האזורים הכי משונים שמזריקים בהם בוטוקס

היום כבר אף אחד לא מתרגש כשהוא שומע את המילה בוטוקס. ההזרקות, שמחדירות אל מתחת לעור חלבונים שממלאים ומותחים אותו, הפכו להיות להיט לא רק בקרב מרפאות אקסלוסיביות שאליהן נכנסים בפנים מוסתרות, אלא גם במכוני יופי ברחוב, במסיבות רווקות ואפילו בימי גיבוש של משרדים. וכמובן שהן כבר מזמן לא סוד השמור רק לנשים שאובססיביות לנעורים, אלא מקור לגאווה בקרב נשים וגברים צעירים יותר, המבקשים למלא אזורים מסוימים ולעצב מחדש את עור הפנים.

 

עוד באון לייף: 

 

אבל בכל זאת, לא הכל גלוי וידוע בכל הנוגע לבוטוקס, או בעיקר לאזורים בהם מזריקים בוטוקס. נכון, האזורים הנפוצים ביותר להזרקות הם עדיין בקמטי ההבעה בחלק העליון של הפנים, כגון בין הגבות, סביב העיניים ובמצח.אבל אליהם התווספו בשנים האחרונות אזורים נוספים, כי אין סוף לעינוי, או לרצון שלנו לשפצר ולשפץ את עצמנו.

 

ברכיים

איזה מזל יש לנו שאנחנו כל כך לא מושלמים ועוד יש לנו כל כך הרבה מקומות בגוף שאפשר לתקן, כמו, למשל, הברכיים. לאנשים שאיבדו משקל רב, או סתם לכאלו שהגיל וכח המשיכה משפיע עליהם, יש נטייה לכפלי עור בברכיים. אך אל דאגה – בדיוק (גם) בשביל זה יש את הבוטוקס, שממלא את האזור ומותח אותו ומעניק למטופל/ת ברכיים כמו של ג'יג'י חדיד לכל הפחות. מה, אין לכם מושג איך הברכיים של ג'יג'י חדיד נראות? תתביישו לכם.

 

 

כפות ידיים

כבר שמענו לא מעט על כך שידיים הן הראשונות להינזק מפגעי הזמן ולחשוף את גילנו האמיתי, ולראייה מדונה ואוסף הכפפות האינסופי שלה. שטיפות הידיים הדחופות, ובאופן כללי השימוש המרובה בידיים, גם הם לא עוזרים לשמירה עליהן. אם כך, יש שתי ברירות: להפסיק להשתמש בידיים, או למלא אותן בבוטוקס. על פי ראיון שערכו ב-Yahoo עם ד"ר פול ג'ראד פראנק, דרמטולוג מניו יורק, "המילוי הזה משחזר נפח אבוד, מה שהופך את הידיים לחלקות ורכות יותר". ד"ר פראנק גם מסביר ש "ההשפעה של קרמי ידיים היא לזמן מוגבל ותרופות לא יכולות להוסיף נפח ולהוות תחליף לקולגן האבוד כמו שחומרי מילוי יכולים".

 

לסת  

לטענת העוסקים בהזרקות, גם אם הפנים יחסית נקיות מקמטים, לסת נפולה יכולה בקלות להוסיף למראה שלנו עוד כמה שנים. אז כדי להתמודד עם זה, ועל הדרך להקשות על פעולת האכילה לכמה ימים, מזריקים בוטוקס לאורך הלסת התחתונה ובצד התחתון של הפנים, כדי להרים אותן ולהוסיף הגדרה.

 

אף

אמנם גם ניתוחי אף הפכו לעניין שבשגרה, אבל הם עדיין כואבים ותקופת ההחלמה מהם היא יחסית ממושכת. מי שיש לו בליטה במרכז האף, יכול לוותר על ניתוח ולהסתפק בקצת מילוי מעליה ומתחתיה, וככה להעניק לאף צללית ישרה יותר.

 

 

ישבן

על פי דבריו הליריים של ד"ר פראנק, הישבן שלנו הוא כמו בלון – עם הגיל הוא מתכווץ ומשתטח, והעור הופך להיות פחות חלק (שלא נאמר עם גומחות) ופחות אלסטי. "בעזרת שימוש בטכניקת מילוי ייחודית, נוכל להחזיר לנשים ולגברים כאחד את הישבן שהיה להם בנעוריהם, או אפילו אחד שמעולם לא היה להם".

 

אוזניים

אמנם אנחנו לא נוטים לייחס חשיבות לתנוכי האזניים, אבל כעת מספרים לנו שגם הם הראשונים להינזק מהגיל, או סתם משנים של ענידת עגילים כבדים. מילוי של בוטוקס יכול לשפר מראה של תנוכים נפולים, או כמעט קרועים. שושנה דמארי מתהפכת בקברה. 

 

הרקות

ד"ר סקוט וולס, מנתח פלסטי מניו יורק, טוען שלמרבית האנשים שעברו את גיל הארבעים תהיה הדלדלות מסוימת באזור שבצדי הגבות. הוא מסביר שמילוי במקום הזה יחזיר "את המלאות שהיתה לנו באזור הזה בנעורים, וגם להרים במקרה של נפילת העור באזור עצם הגבה, כך שבסופו של דבר העיניים יראו פתוחות ומורמות יותר".

 

צוואר

על פי ד"ר פרנק, "במשך הזמן העור באזור הצוואר מתחיל לשקוע וליצור קווים אופקיים שעשויים להעניק לנו מראה זקן יותר באופן דרמטי". לכן, הוא ממליץ להזריק מילוי עוד לפני שהקווים הללו מתחילים לצוץ, ובכך לחסוך לנו תהליך כירורגי מאוחר יותר. תודה על ההתחשבות.         

תגובות (0)
הוסף תגובה