גבר עם איבר מין קטן: החטא הגדול ביותר

כשזה מגיע לפוליטיקלי קורקט אני איפשהו באמצע: מצד אחד אין עניין לפגוע באנשים עם מילים שלא השקענו בהן מחשבה, מצד שני, לפעמים אנשים משתמשים בזה ככלי לא להקשיב לצד השני ואפילו לבטל דיונים לגיטימיים באופן מוחלט.

 

אבל אם כבר זה הכיוון שהעולם כרגע הולך אליו, יש לי משהו להוסיף שהוא אפילו יותר חמור ומגעיל מהאחרים: איבר מין קטן.

 

"איזה אפס בטח יש לו זין כזה קטן"
 "
אז הכרתי איזה חתיך מדהים אחד, אינטלגנט רצח, דיברנו כל הלילה וכשהגענו למיטה הוא מוריד את המכנסיים ופחחחחחח מה אני אמורה לעשות עם הבוטן הזה? איך אני תמיד נופלת על אלהההה"
 "
איך אתה לא מתבייש לקרוא לה שמנה יא זין קטן"

 

בעת כתיבת טקסט זה, טרם יצא לי לקיים יחסי מין עם גבר (אל תתקשרו אליי, אני אתקשר אליכם), אז אני לא באמת יודע כמה גודל קטן משפיע על הסקס, אבל ממה שנשים סיפרו לי זה נע בין "לא אכפת לי", "טיפה מבאס" ל"לא מסוגלת בכלל להנות ככה". במקרים של קטן באופן חריג מאוד אפילו יש דיווחים על חוסר תחושה מוחלט בחדירה.

 

עכשיו, אני יכול לתאר לעצמי שזה אולי מבאס או מאכזב ברמה מסוימת ואני מתאר לעצמי שגם גבר שידמיין לעצמו סיטואציה שבה הוא נכנס עם מישהי למיטה ומסיבה מסוימת החדירה פחות מהנה או אפילו לא מהנה כלל, זה לא התרחיש הכי טוב. ואני לא מתכוון להעביר לכם שיעור חינוך מיני של כיתה ט', אבל בוודאי שיש עוד דרכים להנות, ואני הולך לזרוק פה הערכה גסה ובלתי מבוססת בעליל: לדעתי בשביל רוב הגברים לא יהיה מדובר בדיל ברייקר.

 

אבל מכאן ועד רמת ההשפלה, הצחוק והירידה על התופעה? מוגזם בטירוף, כאילו שמדובר באדם שהחליט להיות ככה ובחר בזדון ומודע שתהני פחות מהחדירה כי הוא שונא אותך ורוצה שיהיה לך פחות כיף. כאילו אתה יכול להיות בן אדם חרא, לחנוק תינוקות, להנהיג רצח עם ולתת לגור פומרניין אגרוף בפנים, אבל הכי גרוע? שיהיה לך זין קטן.

 

 

בלי קשר לחשש הקיומי שנשים מסוימות חשות מהסיכוי שאולי גבר שהן מעוניינות בו מחזיק במכנסיים פחות חיכוך ממה שהן מעדיפות, גם בתרבות הגברית "זין קטן" נהיה פשוט מילה נרדפת ל"פחות גבר", הרי זה לא משנה אם חזק, מהיר, מרוויח הרבה כסף ונוהג במכונית יוקרתיות כל עוד יש לך קטן, אה?

 

דמיינו מה אנשים עם בעיה כזאת (או אפילו סתם חוסר בטחון) מרגישים כשהם שומעים מישהו צוחק על זה, אומר ש"אני בחיים לא אשכב עם מישהו כזה". אתם אפילו לא יכולים לדעת אם מישהו מהשיחה/שקורא את מה שכתבתם נמצא במקום הזה.

 

דמיינו שאתם מכירים מישהו והכל הולך מדהים וחלק ואז מגיע הקטע של הסקס, ואתם כבר מפחדים כי אתם יודעים שאצלכם זה לא מקרה רגיל, וקורה מה שקורה, והבנאדם מתחיל להעלם, ואתם מבינים שבטח זה בגלל העניין הזה אבל בסך הכל מנסים להדחיק ולהמשיך הלאה, ואז במקרה יוצא לכם איכשהו בטעות לשמוע את הבנאדם הזה צוחק על זה עם החברים שלו

 

ואם זאת היתה נכות? "חחחחחח אז אני נפגשת איתו ואני מגלה שהוא בכסא גלגלים בכלל חחחחחחחח יואו הרס לי את החיים הרס איזה מאכזבבבבבב"

 זה לגיטימי לחלוטין שלא מתאים לכם להיות בקשר עם בנאדם כזה, אבל המינימום זה לא לצחוק ולהשפיל בשיח היומיומי.

 

עם כל תרבות הפורנו והסקס ששולטת היום, הבעיה הזאת גם נוגעת לאנשים ובני נוער שהמצב שלהם ממוצע לחלוטין והם עדיין מפחדים/מרגישים שזה לא מספיק ושהם מאכזבים.

 

עצם זה שכשאני כותב את הטקסט הזה בכלל חלף בי איזה חשש קטנטן שעוד מישהו יגיד "בטח יש לו זין קטן, זה למה הוא כתב את זה" או שגברים מסוימים ימנעו מלעשות לייק/תגובה/שיתוף רק בשביל שלא יחשבו שבטעות הם חטאו בחטא הגדול מכולם להיוולד עם איבר קטן, גורם לי להבין כמה הבעיה הזאת חמורה.

 

אבל לא צריך ללכת רחוק, לכל אחד מאיתנו יש את חוסר הבטחון שלו, אם זה בנוגע לגוף/לנפש/וואטאבר, איזשהו דבר שהוא מפחד שבגללו יעזבו אותו/לא ירצו אותו, כולנו מרגישים את התחושה וכולנו יכולים להבין כמה מגעיל זה היה אם התופעה הזאת, אחת שגם אין לנו שום שליטה עליה, הופכת לבדיחה מוחלטת שמשאירה אותנו גם בודדים וגם נלעגים.

תגובות (0)
הוסף תגובה