האמא שהפכה את האסון הפרטי שלה לסיפור עם סוף טוב

לאבד ילד זה אולי הטרגדיה הכי עצובה שעשויה לקרות להורה, אבל כשזה קרה לאריאל מת'יוז, היא הפכה האסון הפרטי שלה לסיפור עם סוף טוב עבור תינוקות אחרים. בנה של אריאל, רונן, נפטר בגיל 11 ימים, כתוצאה מסיבוך בלב ודימום במוח. בזמן שגופה החל לייצר חלב ולכן החליטה לתרום את החלב השאוב לילדים שהאימהות שלהן לא יכלו להניק. "זו הייתה החלטה הכי טובה שהצלחתי לקבל, כי ידעתי שהוא לא יצליח לשרוד", סיפרה למגזין people. מתיוז, תרמה כמות של 18.5 ליטר חלב אם לשתי אימהות שלא הצליחו להניק ואימא לילד מאומץ.

 

מתוך עמוד האינסטגרם של אריאל מת'יוז. צילום: אינסטגרם

 

כשראתה תמונות של התינוקות ניזונים מהחלב שתרמה, הרגשתה השתפרה. "האמהות שקיבלו את התרומה ריגשו אותי מאוד כי סמכו עלי כשנתנו לתינוקות שלהם את חלב האם שלי".

 

בנה של אריאל,רונן,  שנפטר לאחר 11 יום

 

מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שמת'יוז תורמת חלב אם. היא עשתה זאת גם לאחר הפסקת הריון שעברה. בפוסט קורע לב שפרסמה, היא מתארת כי היא מתגעגעת לימים בהם שהתה עם רונן ביחידה לטיפול נמרץ, רק כדי לראות את בנה בחיים. "לצערי, אני יודעת שזה לא אפשרי ולכן אנצור את 11 הימים הללו בליבי לעד. "לשאת אותך ברחמי הייתה ברכה עבורי (לא משנה כמה התלוננתי במהלך ההיריון) . יש הרבה דברים שאני חולמת – לנשק אותך, להתכרבל איתך, לראות את פניך היפים ולראות אותך גדל". 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה