רותם סלע יכולה לשבת בבית בנוחות, אך מעדיפה לבנות אימפריה

זה היה כמו בסיפור קלאסי מעולם התיאטרון: כוכבת ההצגה המוכרת לא הגיעה, מסיבה זו או אחרת, וכך השחקנית הזוטרה, זכתה לרגע שלה בזרקורים – רגע שהפך אותה לכוכבת אמתית בזכות עצמה.

 

באופן די דומה נכנסה לחיינו ב-2013 רותם סלע, שאמנם הייתה כבר קודם פנים מוכרות אך בעיקר מעולם האופנה, עדיין לא ממש שם מוכר בכל משק בית, ובטח לא מי שמזוהה כשחקנית של ממש, או אפילו מותג מוביל דוגמת אסתי גינזבורג, אותה החליפה לאחר עונה אחת בלבד.

 

כעת מוביל צמד החמד סלע את עזר ספינת דגל חדשה, ריאליטי הריקודים (בוקר טוב, הפטרייה הטלוויזיונית שלכם חזרה) "רק רוצים לרקוד" שעלה אמש בערוץ 2. מסיבה זו או אחרת, לצופים, כנראה, עוד לא נמאס באופן רשמי מהחיבור בין השניים, שכבר נמשך לשלל הפקות, כולל תכנית רדיו בארבע השנים האחרונות. "רותם היא כמו סנדוויץ' טוב, כשאתה אוכל סנדוויץ' כל יום לא נמאס לך ולא יימאס לך אף פעם", הסביר עזר את הסוד, אך סלע עצמה סיפרה למאקו כי אחותה הזהירה אותה "שיש סיכוי שהיא ואסי יימאסו קצת".

 

כיצד באמת מצליחה סלע לעורר כל כך הרבה אמפתיה לצד עזר השנוי במחלוקת, במקרה הטוב, מבלי להימאס? ומדוע בעצם היא טורחת בכלל לעבוד כל כך קשה, כשיכלה בלי שום ספק לפרוש מזמן, לחיי נוחות כאם מעושרת במגדל שן?

 

רותם סלע ואסי עזר שהפכו לצד טלוויזיוני. צילום מסך

 

אמביציה בלונדינית

רותם סלע נולדה ב-1983 בקריית חיים, בת למנכ"ל חברה לציוד רפואי ומורה לגאוגרפיה, ועברה בגיל 17 עם משפחתה ליישוב קיסריה הנחשב, בשלב בו כבר "התגלתה" שנתיים קודם לכן, על ידי סוכן הדוגמניות השנוי במחלוקת רוברטו בן שושן. הצעירה הפוטוגנית קצרה שלל הצלחות אופנתית ובהן הפקות להוניגמן, רנואר, TNT ועוד.

 

ב-2002 הופיעה לראשונה בטלוויזיה בתפקיד קצרצר ב"שמש", ובשנים שלאחר מכן החלה לשמש כתבת שטח עבור "גיא פינס", לשחק בטלנובלה "האלופה" ובהמשך להתארח בשלל פרויקטים, מ"החברים של נאור" ועד ל"אל תתעסקו עם הזוהן", סרטו האמריקאי של אדם סנדלר, בו לא פצתה פה. בין לבין, הכירה ב-2006 את בעלה אריאל, בנם של בעלי רשת קסטרו, אתי וגבי רוטר. בתחילת השנה דווח כי השניים רכשו דירה במגדל הגימנסיה בתל אביב בתמורה לכ?15 מיליון שקל

 

אך במבט לאחור, הרמז ליכולותיה האמתיות של סלע הגיע כבר ב-2010, כאשר כיכבה בתור צליל רום מיתר בסדרה הקומית "אבודים באפריקה", ולאחר עוד הופעת אורח ב"הבורר" מצאה את דרכה, כאמור לאחר סכסוך מתוקשר בין עזר ורפאלי, לקדמת "להיות איתה", שקיבעה את מעמדה המשודרג בבידור הישראלי אחת ולתמיד

 

רותם סלע לצדו של אביב אלוש בסדרה "להיות איתה"

 

ממש לא רק עזר כנגדו

זירה נוספת בה הפכה סלע לדמות מוכרת בישראל הסופר-מודעת לטבעונות, היא נישת הצמחונות אותה היא מובילה בגאון, בין היתר בקמפיין נגד תעשיית החלב האכזרית בו לקחה חלק והפך ויראלי, תוך שהיא מגדירה את עצמה "90 אחוז טבעונית". בין לבין, השלימה תואר במשפטים במרכז הבינתחומי.

 

למרות ההצלחה הרבה לה זכתה מאז גיל 15, ששודרגה ללא כל ספק בארבע השנים האחרונות, נראה כי סלע שומרת על רגליים על הקרקע וראש על הכתפיים. היא מקפידה שלא "להתנפח" מדי על עצמה בתקשורת, מדברת בראיונות בטון "ארצי" וכמעט עממי, ולא מפחדת לצאת בהצהרות החורגות מן הציפיות ממנה.

 

"אסתי היא במקרה אחת החברות הכי טובות שלי, וגם אחת הבחורות הכי אינטליגנטיות, מוכשרות ויפות שיש", אמרה למשל לפני כשנתיים בראיון, במבט לאחור על חילופי המשמרות בין השתיים וציפיית התקשורת לקרב חתולות, "הצליבה שעשו לה בתקשורת היא דבר נורא מכוער. אנשים חושבים שזה פשוט להנחות תכנית בפריים טיים, שכל אחד נולד מנחה, אבל זה ממש לא ככה".

 

ושום סלע לא יזיז אותי מפה

"אני לא זקוקה לתשומת לב מהקהל" אמרה עם הצטרפותה כמנחה לצדו של עזר בתכנית "הכוכב הבא", "אסי עזר אמר בראיונות שאני נלחצת, אבל הוא מתבלבל ומגזים כי זה הוא בעצם. חשוב לי להיות מוכנה", סיפרה כשנכנסה לנעליה הלא-מאוד-גדולות של גינזבורג, הפעם לא על תקן קישוט כי אם מנחה במעמד שווה וסיכמה: "הדבר האחרון שמעניין אותי הוא שיחשבו שאני רק על תקן פנים יפות. יש כאלה שיחשבו ככה ויש כאלה שלא, אני זו אני. אני יודעת מה החסרונות שלי ומה היתרונות שלי".

 

בסוף 2011 פורסמה במדורי רכילות ידיעה אודות סלע, אך הפעם לא היה מדובר ברכילות אופיינית במיוחד למדור – אלא באייטם על אודות סיומי לימודי המשפטים שלה במרכז הבינתחומי הרצליה. השלמת התואר התובעני בהצלחה, למרות שככל הנראה את לחמה סלע לא תרוויח מעריכת דין בעתיד הנראה לעין, תוך תקופות צילומים אינטנסיביות, אך ורק מתוך עיקרון, מעידה הן על הנחישות הרבה של סלע, והן על העובדה שהיא בחורה עם שתי רגליים על הקרקע. זוהי למעשה בחירה מודעת לרכוש מקצוע "גשמי", כאחד האדם, על כל מקרה שלא יהיה בהמשך הדרך.

תגובות (0)
הוסף תגובה