נשים עם ליבידו גבוה במיוחד

ג'ני (שם בדוי) עובדת הייטק בת 30 מרמת גן 

"מילדות אמרו לי שגברים נורא חרמנים ובגלל שתמיד היו לי מלא מחשבות על סקס תמיד חשבתי שכשאתבגר ויהיה לי חבר אשמח עד הגג ותמיד יהיה לי מלא סקס, אבל זה פשוט בולשיט אחד גדול. מבני הזוג שלי הבנתי שאני רוצה סקס יותר מהם. הרבה יותר. בן הזוג הראשון שלי אף פעם לא יזם. גם נאמרו לי דברים מגעילים. היה לי חבר בגיל 23 שקרה לי "נימפומנית" ומאד נעלבתי, כי לא חשבתי שזה מוגזם וגם לא חשבתי שהיה צריך לבייש אותי כי אני רוצה סקס איתו. גברים הגיבו כאילו אני לא נורמלית!".

אז כמה הרבה זה הרבה?

"תמיד יש לי מחשבות על מין ובן הזוג הנוכחי, אנחנו ביחד כבר עשרה חודשים, בוא נגיד שזה הפתיע אותו אבל הוא היה מרוצה מזה וזה נחמד. אם אני מנסה לחשוב אז בטח אנחנו שוכבים בשבוע… עשר אולי שתיים עשרה פעם".

ובתקופות שלא היה לך חבר?

"אומרים שלאישה אין צורך בזה וכל הסיפורים האלו על איך אישה עושה טובה לבעל אבל אני, גם אם אני לא עושה  סקס אני מאוננת הרבה. יש ימים שאם אני רווקה ואני מאוננת כל דקה פנויה, נניח, אוכלת, מאוננת, רואה פרק בסדרה, מפסיקה באמצע ומאוננת ואני קוראת להם "ימי היד" (צוחקת) עד שהיא מקומטת ונראית כאילו הייתי יותר מדי זמן באמבטיה".

את חריגה בעינייך?

"זה מוזר, אני חברה בקבוצות מאד אינטימיות בפייסבוק ופתאום גיליתי עוד נשים שדומות לי, עוד נשים מיניות מאד ושמכל הדיבור על "לגבר יש צרכים" נשים בכלל לא מבינות שגם להן יש צורך. מרגיש לי שזה פשוט אינדיווידואלי של אנשים ובאמת לא קשור למגדר".

קרן (שם בדוי) בעלת משרה פוליטית, בת 32 וגרה בירושלים

"אני באמת לא חושבת שהליבידו שלי יותר חזק. אני חושבת שהליבידו של נשים פשוט מדוכא. אני חושבת שכל החיים את תקועה במה לימדו אותך על מיניות, איך לרצות, איך את נראית, בחושך, באור ואת מקבלת את הרושם שבאת לתת שירות. לתת שואו. את בכלל לא יכולה לדעת מה את רוצה ולא רוצה. זה היה במיניות שלי במשך שנים ועד גיל 24 בכלל לא הגעתי לאורגזמה. בכלל לא הבנתי מה חסר לי…"

אז מה קרה בגיל 24?

"בגיל 18 עברתי אונס, ולאורך נעוריי סבלתי מהפרעות אכילה ומבעיות בדימוי גוף, ואז בגיל 24 פגשתי מישהי שסוף סוף הרגשתי איתה בנוח ואז גמרתי לראשונה. לפני זה לא הייתי מאוננת אף פעם ובטח לא מגיעה לאורגזמה אבל כשנפרדנו פתאום לא היה לי מי שתעשה לי ואז אוננתי וגמרתי לבד בפעם הראשונה…."

והיום כשאת לבד?

"לפני כמה חודשים יצאתי מקשר שבו הליבידו שלי היה מטורף והיינו שוכבות גם כמה פעמים כל יום. עכשיו אני לא בקשר זוגי ובשבת שכבתי עם מישהי וביום שלישי שכבתי עם האקסית שלי פעמיים ובשבת שאחרי שכבתי עם מישהי מטינדר. אז לא קורה באמת שאני לא שוכבת עם אף אחת. אני לא עושה "להיות לבד" ולמזלי גם לא צריכה וכשאין לי סקס אז גם ברור שאני מאוננת. נסעתי לאמסטרדם לחמישה ימים, שכבתי עם שתי בחורות. יצא לי גם לשכב עם שתי בחורות שונות באותו היום".

יש הרבה שיפוטיות כלפי התנהלות כזאת. זה נחשב משהו שאקסקלוסיבי לגברים. את מרגישה את זה?

"מחברתים אותנו נורא ואיום. סקס זה מדהים ותשוקה זה טעם החיים. אני כל כך אוהבת נשים, למדתי המון על עצמי ועל נשים דרך הנשים ששכבתי איתן. באמסטרדם שכבתי עם מישהי שבקושי דיברה אנגלית ולא יכולנו לנהל שיחה כמו שצריך, אבל יפיפיה, נראתה כמו בר רפאלי. היה ברור שיש חיבור וממש הרגשתי שאנחנו מתקרבות ולומדות זו את זו ואינטימיות גם בלי דיבור. אז כן, יש לי ליבידו גבוה ואני עושה מלא סקס ומסוגלת לעשות מין עם בחורות שונות בטווחי זמן קצרים. לא הגעתי למקום שאני לא מזדיינת ואני מקווה שלעולם לא אגיע ליום הזה".

מיכל (שם בדוי) מרעננה היא עיתונאית בת 36

"האמת שאני לא בטוחה בכלל, אם אני עונה להגדרה של מישהי שיש לה ליבידו גבוה מהממוצע. אני חושבת שהמיניות הנשית מאד מדוכאת בזמן שהמיניות של גברים מאד נוכחת וככה נדמה לנו שנשים פחות מיניות. אני חושבת שפשוט לנשים אין הזדמנות בכלל לחשוב על עצמן ועל המיניות שלהן, יש דה-לגיטימציה ואני חושבת שלנשים יש דחף מיני דומה מאד לשל גברים וזה בגלל שאנחנו לא שונים כמו שלימדו אותנו לחשוב. היה לי בן זוג תקופה ארוכה ואף אחד לא היה מרים גבה אם הוא היה מצהיר שהוא רוצה סקס כל יום".

וזה מה שאת רצית?

"בהחלט רציתי סקס כל יום וגם קיבלתי והרושם סביבי היה שזה הגיוני לגבר וחריג לאישה, אבל אם נפרק את זה מה זה סקס? חדירה? מה אם, מישהי מקיימת יחסי מין עם בעלה שרוצה עשר פעמים בשבוע אבל מגיעה לאורגזמה רק פעם אחת? היא מסופקת או מתוסכלת?".

אז את מודדת בכמה פעמים גמרת?

"הנה, שימי לב מה שאלת אותי. "לגמור" זו מילה כל כך גברית. הרי הם מוגבלים לפעם אחת ואז מבחינתם גמרנו וזה הסוף. אנחנו הנשים לא. יצאתי עם בחורים שברגע ששפכו, הלכו לישון! לא עלה בדעתם שלא סיימנו כי אני לא הגעתי לאורגזמה. אחר כך יצאתי עם בחורים שהביאו אותי לאורגזמה אחת וחשבו שזהו, אני גמרתי, הם גמרו, נלך לישון בשם השיוויון. הם נדהמו שאני רוצה עוד והתנהגו כאילו זה לא פייר. הייתי במערכת יחסים עם מישהו שביקשתי שימשיך אחרי שתי אורגזמות ובאמצע הסקס נזף בי "את מגזימה!" ו"די להיות נימפומנית".

נעלבת?

"ברגע ההוא? מאד. אבל אחר כך הבנתי שהם כל כך רגילים להיות אנוכיים, שהם שבויים בעצמם בנרטיב של "אני זיין אלוף" וברגע שמערערים עליו זה מעליב אותם. אולי זו גם קנאה. עם בן זוגי האחרון, לא היה דבר כזה והוא ראה את זה כהישג אישי אם הגעתי לאורגזמה ואיתו הייתי בהחלט גומרת פעמיים וגם שלוש בשוטף, בלי בעיה. למה לא?".

אבל נפרדתם לאחרונה נכון?

"נכון, אבל במין מהלך אירוני דוקא אחרי שנפרדנו הרשיתי לעצמי לנסוק ולהמריא. פעם הייתי תלויה בעוד מישהו, ברצונות, באי הנעימות, באשמה שלי שאני רוצה עוד וכל מיני תסביכים. כשהתחלתי לספק את עצמי השתחררתי מזה ולא הייתה לי מגבלה וצורך להתחשב אז פשוט אוננתי עד שגמרתי, ואז שוב, ואז שוב ולא היה מעצור או מישהו שעושה פרצוף והיום אני מגיעה גם לשש אורגזמות רצופות".

שש?

"אבל כמו שאמרתי לך, אני לא חושבת שאני חריגה. אני חושבת שזה רק כי… ניסיתי. זה הכל. הרבה נשים בכלל לא מנסות כי אנחנו משוות את עצמינו לגברים והם חווים אורגזמה אחת והולכים לישון. למה שנגביל את עצמנו? שנדכא את עצמנו? אני מאמינה שאם יותר נשים ינסו, יותר נשים יופתעו לגלות שאנחנו מסוגלות ויכולות מה שהחברה גורמת לנו להאמין שדמיוני".

אז נראה לך שזה משהו בלתי מוגבל? שאפשר לגמור גם שבע, שמונה, עשר פעמים?

אני לא יודעת להגיד על אחרות, אבל פעם חשבתי על עצמי שאי אפשר לגמור שש פעמים רצוף והנה, עובדה אבל… (צוחקת) יותר נראה לי שזה קשור למתי מתחילה לכאוב היד. אני מקוה שנשים שיקראו את זה פשוט ילכו וינסו. 

יחסי מיןיחסים