גמני רצה את מרתון תל אביב

לרוץ מרתון  

השנה אני ארוץ את חצי מרתון תל אביב. זו לי הפעם המי יודע כמה שאני משתתפת.

ביום ששי ה-24 בפברואר יסגרו את העיר תל אביב ו-40,000 משתתפים ירוצו ברחובות העיר. על האירוע – נותנת החסות הרשמית חברת "אדידס" (ביחד עם סמסונג) שלהם זו השנה השביעית. אם סתם בא לכן לחדש את מלתחת בגדי הספורט, בכיכר רבין תפתח חנות EXPO של אדידס שתמכור מוצרים לרצים במחירים אטרקטיביים ביותר. ב- 19-22/2 פתוח החל מהשעה 1200 ועד 2100 בלילה. ואם כבר הגעתם, כנסו למתחם החוויתי של סמסונג. תמיד שווה.

אז הנה כמה טיפים למי שרץ בפעם הראשונה:

ביגוד – זכרו שבבקר קר. ובתום המירוץ שוב קר כי הגוף מתקרר. כשמתחילים לרוץ הגוף מתחמם וחם, לכן ממליצה – לבשו את חולצת המרתון מתחת, ומעליה חולצה עם שרוולים ארוכים שאפשר לקשור למותניים. ולגבי המכנסים לכו על מכנסי ריצה ארוכות או שלושת רבעי, כדי שהשריר יישאר חם ולא תסבלו מהתכווצות שרירים לא רצויה. ואגב חולצת המירוץ – שהשנה היא תהייה בגווני הכחול טורקיז משולבת עם הפסים הלבנים של אדידס, ועליה רשומים שמות רחובות העיר בהם יעבור המרתון.

יש הרבה כוח בנחיל הרצים עם אותו הצבע. נכון שקשה אח"כ לזהות את עצמך כי אתה נראה כמו כולם, אבל מה זה לעומת תחושת השייכות. בגדול, רוצו עם מה שנוח לכם.

נעלים – לא לבוא לתחרות עם נעלים חדשות וגם לא עם גרביים חדשות. לרוץ עם מה שאתם רגילים. ואם טרם בחרתם את הנעל המועדפת עליכם, ממליצה ברוחב לב על הנעל החדשה של אדידס, מסדרת ה-Ultra Boost. דיוויד בקהם, קניה ווסט, הקרדשיאן ואפילו גסטין ביבר מזמן אימצו את הנעל והפכו אותה לאייקון אופנה, והיא מעולה בתור נעל ריצה אולטימטיבית. אדידס פיתחו פטנט של קפסולות אנרגיה המשולבות בסוליית הנעלים, מחזירות אנרגיה לרצים ומשפרות את מהירות ואיכות הריצה. בנוסף איכות הנעל היא גם בגפה הסרוגה (פרי שיתוף פעולה עם קניה ווסט) ומרגישה כמו גרב. בדגמים החדשים הגפה יותר הדוקה ומשפרת את ביצועי הריצה.

והצבעים – למות. משחור, כחול נייבי אפור ולבן, עד בורדו ירוק בקבוק והשיא הם הנעלים בכחול רויאל עם נגיעות זהב.

מחיר 850 ש"ח.

תמונת הסיום – לא חשוב כמה קשה לכם, לא חשוב כמה כואב לכם, כמה אתם סובלים. בתמונת הסיום, על קו הגמר אתם מחייכים!!! חיוך של "כמה קל היה לי".

כי הכאב הוא רגעי והתמונה היא לנצח.

בהצלחה

 

מרתון סמסונג תל אביב, יום ששי 24 בפברואר 2017

 

ואם חשקה נפשכם בלוק ספורטיבי גם לילדים, מה-11 בפברואר, שעה 1900 יושק הדגם Boost Yeezy בעיצובו של קניה ווסט גם לילדים ותינוקות. לתמונה המשפחתית של הקרדשיאן צורפו עכשיו גם נורת' וסיינט ווסט בדגם השחור עם הכיתוב SPLY 350 ועם הנוחות והטכנולוגיה של הבוסט. מחירים??? לתינוקות וילדים 600 ש"ח. למבוגרים 1000 ש"ח. יושק בחנויות אדידס אוריגינל בקניון מלחה, גרנד באר שבע, ובאילת. לכו תתפסו מקום בתור כי זה הולך להיות מאד צפוף.

 

 

 

יריית הפתיחה

תגידו, שמעתם בום חזק? כי זו הייתה יריית הפתיחה של "קסטרו" שהשיקה בתצוגה של השנה את קולקציות אביב קיץ. תמיד הם ראשונים, הם המבשרים וכולם מתיישרים לפיהם. באולם ענק שעוצב כבריכת שחיה ניצבו הדוגמנים והדוגמניות על מגבה כמו מקפצת בריכה נמוכה, והקהל הרב שהגיע לאירוע הסתובב סביבם. הם היו הסטטיים ואנחנו הניידים.

NIGHT SWIMMING קוראים לקולקציה, כמו יצאה מתוך פנטזיה של שחייה לילית של ימי הקיץ החמים וכל החברה קופצים למים הקרים, עם או בלי בגדים, התחושה היא קלילות, חוסר משקל, ריחוף. אפקט המושג בשימוש של בדי שיפון שקופים ודקים עם בדי סטאן אווריריים בדי ויסקוזה וכותנה. הצבעוניות מאד פסטלית בעיקר של וורדים בייבי עדינים, הדפסי פרחים וגזרות רחבות רחוקות מהגוף.

הולך להיות כייף גדול

 

להשיג ברשת חנויות "קסטרו"

 

 

תשמעו קסם

מי מאיתנו לא מנסה לגנוב עוד יום יומיים לפני ש"עושים צבע". מי לא מכירה את השלב הזה שאת מקווה שאולי רק את רואה את שרשי השיער הלבנים מבצבצים ויודעת שרק את עצמך את משקרת.

לא עוד ידידי. לא עוד!!!!

ספריי לכיסוי מיידי וזמני של שורשי השיער הלבנים של מותג טיפוח השיער L'oreal Paris,

רשמו לפניכןMAGIC RETOUCH 

3 שניות. שומעות? 3 שניות וזהו. הספריי מתמזג באופן מושלם עם צבע השיער שלך. מתייבש ב-3 שניות ומחזיק עד החפיפה הבאה.

5 גוונים, מבלונד ועד לשחור עם צבעי ביניים של חומים. אינו מכיל מי חמצן ואינו משאיר כתמים על הכרית.

הוראות שימוש: לנער לפני השימוש. רק על שיער יבש ואחרי עיצוב. להחזיק את הבקבוק אנכית ובמרחק של 10 ס"מ מהשיער. לא להתיז כמות גדולה מדי. התזה אחת מספיקה

מחירים: 50 ש"ח ברשתות הפארם, 45 שקלים ברשתות המזון

תמיר, הספר היקר שלי, סורי, קובעים לעוד שבועיים….

 

 

 

לחג האהבה – מותק, יש לי הפתעה בשבילך.

ברשת JACK KUBA רצו להיות יצירתיים לחג האהבה.

אז הקשיבו!!

גיפט קארד שבן הזוג יכול לרכוש עבורך ולהפתיע אותך!!

הוא מתקשר לרשת ג'ק קובה, 03-5599971, מזמין בסכום שרוצה לפנק אותך, שירות הלקוחות של הרשת מתקשר אלייך, אלק מפתיע אותך, והם מזמינים אותך לפיטינג אישי, כוס קפה ותחתונים יוקרתיים של המותג מיידנפורם או כותונלה במתנה!!

טווח מחירים: חזיות: החל מ- 269 ש"ח ועד 960 ש"ח תחתונים: החל מ 49 ש"ח ועד 540 ש"ח.

15% הנחה לחברות מועדון ומצטרפות חדשות

השירות יתקיים החל מה- 1.2.17 ועד ה- 14.2.17

 

 

בכל 34 חנויות הבוטיק של JACK KUBA

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה