סימון ביילס עונה לכל מי שטוען שהיא לא מושכת

אוגוסט 2016 היה שייך לבחורה אחת: סימון ביילס. הבחורה הקטנטונת הזו, פחות ממטר וחצי, המיסה לבבות וקטפה מדליות על ימין ועל שמאל, כנציגה של ארה"ב בהתעמלות קרקע. בסוף התחרות, היא הצליחה לשבור שני שיאים: המתעמלת בעלת מספר הרב ביותר של מדליות זהב באליפויות העולם בהתעמלות קרקע והמתעמלת האפרו-אמריקנית הראשונה בהיסטוריה שזכתה במדליית זהב אישית באליפות עולם.

 

עוד באון לייף: 

 

אחרי הישגים כאלו, זה היה די מתבקש שביילס וחברותיה לנבחרת ילכו לחגוג. ואכן, ביילס, אלי רייזמן ומדיסון קושיאן הלכו להן לבלות על חופי הים של ריו דה ז'נרו וביילס העלתה משם תמונות שלהן עם בגד ים.

 

 

תוך דקות, הרשת הבהירה שגם אם את מתעמלת אלופת עולם, את לא חסינה מפני בודי שיימינג. אמנם אלפים ניצלו את התמונה כדי לברך את השלוש על ההישגים המדהימים שלהן באולימפיאדה, אבל היו חלק שדווקא החליטו שזה הזמן והמקום לכתוב את דעתם על נשים עם שרירים. בין השאר נכתב: "אתם רוצים להגיד לי שאתם מוצאים אותן מושכות?". כן, גם נשים עם הישגים מרשימים, שמפתחות כל החיים את הגוף שלהן ומצליחות לגרום לו לשבור שיאים ואת חוקי הטבע, בסופו של דבר נמדדות על פי מידת הסקסיות שלהן.

 

מעבר לעובדה שהנשים הצעירות והמוכשרות לא העלו את התמונה במטרה למשוך אף אחד, הן גם לא זקוקות שהגולשים יחליטו אם הן מושכות או לא. אבל אל דאגה, ביילס היא לא בדיוק אחת שתשב בצד ותספוג השפלות. הצעירה בת ה-19 העלתה לפני כמה ימים תמונה שלה בבגד ים וכתבה: "אתם כולכם יכולים לשפוט את הגוף שלי כמה שאתם רוצים, אבל בסופו של יום זה הגוף שלי".

 

 

אחרי פוסט כזה, נראה שאף אחד לא ירצה להתעסק עם ביילס, שלמרות ממדי גופה הזעירים, היא אישה קשוחה במיוחד. סיפור חייה הלא פשוט כולל הוצאה על ידי הרשויות הרווחה שלה ושל אחותה, בגלל שאמה הסתבכה בעבירות סמים, גניבה והסגת גבול, אימוץ על ידי סבה וסבתה שהפכו מאוחר יותר רשמית להוריה המאמצים, לא בדיוק מאפשר לה להתרגש מכמה טרולים ברשת שמוכרחים להגיד מה הם חושבים על נשים שריריות. ובכך, אותה גישה בריאה שיש לה לגוף שלה יכולה לחזק צעירות רבות שמעריצות אותה, במיוחד כאלו שעובדות עם הגוף שלהן וכל כך חשיפות לפגיעות ולהפרעות אכילה. 

תגובות (0)
הוסף תגובה