הבושם שיכין אותך לאביב

Gucci Bamboo של גוצ'י

הבושם החדש של גוצ'י נאסר למכירה בישראל בשל עניינים בירוקרטיים, אבל למזלנו – או יותר נכון למזלם של הנופשים – אפשר לרכוש אותו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי וטוב שכך, שכן מדובר באחד הניחוחות היותר טובים בהם נתקלנו לאחרונה, שהוא מצד אחד קליל ופרשי, ומצד שני אלגנטי ונשי ופרחוני.

שורה תחתונה: הכי נעים שיש.

מחיר: 78 דולר ל-50 מ"ל או דה פרפיום; 100 דולר ל-75 מ"ל או דה פרפיום; 91 דולר ל-75 מ"ל או דה טואלט.

 

 

L'Ange Noir של ג'יבנשי

כרגיל אפשר לסמוך על ג'יבנשי שהבקבוק יהיה לא פחות שווה מתוכנו. זה של L'Ange Noir הוא אחד היפים של המותג היוקרתי – שחור לכה עם שפיץ מחוספס ונוצץ. גם הניחוח לא מאכזב: אלגנטי, מסתורי וסקסי, עם שקד ופלפל ורוד כהתחלה וענבר וזרעי טונקה שמגיעים בסוף.

שורה תחתונה: עכשיו רק צריך למצוא אירוע מתאים.

מחיר: 449 שקל ל-75 מ"ל.

 

 

Laline Fine Fragrance של ללין

סדרת בשמי או דה טואלט חדשה ויוקרתית של המותג, שנרקחה בצרפת וכוללת ארבעה ניחוחות: Deep Ocean, Mysterious Musk, Romantic Cherry Blossom, Spicy Vanilla Pink Pepper– בהתאם לניחוחות האהובים שמככבים בחנויות.

שני הניחוחות הראשונים הם מתקתקים ומתאימים מאוד לצעירות בגילן וברוחן, ואילו הנשים הבוגרות יותר כנראה שיעדיפו את Mysterious Musk הנקי והנעים או את Deep Ocean הרענן.

שורה תחתונה: ניחוחות שהם כמו חזרה לילדות.

מחיר: 190 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

Born original today של אדידס

גרסה חדשה ל-Born Original  שמגיע בגרסה נשית וגברית. זו הנשית מאוד רעננה ופרשית, עם לימון וליים, מאסק ועץ ארז. חובבת ניחוחות היוניסקס התאהבה בו מיד, ובצדק.

שורה תחתונה: לא רק ספורט.

מחיר: 99 שקל.

 

 

Mon Guerlain של גרלן

אנג'לינה ג'ולי נבחרה להיות הפנים של הבושם החדש של גרלן ומסתבר שהבחירה בה לא היתה מקרית, אלא הריח הזכיר לה פודרה מיוחדת בניחוח פרחי איריס וסיגליות של המותג, שהיתה לאמה המנוחה. לכן ג'ולי הסכימה להוביל את הקמפיין ובתנאי שכל ההכנסות שהיא תרוויח ממנו ילכו למטרות צדקה.

אז איך הניחוח? מאוד נעים, קליל ועדין – אולי אפילו מדי. הוא בהחלט מתאים לבחורות כמו ג'ולי, שאוהבות להיות טבעיות ועדיין לשדר מיליון דולר.

שורה תחתונה: יפה מבפנים ומבחוץ.

מחיר: 399 שקל ל-50 מ"ל; 550 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

 MIRACLE BLOSSOM של לנקום 

לא ממש התלהבתי מההשראה לבושם החדש של לנקום – אישה צעירה שנכנסת אל עולם המבוגרים – אבל עם זאת אני מוכרחה להודות שמדובר באחד הניחוחות הטובים של העונה. הוא עדין, פרחוני ורומנטי להפליא, עם הרבה נגיעות מורגשות ונעימות של ורדים.  

שורה תחתונה: מישהו להתחתן איתו. 

מחיר: 249 שקל ל-50 מ"ל; 299 שקל ל-100 מ"ל. 

 

 

 

ACCORD CHIC של YVES ROCHER

מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבוטני הצרפתי השיק בושם חדש בסדרת הבשמים היוקרתית שלו, שמשלב בין פירות יער ותמצית האלמי. כמצופה מהמותג הוא מאוד קליל ונעים ומתאים בדיוק לאלו שאוהבות להריח טוב, אבל מבלי להותיר אחריהן שובל של ריח סינטטי וחריף. 

שורה תחתונה: להביא את הטבע לעיר. 

מחיר: 175 שקל ל-30 מ"ל; 250 שקל ל-50 מ"ל. 

 

 
 

Peony של בודי שופ

או דה טואלט חדש לנשים שנוצר בהשראתה של Paeonia – נימפה יפיפייה שחוזרה על ידי האלים עד שלבסוף אלה קנאית שינתה את צורתה והפכה אותה לפרח בעל אלף עלי כותרת – האדמונית (Peony). בהתאם הניחוח הוא מתוק ותמים, והוא על בסיס תמציות האדמונית בתוספת פטשולי וונילה.

שורה תחתונה: התחלה של אביב מתוק.  

מחיר השקה: 100 שקל ל-50 מ"ל.

 

 

 

FANTASY IN BLOOM של בריטני ספירס

נראה שמשהו טוב עובר על בריטני ביצ' כי לא רק שהיא החליטה סוף סוף להגיע לארץ הקודש, אלא היא גם השיקה בושם שהוא מעודן ובשל יותר מקודמיו ולא רע בכלל. הניחוח פרחוני ורומנטי, עם מרכיבים כמו פריחת הדובדבן, פירות יער, יסמין וענבר.

שורה תחתונה: משתבחת עם השנים.

מחיר: 149 שקל.

 
 
 
DKNY Be Tempted Eau so Blush של דונה קארן
נראה שהמעצבת האמריקאית מתרככת עם השנים. הבושם החדש שלה הוא הרבה פחות רענן ו"קול" ויותר נשי, רך ורומנטי, עם תווים בולטים של פירות וורדים. עם זאת הוא מצליח לשמור על איזון נעים ולא להיות מתוק מדי. 
מחיר: 279 שקל ל-50 מ"ל. 
 
 
 

VIVA LA JUICY SUCR’E של ג'וסי קוטור

ג'וסי קוטור נשארים נאמנים למתקתקות המזוהה איתם, כשהפעם היא טעימה במיוחד, ונעשתה בהשראת קינוחים כמו קאפקייק ועוגית מקרון. הניחוח הוא וניל עם נגיעות פירותיות והבקבוק צבעוני ומצועצע – אבל במובן החיובי של המילה.

שורה תחתונה: מתוק לי.

מחיר: 249 שקל.

 
 
 
 
 

ICON PEARL של ג'ייד 

הבושם החדש מיועד לאלו שאוהבות ריח של טלק ופודרה. שני אלו שמאוד מורגשים בו ויחד עם מסק טהור מצליחים להשאיר על העור חותם נעים במשך שעות, וליצור בושם אוורירי, נשי ורומנטי. 

שורה תחתונה: לחובבות הפיות. 

מחיר: 130 שקל ל-50 מ"ל. 

 
 

ARMANI CODE COLONIA של ARMANI CODE COLONIA

הבושם החדש לגברים של ארמני כרגיל משדר את האלגנטיות המוכרת, אבל עם זאת הוא לא חריף מדי וכבד, אלא קצת רענן ויכול להיות גם יומיומי ומתאים לגברים שלא אוהבים להדיף ניחוחות לכל מקום שאליו הם נכנסים.

שורה תחתונה: ספורט אלגנט מעולם לא הריח טוב יותר. מחיר: 329 שקל ל-75 מ"ל; 399 שקל ל-125 מ"ל.

 

 
 
 

MADE OF INSTINCT של דיוויד בקהאם

דיוויד בקהאם כנראה ממש לא יודע מה לעשות בפנסיה. עכשיו הוא החליט להשיק ניחוח חדש לגבר, שהוא ארומטי, עם נגיעות של ניחוח פירותי ועצי. מרכיב דומיננטי בניחוח הוא עץ האשוח, ומסתבר שהוא המהווה סמל להתמדה, בגלל יכולתו להמשיך ולצמוח לכיוון השמיים תוך התמודדות עם מצבים קיצוניים. הבושם, אפעס, דווקא קצת עדין ולא ממש יתאים לגברים "מחוספסים".

שורה תחתונה: מטרו זו לא מילה גסה.

מחיר: 99 שקל.

 

Laline Fine Fragrance של ללין

סדרת באו דה טואלט חדשה ויוקרתית של מותג הניחוחות נרקחה בצרפת, והיא כוללת ארבעה ניחוחות: Deep Ocean, Mysterious Musk, Romantic Cherry Blossom, Spicy Vanilla Pink Pepper– בהתאם לניחוחות האהובים שמככבים בחנויות.

שני הניחוחות הראשונים הם מתקתקים ומתאימים מאוד לצעירות בגילן וברוחן, ואילו הנשים הבוגרות יותר יעדיפו את Mysterious Muskהנקי והנעים או את Deep Ocean הרענן.

שורה תחתונה: ניחוחות שהם כמו חזרה לילדות.

מחיר: 190 שקל ל-100 מ"ל.

תגובות (0)
הוסף תגובה