עשה לך תרגיל

"שיט, גמרתי"… הוא עוצר ומוריד אותי מעליו בעדינות. "מה זאת אומרת גמרת? אתה יודע שאני בלי גלולות?!" 

 

"אני יודע אבל נסחפתי".

 

אז הוא נסחף, ואני לא רציתי להראות דרמתית. סה"כ  אנחנו יוצאים חודשיים, אני בת שלושים ושתיים וסצנה בשלב שברירי שכזה עלולה להיות קריטית. זה בדיוק השלב בו אני מתחילה לבדוק אם שם המשפחה שלו בצירוף השם הפרטי שלי מתגלגלים יפה על הלשון. השלב הזה אהוב עליי במיוחד וחבל שהוא יפסק כאשר הבחורה המשובשת תפרוץ מתוכי. העדפתי להצניע את הצרחות של : "יא דביל מי גומר בתוך בחורה שלא לוקחת גלולות!!!????.

 

"הוא עשה לך תרגיל". אמרה בקור רוח חברתי הטובה. "גבר שגומר בתוך בחורה שלא לוקחת גלולות – עושה לה תרגיל". היא אמרה את זה בביטחון של מינימום פרופסורית בפקולטה לחקר המדע שגילתה את החלקיק ש?יז?כ??ה אותה בפרס נובל. זה היה לה כל כך ברור.

 

כל הסיפור קרה בשבת בצהריים, היה סקס נהדר. רכבתי עליו וחשתי איך מפעם לפעם אני מרגישה נוח יותר להרים את גופי, להתגאות בשדיי שכבר לא עומדים, לא להילחץ כשהכרס הרופסת יוצאת החוצה – ופשוט להנות. בדרך כלל, אני משתדלת להיות בשליטה על כל האיברים. להכניס בטן, לצאת מהחדר עם הפנים אליו כשבאותו זמן אני מפריחה סוג של נשיקה או חיוך, כי האחוריים שלי מלאים בצלוליטיס ק?ש?ה.

 

ככל שאני מתבגרת הצלוליטיס מתפשט, יש לי בורות עמוקים בכל חלקי הגוף  והם הגיעו עד מעל הברך! אני חושבת לעצמי שאני יכולה ללכת ברחבי העיר לבושה מכנסיים קצרים עד שאני רואה תמונות ומגלה שפתחתי מגרש גולף על הירכיים שלי!

 

באותה פעם הרגשתי איתו כמו בסרט פורנו רך שבו מסתכלים אחד על השני בעיניים ועדיין מזדיינים בפראות. פתאום משום מקום הבחור- גמר.

 

בשבת בערב נפרדנו איש איש לביתו. לא לפני שהוא זורק לי את המשפט: "מאמי את יודעת שהזרע שלי חזק כמו סופרמן". חייך אליי בקריצה והלך לו לדרכו. הוא מאושר ואני אכולת כאפות. לא ישנתי כל הלילה, איך בשנייה אחת אני הופכת חסרת אונים והמחשבות מתחילות לרוץ בספרינטים. איך לא שמנו קונדום? למה אני לא אוהבת קונדום? כי זה מייבש אותי זה למה. האם אני באמת לא אוהבת קונדום או מפחדת שהוא לא ייהנה? הרי אני רוצה לגרום לו ליהנות, שיגמור יותר חזק מכל הבחורות שהיה איתן א?י פעם. כן! זו השאיפה שלי. לגרום לו ליהנות יותר מכל הארבעים בחורות שאיתן היה.

 

חשבתי לקחת פוסטינור, אבל כבר לקחתי פעמיים בחיי ואם מתישהו עוד בעולם הזה אני רוצה להיכנס להריון, אז פוסטינור לא בא בחשבון. בכל שלושים ושתיים שנות חיי לא הצלחתי למצוא גניקולוג קבוע להתייעץ איתו. שנים אני מסתובבת ביניהם ולא מוצאת את האחד שלי. ברגע שאני עולה על הכסא הקר והמנוכר אני מתחילה לבכות וכבר הפרצוף שלהם מתעקם. האחרונה הייתה טטיאנה. כשמה כן היא, רוסייה קרה וחסרת סבלנות.

 

בכי מזכיר לה את שלטון הטרור של סטלין והיא מתחלחלת מיבבה קטנה. אני מחזיקה חזק לא לבכות אבל על הכסא הדמעות זולגות מעצמן. בגללה נאלצתי לעבור פעמיים בדיקת פאף. כן, בגללה. היא ראתה שאני בוכה ובכל זאת דחפה לשם את הדבר השקוף הזה. ברור שהתכווצתי והיא לא הספיקה לקחת דוגמית מהקרקעית של הרחם שלי או משהו כזה. בסוף הבדיקה לא הייתה תקינה וטטיאנה נאלצה לקרוא לי פעם נוספת. היא התקשרה אליי במיוחד וכבר חשבתי שאני חולה בסרטן. לשמוע את הקול של טטאינה דרך הטלפון זה מאוד מלחיץ ולכן כשהייתי בשעת מצוקה – אליה בטח ובטח שלא התקשרתי. החלטתי ללכת לרופא המשפחה שלי אצלו אני מגיל צעיר.

 

נכנסתי אל הרופא ושאלתי אם אפשר לבצע בדיקת הריון יום אחרי משגל. כשיושבים מול רופא זיון הופך למשגל. הוא הסתכל עליי ואמר שהבדיקה היחידה שאני צריכה לעבור היא בראש. פעם התעלפתי אצלו בקליניקה מזה כשהוא בישר לי שאני סובלת מדלקת גרון חריפה. אז התשובה שלו הייתה לי מובנת.

 

לקחתי ממנו טופס לבדיקת דם ורצתי למוקד. הם אמרו שצריכות לעבור לפחות 72שעות מרגע קיום היחסים אבל לי לא היה אכפת. מרוב סרטים רק רציתי לעשות את הבדיקה. כאילו דקירת המחט תשחרר לי את המחשבות וואלאק זה עבד. נרגעתי. בלילה של אותו היום דיברתי עם הבחור, הוא לא ידע בכלל מה עברתי. איך רבתי עם האמא הדתייה שלי ואמרתי לה שאם זה חיובי אני עושה הפלה! לא אתחתן בהריון ועוד ממישהו שאני מכירה חודשיים. במקום לזרום איתי מעצם היותי בשעת מצוקה היא עשתה את ההיפך הגמור ויצאה בהצהרה שלא תתמוך בי אם אני הורגת ילדים. וככה הגעתי למוקד צורחת מבכי, סיכמתי את השיחה בצרחה שהיא והדת יכולים ללכת קבינימט ואז היא ניתקה את הטלפון. התקשרתי שוב כי על מי אפשר להוציא את העצבים אם לא על אמא, בכל זאת היה לי עוד מה לפרוק…

 

בשיחת הטלפון בערב הבחור שמע אותי מעבר לקו רכה ומכונסת, שוכבת במיטה ומתחבטת איתו בקול עדין על מה יהיה ועל זה שאני מפחדת. הוא היה כל כך מתוק ואמר לי את הדבר הכי מרגש שאמרו לי אי פעם, הוא אמר שיש לו הרגשה טובה לגבינו ואם זה חיובי אז שנלך על זה. איזה בחור. שנינו חייכנו דרך הטלפון ולא באמת שינה לאף אחד באותו רגע מה יקרה. עמוק בפנים, בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן, הבנתי שאני מאוהבת. 

תגובות (0)
הוסף תגובה