סלט תפוחי אדמה מלא בריאות שילדים יאהבו

מרכיבים:
1 תפוח אדמה
1 סלק
1 בצל סגול
אפונה קפואה
עלי בזיליקום
מיונז
קוטג' 100% רכיביים טבעיים
מלח גס
חומץ בלסמי מצומצם
 
 
הוראות הכנה:
את תפוח האדמה והסלק מניחים על מלח גס מניח בתבנית אפייה ומכניס לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות עד ריכוך מלא (בערך 40 דקות) – הם מוכנים כאשר ניתן להכניס את הסכין בקלות 
 
 
חותכים את הבצל הסגול לפרוסות דקות, את האפונה הקפואה שופכים לקערה ומערבב עם מים עד להפשרה (2-3 דקות). מכניסים פנימה את הבצל הסגול, תפוח האדמה והסלק האפויים, מוסיפים מעט מלח ומיץ לימון ומערבבים היטב.
 
 

 
את הקוטג' יש להעביר לקערה נפרדת ולשטוף עם מים עד לקבלת כדוריות מופרדות
 
 
אופן ההגשה:
מניחים את התערובת במרכז הצלחת, מפזרים נגיעות מיונז על גבי התערובת וסביב הצלחת. מזלפים מעל הצלחת חומץ בלסמי ומפזרים כדורי קוטג' בנדיבות
 
 
טיפים חכמים:
  • אל תבשלו את האפונה הקפואה אלא הפשירו אותה במים. הבישול פוגע במרקם האפונה הקפואה

 

 

  • מומלץ לאפות בתנור ירקות שורש ולא בתוך נוזל כדי למקסם את טעמם
 
 
______________________________________________________________________________________
 
צילום: אורן כהן
בניית המתכון + הדרכה: עמית ברשפ, הסטודיו לבישול
תגובות (0)
הוסף תגובה