בלוגרית צייד עם עשרות אלפי עוקבים התאבדה בגיל 27

מלניה קפיטן, בלוגרית צייד מפורסמת מספרד, שמה קץ לחייה בגיל 27. קפיטן ספגה לאחרונה איומים רבים על חייה וסבלה מבריונות רשת מידי פעילי זכויות בע"ח.  

 

קפיטן, ילידת קטלוניה והתגוררה בשלוש השנים האחרונה בווסקה, תחזקה בלוג קבוע ומצליח בנושא ציד והעלתה תכופות פוסטים המציגים בפני אלפי העוקבים שלה את שיטות הציד שלה ואת גופות החיות שהרגה במו ידיה. היא הסבירה על טקטיקות ציד ונתנה הצצה לתוך לחיי היום יום של אישה שבחרה בהרג בעלי חיים לצרכי הנאה כפעילות מועדפת לשעות הפנאי. 

 

 

ברשתות החברתיות היא נתפסה כדמות שנויה במחלוקת כשלצד המעריצים הרבים, זכתה להודעות ביקורת, שנאה ואיומים מצד טבעונים ואקטיביסטים בתחום זכויות בע"ח. רק לפני מספר שבועות, כך ע"פ דיווח של ה'דיילי מייל', קיבלה איומים חד משמעיים ברשת החברתית.

 

בסופ"ש האחרון היא שמה קץ לחייה והותירה אחריה מכתב פרידה. הפרטים המדויקים של המכתב לא נחשפו, אך חבריה טוענים בתוקף כי בניגוד לשמועות מותה לא היה קשור להתנכלויות. "מלאניה בחרה לעשות את זה מסיבות אישיות," אמר חבר קרוב.  

 

 

יחד עם זאת, כאשר התפשטה הידיעה על מותה, גולשים רבים בחרו להביע את שמחתם בעמוד הפייסבוק שלה, לו יש למעלה מ -32,000 עוקבים."עשית טובה לאנושות! ביי ביי", כתבה גולשת אחת.

 

"היא הייתה צריכה לשלם על השנאה שלה להרוג בעלי חיים חפים מפשע, תודה לאל שהיא הרגה את עצמה, זה הדבר הטוב היחיד שהיא עשתה בזמן האחרון", כתבה אחרת.

 

גם בישראל התקבלו החדשות על מותה בשמחה ע"י גולשים:

 

 

 

וכמובן, היו מי שסירבו לשמוח:

 

 

או כפי שהיטיב לכתוב אחד העוקבים בפייסבוק שלה: "תנוחי על משכבך בשלום. אני לא אוהב לצוד, הרג חיות כתחביב נראה לי נורא. אבל חבל שהבחורה הזאת בחרה לקחת את חייה". 

תגובות (0)
הוסף תגובה