הסיפור האמתי והעגום מאחורי "האישה הטובה"

התסריטאים של "האישה הטובה" עוד עלולים לתבוע זכויות יוצרים על הסיפור של הומה אבדין ואנתוני ווינר. הזוג המוצלח שנפל, התרומם ואז התרסק בגלל חוסר היכולת של ווינר להתאפק, כמו למד בעל פה את הטקסטים של הסדרה המצליחה, ולבסוף אף התעלה עליהם. כעת, במה שנראה כמו עוד טוויסט עלילתי, פורסם שהשניים חוזרים לעבוד על הקשר – וכמובן שהתקשורת חוגגת.

 

עוד באון לייף: 

 

עד שנת 2011 היה נדמה שמדובר בזוג המושלם. הוא חבר קונגרס בעל עתיד מבטיח, היא עוזרת פוליטית ויועצת אסטרטגית ויד ימינה של הילרי, שאף נחשבת לבתם השנייה של הקלינטונים. אך מלבד לטייטלים מרחפת העובדה שהוא יהודי ואילו היא מוסלמית – הרמוניה שיכולה להיווצר רק בניו יורק הפלורליסטית.

 

אובדין עם הילרי קלינטון. נחשבת לבת השנייה שלהם. תמונה: רויטרס

 

אבל אז התחילה הנפילה. כמו בקומדיה של טעויות מביכות, ווינר העלה לטוויטר שלו תמונה של מפשעתו, כשהוא לבוש רק בתחתונים. או אז הסתבר שהתמונה מיועדת לבחורה. בעקבות הסקנדל התפטר ווינר מתפקידו בקונגרס ואף הודה שהוא הולך לטיפול נגד התמכרותו למין. מיותר לציין שאבדין עמדה לצדו. שנתיים לאחר מכן ניסה ווינר להתניע מחדש את הקריירה הפוליטית והצטרף למרוץ לראשות העיר ניו יורק, אך זמן קצר לאחר מכן פורסם כי הוא המשיך לשלוח הודעות בעלות אופי מיני לנשים. שוב נאלץ ווינר לפרוש ושוב אבדין עמדה לצדו, אם כי הפעם יותר ויותר קולות – של נשים מן הסתם – קראו לה לעזוב אותו. הסקרים, אגב, הראו שאם היא היתה רצה לרשות העיר, היא היתה זוכה בקלות.

 

תמונה: רויטרס

 

הייתם מצפים שאחרי כל זה ווינר ישב בשקט, בפינה חשוכה וישתוק בזמן שאשתו עושה חיל, אבל ווינר ידידנו הוא לא אחד כזה. בזמן שאבדין הקדישה את עצמה לקמפיין הבחירות של קלינטון לנשיאות, הוא המשיך עם מנהגו לשלוח הודעות מיניות, בין השאר לנערה בת 15. כשה-FBI החלו לחקור את הפרשה, הם עלו על מיילים שפתחו מחדש את החקירה נגד קלינטון, מה שהוריד לה נקודות רבות במרוץ לנשיאות. היה נראה שזה הקש ששבר את גבה הענוג של אבדין. לאחר הפרשיה הזו, והתמונות המפלילות והמביכות של ווינר שהתפרסמו (בהן גם אחת שבו נראה בנם המשותף בן הארבע), אבדין שחררה את ההצהרה הבאה: "לאחר ששקלתי זאת בעומק ובכאב, והקדשתי עבודה רבה לנישואים שלי, החלטתי להיפרד מבעלי. אנתוני ואני נותרנו מחויבים לעשות מה שהכי טוב לבן שלנו. במהלך התקופה הקשה הזו, אבקש לכבד את הפרטיות שלנו".

 

התמונות של ווינר האחרונות שהתפרסמו. "יש לי אורח", כתב על בנו בן הארבע

 

אך כאמור, זה היה אז. אתמול פורסם שאבדין החליטה לנסות שוב לשקם את היחסים, וכותרות העיתונים בעיקר לא מבינות למה – איך יכול להיות שאישה כל כך מוצלחת, חזקה ומוכשרת נותנת עוד ועוד הזדמנויות לגבר בגיל העמידה שלא מסוגל לשמור את הגוף שלו לעצמו, גם במחיר הקריירה שלו ועוד יותר חמור מכך – במחיר הקריירה שלה עצמה. אבל בצד זה עולות לא מעט תיאוריות קונספירציה, החל מאלו שטוענות שבינה לבין הילרי יש בכלל רומן ועד לאלו שבטוחות שאבדין מתכננת להגשים את הסקרים ולרוץ לרשות ממשלת ניו יורק – כי כנראה שאפילו בניו יורק, זו שבה יהודי וערביה יכולים להיות פאוור קאפל וזו שבה אפשר לסלוח לפוליטיקאי בן 50 ששולח סקסטינג לנערה בת 15, עדיין אי אפשר לבחור כראש עיר אישה שהיא גרושה.  

תגובות (0)
הוסף תגובה