האתר שמנסה להגן על עובדות ועובדי תעשיית המין

72,800 נשים וגברים בבריטניה עובדים בתעשיית המין. בדיוק עבורם הוקם אתר Saafe– אתר בו הם חולקים את חוויותיהם ומחליפים ביניהם שמות ופרטי התקשרות של לקוחות אמינים ושל לקוחות שחייבים להתרחק מהם. האחרונים הם כאלה שבמקרה הטוב, מסרבים לשלם, ובמקרה הרע לא מכבדים את הגבולות שנקבעו מראש ומפעילים אלימות פיזית ומילולית.

 

עוד באון לייף:

 

באחד הפוסטים האחרונים שיתפה עובדת בתעשייה- תחת הכינוי BlackDog– בחוויה מחרידה: לקוח שהפך לאלים מאוד במהלך האקט והדביק אותה בדלקת בעור. האישה סיפרה כי רמת ההיגיינה של הבחור הייתה "נוראית" ושנראה לה שהוא סבל מאקזמה שכן כל גופו כוסה בנקודות אדומות. הבחור נכנס אוטומטית לרשימה השחורה- לקוחות שאסור לספק להם שירות.

 

 

"הוא הפך מהר מאוד למגעיל, החזיק אותי חזק נורא בזרועות, השאיר שריטות על העור שלי והכאיב לי בכללי. הוא היה מאוד אלים כלפי. נאבקתי בו. עשיתי הכל כדי לגרום לו להפסיק", כתבה.

 

כמה ימים לאחר מכן, היא פיתחה פריחה על גופה ונאלצה ליטול אנטיביוטיקה חזקה לטיפול בזיהום. "האיש הזה הביא אותי למצב בו לא אהיה מסוגלת לעבוד בכלל בשבועות הבאים. בנות, תהיו זהירות!".

 

בפוסט נפרד, גולשת אחרת הזהירה מפני גבר שתקף חברתה. "הוא סירב לשלם, חנק אותה ולאחר מכן שדד אותה". אישה אחת שזיהתה את מספר הטלפון של הבחור המדובר בפורום סיפרה: "גם לי הייתה חוויה מאוד רעה עם האיש הזה. הוא ניסה לסחוט ממני כסף על ידי כך שאיים לספר למלון מי אני. הוא נהייה ממש מגעיל ואגרסיבי כשסירבתי. חברות, תיזהרו ממנו".

 

"אני מקווה שלא תחשבו שאני טירונית בגלל הדיווח הזה", כתבה משתמשת בשם KayKitty בהודעה אחרת. "ביקשתי ממנו ללכת להתרענן לפני אבל הוא לא עשה את זה אלא רק המשיך להסריח מולי", אמרה והוסיפה כי האיש ששיקר לגבי גילו "תפס את השדיים שלי ממש בחוזקה ואמר לי שוב ושוב 'את זונה מזוהמת'". היא סירבה לקיים איתו מין אוראלי כי הוא לא היה נקי, והוא אמר שהוא בכל מקרה לא יגע בה בלי כפפות, כי הוא לא רוצה להידבק במחלה.

 

 

"אמרתי לו ללכת והוא אמר לי שאני מזוהמת וחולה ושאלך לעזאזל. אני באמת חושבת שהבחור הזה מסוכן", היא הזהירה.

 

"האיש הזה בודק את הגבולות בהתמדה", כתבה משתמשת אחרת שזיהתה אותו מהדיווח הקודם. היא תיארה אדם אלים אשר "צילם אותה ללא רשות", קשר אותה וכפה עליה מין אנאלי ומין אוראלי. ואלה עוד הדברים העדינים שהוא עשה. ברגעים הפחות עדינים שלו, הבחור החליט לנסות אקטים מתחום ה-BDSM ללא לדבר על זה קודם ובוודאי שללא הסכמה. בין האקטים המחליאים שבוצעו בה, כך סיפרה הגולשת, היה Figging החדרת פיסת ג'ינג'ר קלוף לתוך פי הטבעת או הנרתיק שגורמת לכאב עז ו-breathplay בו חוסמים את דרכי הנשימה של הפרטנר. שני האקטים הללו מבוצעים כ"עונש" במסגרת סקס בדס"מי.

 

כשקוראים את הסיפורים המזעזעים של הנשים, קל להבין מדוע אתר Saafe ואתרים אחרים מסוגו נחשבים לחיוניים מאוד בבריטניה ואף למצילי חיים. המטרה היא ברורה: לספק הגנה, סולידריות וסיוע לאחת האוכלוסיות המוחלשות ביותר. זוהי הגנה שלא מגיעה "מבחוץ"- כל הכותבות אלו נשים שזנות היא מציאות חיים עבורן וזו כרוכה בהשפלה ובסיכון של ממש. האתר לא נלחם בעצם קיומה של הזנות אלא מנסה לספק את הביטחון המקסימאלי לאלו העוסקים בה. 

תגובות (0)
הוסף תגובה