתנו אמנם הענבר הורגש, אבל באופן מאוד עדין ומאוד נעים, כך שהבושם מתאים לחורף, אבל גם עובד מצוין עם שאר ימות השנה. למעשה, מדובר אולי בבושם היוניסקס הראשון שפגשנו שאי אפשר להגדיר אותו כ"פרשי", וזה כבר שינוי פרשי. הוא לא מתאמץ אלא באמת עובד מצוין הן על גברים והן על נשים. 

מחיר: 289 שקל ל-75 מ"ל.

 

 

למי: לדודה הרוחניקית שאחרי החגים הולכת להקים ישוב אקולוגי בנגב

 מה: comme un evidence של איב רושה

חברת הטיפוח הבוטנית השיקה לאחרונה ניחוח חדש מסדרת הבישום שלה EVIDENCE. באופן מפתיע מדובר בניחוח מבוגר יותר, פחות קליל ואוורירי ויותר מתקתק – בהתחלה אפילו מאוד, אבל אחרי כמה זמן הוא משאיר על הגוף ארומה נעימה, שבה מורגש היטב הוורד, אחד ממרכיביו הבולטים של הבושם.  

מחיר: 199 שקל (וכעת במבצע לראש השנה ב-149 שקל).

 

 

L’ENVOL של CARTIER

לאח חובב הגאדג'טים, שלא נאמר – חובב השופוני

בית היוקרה מתגאה בכך שהוא יצר בפעם הראשונה ניחוח אווירי – עצי. כן, לא רק לכם זה נשמע כמו ניגוד, אבל הם ממש מתעקשים שהמאסק בשילוב עץ הגאיאק מחבר בין האווירירי והקלילי לעצי הכבד יותר. בעיני הגבר שבנינו זה היה פשוט בושם טוב. בעינינו זה היה ניחוח עצי נעים שמתחתיו התגלתה ארומה סבונית קצת מיותרת. בנוסף, הסתבכנו עם הבקבוק, שדווקא אמור להיות בעל עיצוב חדשני ופורץ דרך. אין ספק שזה יפה על המדף ועושה רושם, אבל כשבסופו של דבר זה אמור להיות בושם שימושי שמשפריצים ממנו כמעט מידי יום רגע לפני שיוצאים, כל העיצוב הזה סתם מסרבל. 

מחיר: 400 של ל-50 מ"ל; 560 שקל ל-80 מ"ל ו-610 שקל ל-100 מ"ל. כמו כן אפשר לרכוש מילוי ב-450 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג בלעדית ברשת אפריל. 

 

 

KAMASURABHI של לורנזו וילורסי

לזוג החברים שבדיוק מתכנן לנסוע עם הילדים למסע מסביב לעולם

לורנזו וילורסי, אמן הבישום האיטלקי, הוציא לאחרונה את הגרסה שלו לניחוח יוניסקסי. הבושם החדש נוצר בהשראת החושניות ההודית – כן, מסתבר שיש כזה דבר. כצפוי הניחוח הוא אוריינטלי, ומלא במעוררי תשוקה ידועים, כמו יסמין, ילנג ילנג ורדים ונרקיסים. אבל אל דאגה – הוא עדיין מצליח להיות אלגנטי ומתאים לגברים ונשים שלא אוהבים להיות צפויים וללכת לפי הספר.

מחיר: 550 שקל ל-50 מ"ל ו-750 שקל ל-100 מ"ל.

 

לחברה שלא מפסיקה לדבר על השנה המדהימה שהיא בילתה בניו יורק, למרות שעברו מאז כבר 23 שנה

Coach New York של Caoch

לא רק לדונה קארן מותר לעשות את ניו יורק. המותג, שמוכר בעיקר בגלל התיקים שלו, נוסד במנהטן אי אז בשנות הארבעים. כעת הוא משיק בושם חדש בהשראת סגנון החיים האורבני של ניו יורק. למרבה ההפתעה, זה דווקא די ניכר בניחוח, שהוא מאוד פרשי אבל גם חושני ונשי, הודות למרכיבים כמו אגס, מושק ועץ ארז.

מחיר: 282 שקל ל-50 מ"ל ו- 363 שקל ל-90 מ"ל.

 

 

 WONDERLUST של מייקל קורס

לגננת שחייבת אבל חייבת סוף סוף לשים לב עד כמה הבן שלך מיוחד

כשמריחים את הניחוח החדש של המעצב האמריקאי מיד מדמיינים את כל מה שבדרך כלל מגיע איתו: שיזוף חזק מדי, בלונד בוהק מדי, שימר מנצנץ מדי והכל הרבה יותר מדי אמריקאי. ואיכשהו, בדיוק כמו הבגדים שלו, בסופו של דבר זה דווקא לא רע. בושם קליל ופרחוני, ויחד עם זאת מצליח להיות אלגנטי וקלאסי. אמנם לא מדובר בניחוח שהעולם לא היה מסתדר בלעדיו, אבל הוא בהחלט מתאים להביא כמתנה לא מחייבת גם למישהי שלא מכירים את הטעם שלה יותר מדי – הניחוח לא מחייב והשם של המעצב יצליחו לעשות רושם.

מחיר: 299 שקל ל-50 מ"ל ו-399 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

לסבתא חובבת תוכניות הבישול

ORCHID SOLEIL של טום פורד

לפני כמה זמן יצר טום פורד בושם המבוסס על הסחלב השחור. כעת הוא משיק גלגול חדש שלו, שמשלב את אותו הסחלב עם וניל, קרם ערמונים ופצ'ולי. למרבה הצער, זה אולי יותר טעים ממה שזה מריח. מכיוון שהווניל מאוד דומיננטי, הוא מתאים רק לכאלו שמתחברות לתבלין. ונקודה לזכותו: הוא נשאר עמיד ויציב לאורך שעות. למעשה, אחרי שש שעות מרגע ההשפרצה, הוא הריח הרבה יותר טוב מבהתחלה, משום שהוא התעדן והתאזן.  

מחיר: 470 שקל ל-50 מ"ל ו-680 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת אפריל. 

 

 

בשבילך. כי גם לך מגיע

DKNY BE TEMPTED של דונה קארן ניו יורק

לכאורה מדובר בעוד אחד מבשמי התפוח של דונה קארן, שכבר גורמים לנו לפהק. הגענו אליו ספקניות וקטנות אמונה, אבל מהר מאוד הבנו שמדובר במשהו אחר: קצת אוריינטלי בגלל הפטשולי והמור אבל לא כבד מדי. קצת פרחוני בגלל הסיגלית ושמן הוורדים אבל לא מתוק מדי, וקצת רענן בגלל לימון ותפוח. בקיצור, כיפי ולא מחייב אך עם זאת סקסי ומיוחד. ושימו לב גם למחיר הנוח יחסית.

מחיר: 179 שקל ל-50 מ"ל ו-279 שקל ל-100 מ"ל. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה