ביונסה מעלה תמונה ראשונה של התאומים

ההריון הראשון של ביונסה היה מלווה בעיקר בספקולציות. תמונות ועדויות התעקשו לספר שהמלכה בי לא באמת בהריון וכי בתה מתבשלת בכלל ברחמה של פונדקאית. אולי בגלל זה לא היה סיכוי לפספס את ההריון האחרון שלה, ומסתבר שגם לא את התוצאה שלו: התאומים סיר קרטר ורומי.

 

עוד באון לייף: 

 

כבר בתחילת פברואר הצטלמה ביונסה עם ביטנונת שהכריזה לעולם על ההריון. בהמשך היא חשפה את בטנה המתעגלת גם בטקס הגראמי, שם הופיעה עם בתה בלו אייבי ועם אמה. בהמשך הגיעו עוד ועוד צילומים, כולל כאלו ממסיבת הלידה שלה, שזכו להערות על גודלה – העצום על פי הגולשים – של הבטן. אז כנראה שזה היה צפוי שכעת היא תשחרר לאוויר העולם לא רק תאומים, אלא גם את התמונה שלהם.  

 

 

באסתטיקה שמתכתבת עם זו של התמונה מפברואר, ביונסה העלתה לפני יומיים לרשת תמונה שבה היא עומדת עם גבה אל ערימת פרחים ענקית ואל רקע של ים. כמובן שבידה היא אוחזת את שני התאומים, שנראים כאילו הם הולכים להימס בשמש, ובאופן כללי מציגה תמונה גרוטסקית של "אמא אדמה".

 

קשה להתעלם מהתמונות המגלומנית והפומפוזיות של ביונסה לאורך ההריון ולאחריו, שעומדות בניגוד גמור לאווירת ה"שו-שו" של ההריון הקודם. וגם אפשר לדון בטעם הרע של התמונות האלו, שהופכות את אלבומי הניו בורן הרגילים לשיא הצניעות. אבל באיזה דיון שלא נבחר להשתתף בו – הבדיחה תהיה עלינו.

 

לכאורה כל התמונות הללו של ביונסה, שמצטרפות לאלבומים הכנים שלה ושל בעלה ג'יי זי שמגוללים בגידה וסליחה, מעידים על זוג שנוהג לכבס את הכביסה המלוכלכת שלו מול כולם – ואז להשוויץ בלובן שלה. אנחנו לפעמים מרגישים ברי מזל שזכינו להציץ בזוגיות הכי מפורסמת בעולם, אבל אם מסתכלים קצת מעבר, מגלים שהשניים בעצם מנווטים אותנו, ומראים לנו בדיוק מה שהם רוצים להראות לנו, כדי לספר לנו את הסיפור שהם רוצים לספר, שלא בהכרח תואם לסיפור האמתי.

 

 

כמו הרבה סלבס אחרים, ביונסה וג'יי זי הבינו שאם אי אפשר לנצח את הפפראצי, כדאי לנצח אותם ברשתות החברתיות, ולקחת שליטה על גילוי הידיעות אודותם. ביונסה גילתה לעולם בעצמה על ההריון בזמן שהיא החליטה, והיא בישרה לעולם על הלידה בזמן שהיא החליטה (שעל פי הדיווחים היה כמה ימים לאחר הלידה). היא עשתה את זה בדיוק כמו שבר רפאלי בחרה לספר על ההריונות שלה לפני שהם יוצאים לתקשורת בדרכים-לא דרכים. ממש כמו שהיום נהוג שזוג מפורסם יוצא לעשות "תמונת חתונה" בפני הפפראצי כדי שאלו לא ינסו להיכנס לחתונה. וממש כמו שכל הסלבס מצטלמים עם הילדים שלהם ומעלים לאינסטגרם. סביר להניח שגם ביונסה מנסה למנוע צלמים שיחדרו לה לתוך הסלקל, ולכן היא מציגה אותם לראווה בדרך המפוקפקת הזו.

 

אתם יכולים להתרגש מחשיפת הילדים המרהיבה הזו, אבל לרגע אל תשכחו שמאחוריה יש מחשבה על כל פרט, ושבדיוק כמו שלמדנו להסתכל על פרסומות בעיניים ביקורתיות ולדעת שעובדים עלינו, אנחנו צריכים להתחיל להסתכל גם על התמונות של הסלבס באותו האופן.     

תגובות (0)
הוסף תגובה