לקראת החגים: דרך חדשה לעשות שופינג באינטרנט

גט סטייל

אין מצב שזה לא קרה לכן/לכם: הזמנתם פריט מחו"ל במחיר סביר ומטה, הרגשתם שאתם מנצחים את המערכת, אבל אז גיליתם שבנוסף למחיר הנקוב יש גם מחיר משלוח מיוחד לארץ (באותיות קטנות) וכן מיסים שלעולם לא תצליחו להבין את שיטת החישוב שלהם. לחילופין, יכול להיות שאתם מאלו שמשתוקקים להזמין פריטים מיוחדים מאתרים זרים, אבל עודף ההיצע או חוסר הידע גורם לכם לחזור שוב ושוב לנקסט או גרוע מכך – לאלי אקספרס.

 

בדיוק כדי למנוע את הבעיות האלו נולד גט סטייל. אתר ישראלי שמרכז בתוכו כמאה אתרים וחנויות נבחרות שעושות משלוחים לארץ, מה שאומר שהוא כולל בתוכו מאות אלפי פריטים שכולם רשומים עם מחיר בעברית. כמובן שהוא מאפשר שיטוט בין קטגוריות נבחרות כמו שמלות, הלבשה תחתונה, טיפוח או נעליים (ובקרוב הבטיחו לי בגדי ילדים), אבל מה שבאמת גאוני בו זו האפשרות לדעת כמה יעלו הפריטים שאתם רוצים יחד עם דמי המשלוח והמיסים, ככה שמיד תוכלו לדעת האם באמת הם משתלמים לכם. אם החלטתם שכן – אתם יכולים ללחוץ על הפריט הנבחר ומיד להגיע לעמוד שלו באתר שמוכר אותו ומשם להמשיך לקניה רגילה. הכל פשוט, ברור וכיפי.

 

מעבר לחנות, כולל האתר גם מגזין עם פינות וטורים קבועים של כתבי אופנה, וכן כתבות רוחב על טרנדים שולטים, מעצבים חדשים, מותגים שכדאי להכיר ועוד. בסוף כל כתבה יש את האופציה לרכוש פריטים בסגנון הכתוב, אותם בחר צוות האתר. פיצ'ר נחמד נוסף שיש בו, מאפשר לסמן פריט שמעוניינים בו ואז לקבל התראה כשהוא נמצא בסייל.

 

כאחת שמאוד מאותגרת טכנולוגית ועם זאת מאוד אוהבת שופינג און ליין, מצאתי את עצמי משוטטת בו שעות. ואולי זה החיסרון היחידי שלו: הוא עמוס. מאוד. כך שאלא אם כן אתם מחפשים בגד מאוד ספציפי או מותג מסוים, קחו בחשבון שמלבד לכרטיס אשראי, תצטרכו להצטייד גם בסבלנות.

 

                                

           

קולקציה חדשה ב-TOUS

תמיד אני סקרנית לדעת איך TOUS יצליחו להרים עוד קולקציה שתהיה מיוחדת ומקורית ועדיין להכיל את הדובי המוכר שלהם. הפעם הם דווקא החליטו למחזר את מיטב פריטי המפתח האייקונים מאז הקמת המותג. התכשיטים מתחלקים לכמה קולקציות: היפה שבהן בעיני היא ה- ICON MESH שנוצרה בשנות ה-90 והיא משלבת טקסטורה דמוית רשת. ICON PAVE משלבת בתוכה את הסמלים המוכרים של TOUS– דובי, טוליפ, לב וכוכב – עם גימור מיוחד של יהלומים ואבני חן ו-NEW COLOR שכשמה כן היא – מלאה בצבעיים עזים ורעננים.

 

כמובן שלצד התכשיטים יש גם קולקצית תיקים חדשה, שגם היא מורכבת מקלסיקות שחזרו, וכן מסגרות משקפיים שמצליחות להיות צבעוניות ומלאות חיים, אבל עם זאת לא מצועצעות. עוד כדאי לשים לב לפריטים המיועדים לילדים, כמו סיכות, תופסן למוצץ ורעשן מכסף. אמנם מדובר בתכשיטים לא זולים (ובואו נודה על האמת– מיותרים לחלוטין), אבל הו, כה מתוקים.

טווח מחירים: 1,400-200 שקל.

 

 

הקולקציה החדשה של Desigual

ITS NOT THE SAME– ככה קוראים לקולקציה החדשה של המותג הספרדי. היא מתרכזת  ב-4 קבוצות שונות: חמים ונעים – פריטים נעימים, רחבים (אבל עם דגש על המותניים) ומבדים נוחים. ג'ינסים אקזוטיים – שמביאה מגוון פריטי ג'ינס, כמו ז'קטים, חצאיות וכמובן מכנסיים, שבכולם משהו ייחודי בסטייל של דזגוול, כמו אפקטים "צבאיים", טלאים או רקמות. ליין "תרבות של הדפסים" כולל בתוכו מגוון גזרות עם הדפסים וטקסטורות שעוצבו בהשראת תרבויות שונות, כמו פרחים יפניים, עץ הדובדבן מסין ושימוש בקטיפה ומשי בסגנון מדינות ערב, ואילו קולקציית הערב, כמתבקש, מבוססת על הצבע השחור בשילובי בדים כמו תחרה, ויסקוזה וסאטן.

 

בכל הקולקציה יש כמה פריטים שממש לא כדאי לפספס, במיוחד בגזרת המעילים (כמו מעיל צבאי שמגיע עד המותנים, או מעיל פוף שחור עם פרחים מקטיפה וחגורה), השמלות הקצרות שעושות חשק לגרביונים ולמגפיים, סריגים גדולים ונעימים בשילובים של שחור ולבן ומגפונים בשילוב מוטיבים שבטיים. אך למרות זאת, ולמרות שם הקולקציה, היא עדיין הולכת, מריחה ונראית כמו Desigual, ככה שמי שאהב עד עכשיו יאהב גם עכשיו, ומי שלא מתחבר לסגנון כנראה שעדיין יעדיף לוותר.

טווח מחירים: 179-939 ש"ח טווח מידות:XS-XXL.

 

 

ג'ל לק מבית BIO SCULPTURE

בדיוק כשחשבתן שאין כבר מה לחדש בתחום הלקים, משיקה חברת EVO מבית BIO SCULPTURE ג'ל לק שמחליף צבע לפי טמפרטורת הגוף. ג'ל לק הוא למעשה איפשהו באמצע – בין לק לג'ל – מבחינת העמידות שלו, וגם מבחינת משך הזמן שלוקח למרוח אותו. בסדרת הלקים החדשה ישנם ארבעה צבעים, שכל אחד מהם משתנה במגע עם חום או עם קור, כך למשל סגול הופך לכחול ואדום הופך לצהוב.

 

מלבד לכך שהגוונים באמת יפים ומעוררים תשומת לב חיובית, במיוחד כשהם נמצאים בתהליך השינוי, נרשמה גם עמידות מרשימה וברק שלא נעלם. למרות איך שזה עשוי להישמע, הלקים אינם מכילים חומרים מסוכנים ולכן לא מזיקים לציפורן ומאפשרים לה לנשום, הם לא נוסו על בעלי חיים והם עשירים בוויטמין A  ו E המסייעים לחיזוק הציפורן.

 

טווח מחיר הטיפולים: 100-80 שקל. הטיפולים מתבצעים בסלונים ברחבי הארץ וברשת המכללות של המותג: המסגר 56, תל אביב. טל': 03-5627701; העצמאות 63, חיפה. טל': 04-8100602; החלוץ 123, באר שבע. טל': 08-6765556.

 

 

 

יש מיליון דרכים להיות אישה– הקמפיין החדש של H&M

כמו שתמיד טענתי – יש מיליון דרכים להיות אישה, ועכשיו גם H&M יודעים את זה. רשת האופנה יצאה לאחרונה בקמפיין מהמם, שמוכיח שנשיות יכולה לבוא בהמון צורות, ולא רק בעזרת רגליים ארוכות ורזות ושיער ארוך וחלק. בסרטון שיצא כחלק מהקמפיין מככבים לא רק בגדים מהקולקציה החדשה לסתיו-חורף, אלא גם נשים שלאו דווקא זוכות בקמפיינים על בסיס יומיומי, בין אם בגלל השיער המקורזל, השרירים המרובים או בגלל הקימורים. כל חגיגת הנשיות הזאת נעשית על רקע השיר she's a lady, שזה ה"תמיד אישה" של האמריקאים.

 

 

 

מרכז המבקרים של Lavido

מחפשים בילוי קצת פחות שיגרתי לחגים? הנה רעיון חמוד ורייחני: חברת הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית Lavido מציעה סיור במרכז המבקרים שלהם בנהלל. מלבד לטיול בבוסתן של צמחי המרפא והבושם של המותג, והסברים על הסגולות והתכונות המיוחדות של הצמחים, יוכלו המבקרים גם להצטרך לסדנאות לרקיחת מוצרי טיפוח ולהכין לעצמם קרמים ובשמים, לפי טעמם האישי והצרכים שלהם. אבל מעבר לזה, זו הזדמנות מצוינת לרכוש כמה מהמוצרים הטובים של החברה, ואני באופן אישי ממליצה על הקרם שלהם למניעת סימני מתיחה בזמן הריון, וגם על הקרם להחתלה שמיועד לשלב הבא.

מרכז מבקרים Lavido משק 9 מושב נהלל.טל' לתיאום: 052-7396767 /04-6515132.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה