"הטוויסט" שעושה את כל ההבדל

מתכרבלים

יש לי כבוד למותגים עם מסורת, כאלה שקיימים שנים ועדיין מובילים בתחומם. כזה הוא "מקס מרה" המותג האיטלקי שמזה זמן עושה שינוי ופונה גם לקהל צעיר, אופנתי ומעודכן, מבלי לשכוח את הקהל הוותיק והנאמן שלו.  וזה אומר גם בתחום המחירים שהופכים נגישים יותר, ולקהל רחב יותר.

אהבתי את השמלות סריג שלדעתי זה שיא האלגנטיות, ואת הסריגים, ואל מלשכוח את פרטי העור, עור אמיתי ועור אקולוגי שזה עור לא אמיתי אבל באיכות שזר לא יבחין בהבדל.

אבל אני רוצה להתמקד דווקא במעילים. המותג "מקס מרה" הוא מוביל וידוע באיכות המעילים שלו. רובם נתפרים באיטליה עצמה, ואלה מהעור נתפרים ברומניה. כלומר.. לא במזרח!!!! יש את מעילי הפרווה מפרווה סינטטית שנראים נהדר. יש מעילי קשמיר קלים (כך יודעים שזה קשמיר נקי ואמיתי) ויש את מעילי הקוצ'ינה מאנה שזו הדבקה של 2 בדים בלי בטנה, המעיל חם חם וקל קל.

אבל גולת הכותרת הם מעילי הפוך. כל מעיל הוא דו צדדי. צד אחד הכי קז'ואל ויומיומי מין מעיל פוך אבל בסטייל, ואז הופ הופכים אותו והוא הכי ערב. מעילי פוך אמיתיים, קלים להפליא ומחממים אש.

מבחינתי שירד שלג בהרצליה. אני מוכנה.

 

להשיג במקס מרה בגן העיר, אבן גבירול 71, ובקרוב בחנות החדשה בקניון גינדי.

 
 

עלה שחור – ספייד

כבר מזמן הפנמנו ששעון זה לא באמת בשביל לדעת מה השעה, בשביל זה יש נייד. שעון זו הצהרה אופנתית, ולכן ראוי שיהיה לשעון מה לומר ולא רק מה להראות. כי לשעונים החדשים של המעצבת הניו-יורקרית קייט ספייד שמהיום ניתן למצוא אותם בחנויות התכשיטים של רשת "פדני", יש להם מה לומר ועם הרבה חוש הומור.

קחו למשל את השעון שמזכיר לך מתי שעת הדרינק של אחה"צ. במקום הספרה 5 מופיעה  כוסית מרטיני עם קשית. או השעון עם הרצועה הלבנה ואיורי בננות על לוח השעון, וכיתוב What's. או שעון בצורת אוזני חתול ועל הלוח השעון רשום מיאו,

או שעון פפיון, או שעון שבו כל שעה במקום ספרה במספר, היא כתובה באותיות.

שימו לב, בכל שעון תמצאו את העלה השחור מסדרת הקלפים, שנקרא באנגלית "ספייד" כשמה של המעצבת.

מחירים 1120-1880 ש"ח

 

להשיג בלעדית ברשת פדני

 

 

מכופף הבננות?

לא יודעת מה אתכן, אבל כשאני מנסה לשים אייליינר זה יוצא לי כמו התמרור של כביש משובש. ניסיתי כמה פעמים עד שוויתרתי לגמרי.

אתן חושבות שיש מצב שהמציאו את האייליינר החדש של "לנקום" בשבילי?? איילינר גרנדיוז?

תשמעו, יש לו אפליקטור (הידית שאוחזרת במכחול) שמתכוונן עד ל-35 מעלות, זווית שמאפשרת להגיע עד לקו הריסים בקלות רבה, וגם ליצור קו ישר.

האיילנר מגיע ב-3 גוונים ובגימור מאט. מחיר 240 ש"ח

אתן חייבות לראות את התמונה של האיילינר כדי להאמין וכדי להבין.

 

ואם לא די בכך, אז ב"לנקום" התאמצו עוד קצת והוסיפו גם את המסקרה החדשה "גרנדיוז אקסטרים" שלמברשת יש צורה של צוואר ברבור, צורה סופר מתוחכמת להגיע לכל ריס וליצור לוק של מניפה. גדולת המסקרה היא ביכולת לתת לריסים נפח אמיד לאורך זמן. מחיר 209 ש"ח.

 

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשת סופר-פארם, רשת המשביר לצרכן, רשת ניו פארם, רשת אפריל ובפרפומריות הפרטיות.

 
 

הגזרה שעושה את ההבדל

מותג האופנה "פרופיל" ידוע בגזרות המכנסים שלו. לדוגמא מכנסי "מסטיק" כי הן אלסטיות כמו מסטיק ויושבות בול על כל אחת, או ליין הדגל של מכנסים שהאחורה שלהם סריג, ומקדימה אריג בשלל צבעים ושפשופים. אבל בעיקר מכנסי הכותנה בשטיפות ובצבעים יחודיים עם כפתורים חיצוניים כסימן היכר.

העונה דווקא בשמלות יש להם יציאה! ליין השמלות הרחבות בגזרת אוברסייז, עשוי מבדים טבעיים שקוראים להם פרקל, סוג של כותנה רק יותר נוקשה, שעוזר ליצור דגמים פיסוליים. אז קבלו שמלות בלבן כחול נייבי ושחור, בגזרה של משלושים בצדדים שיוצרת שמלה בסילואט צר, כשמאחור הכול רחב ומסתיר את מה שצריך. מה שמדהים עם השמלות שמעבר לכך שהן נקיות בעיצוב מלאות שיק הן נראות מעולה גם על הרזות, חוכמת הבד והעיצוב.

 

להשיג ברשת חניות "פרופיל"

 
 
 
ועוד כמה מותגים מטריפים..
התיקים של "Keep Changing"
לא תאמינו אבל זה שם של מותג תיקים מדליק שכל תיק מורכב מ-2 חלקים.
חלק חיצוני שקוף עשוי PVC והחלק הפנימי עשוי בד. את החלק הפנימי, כלומר את הבד אנחנו מחליפים לפי מצב הרוח, לפי הבגדים שאנחנו לובשות, או לפי מה שהבן זוג לובש.
את הבד מחליפים ע"י 4 תיקתקים, והנה לכם תיק במראה אחר לגמרי.
אפשר למצוא תיקי גב, תיקי קלאץ, קייס ללפטופ, ועכשיו חדש בקולקציה תיקי צד מדליקים. 
טווח מחירים: בין 219 ש"ח ועד 459 ש"ח לתיק שלם.
תיקי הבדים להחלפה נעים בין 79 ש"ח ועד 169 ש"ח.
 
 
 לרכישה דרך אתר המותג משלוח בחינם לכל הארץ
www.kc-keepchanging.com
 
 
 
 

תגובות (0)
הוסף תגובה