הפלטה החדשה של נטאשה דנונה

הפלטה החדשה של נטאשה דנונה

 

בשנים האחרונות נראה כי איפור הופך לתחביב בקרב יותר ויותר אנשים, ויש אף מי שעבורו העיסוק באיפור הוא דרך חיים, לא פחות. את המתאפרים והמתאפרות המכורים ניתן למצוא לרוב ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, פינטרסט וכמובן, יוטיוב – בו יש שפע של סרטוני הדרכת איפור, דגימות מוצרי איפור, ביקורות, המלצות ועוד. המשתתפים בחגיגה הינם גם מתאפרים חובבים וגם מאפרים מקצועיים, ובגלל הפופולריות הרבה של התחום, מוצרי איפור חדשים יוצאים חדשות לבקרים, ומותגי איפור צצים כמו פטריות (או שמא צלליות?) אחרי הגשם.

אחת המאפרות שזכתה לתהילה רבה, במיוחד בארץ, היא נטאשה דנונה. נטאשה דנונה היא מאפרת מקצועית שנמצאת בתחום שנים רבות, ואף פתחה בית ספר לאיפור והשיקה מוצרי איפור מגוונים תחת המותג שלה, "נטאשה דנונה". האיפור של דנונה מתאפיין בקו אמנותי וחדשני, והיא אף פיתחה טכניקות מקוריות שבאו לידי ביטוי בקמפיינים הרבים שהשתתפה בהם, כגון שערי מגזינים, הפקות אופנה ועוד. עקב ניסיונה הרב בתעשיית היופי המקומית והבינלאומית, והמאפיינים הייחודיים של עבודתה, דנונה נחשבת למכתיבת טרנדים בתחום האיפור. על כן, כאשר היא מוציאה מוצר חדש או קולקציה חדשה, כל חובבי האיפור ואושיות התעשייה נכנסים למתח.

Star Palette– פלטת הצלליות החדשה של נטאשה דנונה

והפעם בהחלט יש ממה להתרגש. ב-28 באוקטובר השיקה דנונה פלטת צלליות חדשה בשם Star Palette, שכבר זכתה לפרגונים רבים בארץ ובעולם, חלקם מבלוגרים מובילים בתחום. אז מהי הפלטה הזאת ומהו סוד קסמה? הפלטה מכילה 18 צלליות, כולן בגוונים חדשים ומיוחדים, ועם ארבעה סוגי פיניש שונים: מאט, מטאלי, מנצנץ, ודואוכרום (שילוב של שני גוונים מתחלפים). הצלליות זכו לשמות הולמים כגון "Galaxia", Titania"", "Bellatrix", "Earth", "Flesh", "Electra", "Phoenix", "Gemma"ועוד.

ובקצת יותר פירוט, יש בפלטה 4 צלליות קריסטל (עם הרכיב החדשני Chroma Crystals), 9 צלליות מאט קרמיות (בנוסחה חדשה), 3 צלליות מטאליות ו-2 צלליות דואו-כרום. צד אחד של הפלטה מוקדש לצבעים קרים (ורודים קרירים, ורודים כסופים ומג'נטה) והצד השני מוקדש לגוונים חמים (גווני זהב ואדמה בעיקר). את הפלטה ניתן להשיג בחנות שבאתר, בחנויות מותג האיפור העולמי Sephoraוכן באתר Beautylish.

בלוגרים רבים בארץ ובעולם ציפו לפלטה החדשה בהתרגשות, וכעת משהיא יצאה, מתחילים להתנסות בה בעצמם ולפרסם ביקורות ורשמים. הגדילה לעשות בלוגרית הביוטי הידועה מקליפורניה, Temptalia, אשר דגמה את כל הצלליות והעלתה את תמונות הסווצ'ים לבלוג שלה לצד תמונות הצלליות, בקלוז-אפים גדולים וברורים שמאפשרים להתרשם מהגוונים כראוי. גם הבלוגרית Musings of a Museכתבה על הפלטה בפוסט שלה והסבירה בפירוט על כל אחת מהצלליות ועל הייחודיות של הפלטה.

מי שמעוניין לדעת אלו מראות הצלליות שבפלטה יכולות לייצר לפני שהוא רוכש אותה, יוכל לצפות בסרטון שהעלתה נטאשה דנונה ליוטיוב ובו טוטוריאל המדגים שלושה לוקים שונים שנוצרו באמצעות הפלטה החדשה. המגוון הרחב של הצבעים מאפשר ליצור לוקים שמתאימים הן לעור כהה והן לעור בהיר, וכן מאפשר ליצור לוקים עדינים ויום-יומיים לצד לוקים דרמטיים שמתאימים לאירועים וליציאות. את המראה שיצרו הצלליות ניתן כמובן להשלים עם מוצרים אחרים של נטאשה דנונה כגון מסקרה, שפתון, סומק, ברונזר, שימר, גלוס, עפרון עיניים ועוד.

תגובות (0)
הוסף תגובה