דווקא בקיץ ודווקא טיפוח

שיער חכם בשמש

אם שאלתם אז יש לי חלום. לפגוש את הגמד מהאגדות ההוא עם 3 המשאלות. אני יודעת בדיוק מה אני הולכת לבקש ממנו. לא שלום עולמי!! טוב בסדר גם שלום עולמי, אבל קודם כל שיער חלק, מבריק, חופפים וזהו. חלומי הרטוב.

אז אם הגמד עד היום לא הגיע, יש מצב שהוא גם לא יגיע, ואני תקועה עם התלתלים לנצח אז הנה כמה מוצרים שאני לא מפספסת ומשתמשת תדיר כדי ששערי המתולתל והצבוע יראה מטופח ומרשים:

1. אנטוניו קורל קאלרו

אם השם הזה לא אומר לכן כלום זה בגלל שלא ראיתן את הפרזנטור והשגריר הבינלאומי של MoroccanOil. חתיך הורס שהגיע לישראל כדי להציג לנו את מראות השיער והטרנדים לקיץ. לא יכולתי להתאפק וצירפתי לכן תמונה שלו, שתשטפו את העיניים בזמן שאני מספרת לכן שיש 2 מוצרים חדשים שהתחלתי להשתמש והם שווים ביותר. חימר לשיער – מדובר בחומר שמשמש לפיסול של השיער ויוצר מראה טבעי בגימור מט גם לשיער חלק וגם לתלתלים ועוד מחזיק כל היום. באופן אישי אני מעדיפה לוק לא שמנוני ונוקשה ולכן החימר ממש הגיע אלי בזמן. יש לעסות כמות קטנה בין כפות הידיים ולפזר על בצורה אחידה על שיער לח או יבש, מחיר 109 ש"ח. ו-המוס Beach Wave שהוא חומר למראה שיער גלי "כאילו הרגע חזרנו מהים" אבל בלי המלחים החול והזיעה. השיער נראה פרוע, סקסי וגמיש וגם בתלתלים, מעסים את החומר בכפות הידיים ומפזרים על השיער. יש לייבש בפן או בדפיוזר, מחיר 120 ש"ח

להשיג במספרות הנבחרות

בתור מי שמבלה הרבה שעות בשמש, בעיקר בגלל הספורט, ולא משנה כמה מוקדם אני קמה, בסוף השמש תופסת אותי. ותודו שגם אתן כמוני שמים בעיקר קרם הגנה על הפנים ועל הגוף ומשום מה שוכחים את נושא השיער, נכון?? הסדרה של לוריאל אלביב קולור, היא סדרת טיפוח לשיער שמיועדת בעיקר לשיער צבוע אבל לא רק. מוצר שמגן על השיער מפגעי השמש ומזג האוויר, שומר על הברק וגמישות השיער, שמטפח את סיב השערה ומכיל מסנני UV, הגנה על השיער עד 10 שבועות.

מחירים : שמפו  24.90 ש"ח, מרכך 24.90 ש"ח, מסכה לחיוניות השיער 39.90 ש"ח ושמן לשיער (לא זזה בלי) 50.40 ש"ח

להשיג בכל רשתות הפראם ובחניות הפרפורמיות המובחרות

ובתחום האיפור

בבלוג הקודם שלי סיפרתי לכם על השפתונים של לוריאל פריז שמחזיקים 24 שעות. הרשו לי להוסיף לרשימה שפתון נוסף "סקסי באלם" SEXY BALMוהוא ההצלחה ההיסטרית של העונה בתחום השפתונים. משמש תכשיר לחות מעבר להיותו שפתון. נותר על השפתיים לאורך זמן כאשר הלחות משמרת תחושה נעימה ונוחה. המוצר משווק ב"צ'אבי" סטיק עם קצה מחודד למריחה מדוייקת, מגיע ב-10 גוונים :  3 מתוכם בגימור בולד, הכוונה לכיסוי מלא של צבע כמו שפתון, ו-7 בגימור sheer בדומה לגלוס.

אם אתן נועזות מספיק, לכו על הגלוס בגוון אדום מספר 110. שפתיים חושניות לגוון השזוף של העור

מחיר 30 ש"ח

רגע רגע, יש עוד מוצר מצויין של לוריאל פריז שנועד לקיץ הדביק שלנו. מסקרה מגה ווליום מסדרת Miss Hippie . יש לה מברשת גדולה במיוחד עם סיבי מברשת באורכים שונים, כך נתפסים כל הריסים ונצבעים בתנועה סיבובית אחת. זו מברשת היוצרת נפח מודגש לעיניים גדולות עם ריסים כמו מניפה שחורה. מחיר 50 ש"ח

 

 

 

את מוצרי האיפור של לוריאל פריס ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן, אפריל, H&O, ובפרפומריות המובחרות

נעלי ים

ואם בקיץ עסקינן, בשמש בים ומה שביניהם,ואם גם לכם קשה לרוץ בימים המטורפים האלה, אני ממליצה על ריצה בים, בתוך המים ובחול העמוק לסירוגין. המים מצננים והחול העמוק הוא למצפון שנדע ש"הייתה עבודה". לשם כך נועדו הנעלים האלה שאני רוצה לספר לכן עליהם. בגדול הם נועדו לסאפ, וזה בא עם חליפת סאפ משגעת (אותי היא תשמש כחליפת טריאטלון בנוסף לסאפ) ולא רק, לכו איתן גם ליוגה, פילאטיס, אפילו לטיסה כשרוצים להסתובב בקבינה עם משהו שדומה לגרבים. הם קלות משקל, גפה נושמת ואוחזת את הרגל, סוליה בטכנולוגית FLEX FORM מה שנותן טווח תנועה מושלם, ואקסטרה הגנה לאצבעות, כביסה במכונה, ייבוש מהיר ובהמון הדפסים וצבעים. לא תאמינו אבל הם הפכו לנעלים הכי נוחות שלי שאיתם אני מסתובבת בבית רוב שעות היום. אגב אני העדפתי את השילובים של צבעי השחור לבן עם אלמנט צבע, אבל המבחר גדול. מחיר 89-109

להשיג ברשת חנויות קולומביה

ועוד קצת בעניין הים, ואיך לא, בגדי ים

 

בימים אלה פותחת רשת החנויות "ליה לונדון" את החנות ה-15 שלה בקניון האופנה אשר במתחם גינדי. זה לא הזמן לומר שמי שטרם הספיק להיות בקניון עצמו, ובחנות של ליה לונדון, הפסיד ביג טיים, כי זה אחד הקניונים היפים והמגוונים שיש. אבל מילה על חזיות, על בגדי ים ועל שניהם ביחד. כי את כל אלה תמצאו ברשת החנויות. חזיות ב64 מידות, החל מהיקף 65 ועד קאפ בגודל JJ. חזיות המותאמות באופן מושלם להיקף, גובה, גזרת הגוף, רוחב כתפים, צורת החזה ומבנהו. התאמה בצורה מדויקת.

מותגי החזיות ובגדי הים מיובאים אלינו היישר מאנגליה וכוללים את

המותגים Wacoal, Freya, Fantasie, Elomi ועוד. ובנושא בגדי הים, הידע והניסיון שנצברו בתחום ההלבשה התחתונה מיושם ישירות לבגדי הים. כלומר

את לובשת בגד ים ובתוכו חזיה שהיא בדיוק החזיה שיש לך בבית.

חלום שמתגשם, נכון??

מחירים : בגדי ים – חזיות, שלם, טנקיני 300-450 ש"ח, תחתונים 150-180 ש"ח

הלבשה תחתונה : חזיות 350-400 ש"ח, תחתונים 100-120 ש"ח

להשיג ברשת חנויות "ליה לונדון" (15 חנויות!!)

תכשיט ושעון

קשה שלא להתאהב כבר במבט ראשון במעצבות קיילי ונאוה מבית "אמבוס". שתיהן צעירות, נמרצות, יפיפיות, ומלאות סטייל ושיק. בלבוש, בשיער ובעיקר בתכשיטים והשעונים שהן עונדות. כן אלו שהן מעצבות, יש הרגשה שהן מעצבות בכלל לעצמן, ואם אתן רוצות להיראות כמוהן זה הזמן לרכוש תכשיט או שעון, ורצוי את שניהם, כי המחירים הם ממש נגישים לכל כיס.

אני בדרך כלל הולכת עם שעון ספורט מגושם ומכוער, וטוב לי. אבל מאז שראיתי את השעונים שלהן בא לי לשנות. שעון צבעוני, אלגנטי, כזה שמתאים לכל היום. תוסיפו לזה את הקולר השחור שלהן, וזוג עגילים, עגיל אחד ארוך ואחד קצר (הורס) ואתן שם.

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה