ילדה בת 3 הצילה את חיי אמה

פטרישיה הנינגטון מקלקטון, אסקס, סובלת מבעיית לב נדירה. להנינגטון ילדה בת 3, סופיה, והיא החליטה, למרות גילה הצעיר של הילדה, לא להסתיר ממנה את דבר מחלתה, לשתף אותה בפרטים ואף להסביר לה בדיוק מה עליה לעשות במצב חירום. בשבוע שעבר הסתבר שההחלטה הנדירה הזו הצילה את חייה.

 

הנינגטון התמוטטה בבית המשפחה והבת הקטנה לא איבדה את העשתונות אלא התקשרה מיד למשטרת אסקס והזעיקה עזרה.

 

 

את הטלפון הרימה המוקדנית ג'ולי באקלי הקפידה להשאיר את סופיה על הקו, הרגיעה אותה ודובבה אותה במטרה להשיג את כתובת הבית ולשלוח לשם ניידת. הפעוטה סיפרה לבאקלי על הכלב שלה ותוך כדי סיפקה את הפרטים הרלוונטיים. באקלי העבירה מיד את הפרטים למוקד רפואת חירום ואל הבית הגיעה ניידת טיפול נמרץ שהעניקה לאם טיפול רפואי ראשוני ומשם לקחה אותה לבית החולים.

 

בזכות התושייה, הבגרות והחשיבה המהירה של בתה, חייה של הנינגטון ניצלו. בתום האירוע וכששוחררה האם מבית החולים הוזמנה הילדה יחד עם משפחתה למטה המשטרההמקומית שם קיבלה סופיה תעודת הוקרה על גבורתה.

 

 

מפקד התחנה, מאט הורן אמר: "כולנו גאים מאוד בסופיה ובמוקדנית החירום שלנו, ג'ולי: "סופיה, למרות שרק עתה מלאו לה שלוש שנים ידעה בדיוק מה עליה לעשות כשאמא שלה התמוטטה וזה מפני שאמא שלה להשקיע זמן וסבלנות כדי להסביר וללמד את סופיה את מיומנות החיים החשובה הזו- מה עלינו לעשות כשאדם לא חש בטוב וזקוק לסיוע רפואי מיידי. פרסמנו את ההקלטה כי המשפחה של סופיה רוצה שמשפחות אחרות ידעו שכדאי לכולם להתחיל ללמד את הילדים שלהם כיצד להזעיק עזרה מוקדם ככל האפשר.היה נהדר לפגוש את הילדה הקטנה והמיוחדת הזו והמפגש שלה עם ג'ולי היה מקסים".

 

באקלי אמרה: "עבור ילדה בגילה, היא התנהלה די מדהים כי היא ידעה בדיוק מה לעשות. עבורי, זה היה נהדר לפגוש אותה ולראות מה המשמעות של טלפון החירום הזה עבור המשפחה שלה. אם היא לא הייתה מחייגת, הכל היה נראה עכשיו אחרת לגמרי".  

תגובות (0)
הוסף תגובה