הדברים הכי מיוחדים

קוראים לזה – קולקציית "סטודיו"

בטח תגידו מה זו מקשקשת לנו עם הקולקציה של H&M. מי ישמע. כולה קולקציה!!! אז זהו שממש לא.

תשמעו, למותג יש 2 קולקציות. הרגילה אותה תמצאו בכל חנויות הרשת והיא נהדרת ושווה, ושלא תחמיצו את הג'קט המוכסף עם הכותפות, כן, כותפות כמו פעם, כי הן חוזרות כדי להישאר.

ואני מדברת על קולקציית ה-Studio, שעליה אני עפה ביג טיים. זו תושק בלעדית בקניון האופנה גינדי TLV ב14 בספטמבר. אותי תמצאו ראשונה בתור, הקולקציה מעוצבת על ידי ה-מעצבים של הרשת, והיא אחרת והיא ריגשה אותי. זה הלוק שאני מאמצץ לעונה הבאה. חייטות מוקפדת שלא שוכחת את גוף האישה, מעילים וג'קטים בלוק גברי, מול שמלות נשיות רכות, חצי שקופות. צאוורונים גבוהים, תיפורים מכווצים בחזית ואמרות פרומות, והכל בצבעוניות של שחור ולבן, כחול נייבי, אפור מלאנג', צבעי האדמה וצבע הבורגונדי. אני הולכת לחרוש על מכנסי הסטרץ באורך ¾ שאוספים בטן וטוסיק עם המעיל המושלם בלוק גברי מעוצב.

תשמרו לי מקום בתור.

 


 

 

את קולקציית "סטודיו" תמצאו בלעדית בקניון האופנה גינדי TLV החל מה-14 בספטמבר.

את הקולקציה הרגילה, כמובן בכל חנויות הרשת, כבר עכשיו במדפים.

 

ואם אתם בקניון עזריאלי אל תפספסו את חנות הפריטים לבית של  H&M Home שמכניסים לנו את הכפר לבית. "קסם כפרי" הם קוראים לקולקציה שמורכבת מחומרים טבעיים, גוונים ומרקמים וחומרים שונים, ובצבעוניות של פלטת צבעים חמה.

קחו למשל את חלל המטבח ולקופסא בעיטור הדבורה והכיתוב Bee Happy. יש מושלם מזה? או כיסוי המיטה בצבע צהוב דבש, עשוי פשתן לחדר השינה. חלל הסלון פונק בשפע של כריות מבדי הקטיפה עם פריטים מעץ וטקסטילים בצבע אדמה, וגם חלל האמבטיה לא נשכח והוא מקבל חיים בשימוש צמחים ירוקים, כמו וילון האמבטיה עם ציור האקליפטוס שמשנה לוק למשהו רענן וצעיר.

 

אייץ אנד אם הום, קניון עזריאלי

 

קוראים לזה – מצעים כמו בבית מלון

מכירים את זה ההרגשה הכייפית הזו, כשמגיעים לבית מלון שווה נכנסים למיטה ותוהים לנו אין לי כאלה מצעים בבית? בחדר השינה הפרטי שלי.  מה כל כך מסובך? למה לא להפוך את הבית שלי כאילו אני במלון הכי יוקרתי בעולם?!  אז תשמע. לפני זמן קצר, הכרתי את טלי ורביב שהם האנשים מאחורי המיזם ההיסטרי של מצעים באיכות הכי גבוהה שתבקשו ובמחירים הכי הוגנים שתקבלו. תשננו טוב – מצעי Linenzzz. לקניה באון ליין, וברשת סטורי ובחנויות קום איל פו.

3 אופציות לרכישה: חלק, מודפס, ומיוחד. צבעוניות קלאסית  ובעיצובים על-זמניים של קוים מינימליסטים, יוניסקס ואפשרות לשילובי מיקס אנד מאץ.

אז מה הופך אותם לאיכותיים?

אם לא ידעתם אז שככל שהרכב הבד צפוף יותר, כך עולה רמת הרכות של המוצר. המצעים של Linenzzz הם באריגת סטאן. צפיפות הבד היא 500 חוטים לאינצ' (שזה מאד מאד גבוה), והגימור – רק עם מרכיבים ידידותיים לסביבה ונקיים מכימיקלים מזיקים.

אז איך זה שהמחירים כל כך אטרקטיביים?

היצור הוא מקומי בישראל, במפעל בעל 47 שנות וותק ביצור טקסטיל, המייצר טקסטיל לחנויות הלייפ סטייל המובילות בניו-יורק ובעולם, והרכישה היא בעיקר באון ליין דרך האתר, מה שמוזיל משמעותית את העלויות. חווית רכישה קלה וכייפית וקבלת המצעים עם שליח עד הבית.  

799 ש"ח לסט מלא, הנחה של 15% לרכישה ראשונה.

 

להשיג באתר linenzzz.com

וברשת חנויות קום איל פו, סטורי במתחם שרונה, סטורי פלוס בשינקין 64 ת"א, וסטורי שורט בדיזנגוף 94 תל אביב

 

קוראים לזה סושי כזה שטרם טעמתם

בטח שמעתם על מסעדת "פריים" Frame כי היא קיימת כבר 15 שנה והייתה מחלוצות תפריט הסושי בישראל. מסתבר שהם השיקו תפריט חדש שכולל סוגי סושי שונים וקוקטלים חדשים ומגוונים.

על BS rol רול שמכיל שרימפס, גבינת שמנת פילדלפיה וסלמון ומצופה בסלמון עם סוכר מקורמל, שמעתם?

או הפיש אנד ציפס, דג דניס בטמפורה, דניס קצוץ, בצל ירוק ופונזו, מלפפון, והכל בציפוי בטטה קריספי? סליחה אבל חייבת לספר רק על עוד מנה אחת שהפילה אותי הטייגר רול שהוא ספייסי טונה עם טמפורה אבוקדו, בציפוי טונה ואבוקדו. מי שמכיר אותי יודע שאני מאמינה שלא חייבים לגמור הכול, הכל אותו טעם. אבל במסעדה כל התיאוריה ירדה לטימיון. לראייה, חצי קילו עודף למחרת בבקר.

שימו לב שבתפריט יש גם מנות צמחוניות וטבעוניות, וגם נטול גלוטן. ואם בן הזוג שלך לא חובב סושי, אל דאגה, יש גם מנות מערביות הכוללות בשרים, ריזוטו טעים אש, דגים ופירות ים.

 

"פריים" רמת החייל, ראול ולנברג 2 תל אביב, פריים נתבג, ועכשיו חדש, פריים רשל"צ ראשונים 2.

 

מוצרי הביוטי Mansion Of Love & Beauty

תודו – לשם כזה לא ציפיתם בהקשר לחברת קוסמטיקה.MOL&B.

מסתבר שלא רק השם שונה, הכול שם שונה ומיוחד. מאחורי המותג עומדים טינה ורובין, זוג נשוי מדנמרק, שניהם יפים ומטופחים שמאמינים ורוצים לשנות את העולם. חיים את סגנון החיים הטבעיים והבריאים של ניקיון רוגע וטבע. גרים בקופנהגן, באחוזה רחבת ידיים עם סירות ומפרצים ומשם מפיצים את תורתם והמוצרים לעולם כולו.

שלוש שנים של מחקרים על ידי מעבדות ודרמטולוגים בעלי שם עולמי הביאו  

למותג 8 מוצרי סקין קאר. כולם מכילים את מוצר הכוכב של המותג, שהוא שמן הרוז היפ המופק מפקעות וורדים, צמח בעל תכונות ריפוי מחדש תאי עור ומעניק מראה צעיר ורענן, המוצרים אורגניים בכבישה קרה מושתתים על פורמולה נקייה שלא כוללת פראפינים, סיליקון, ובשמים תעשייתיים.  

 

כל המוצרים מגיעים בשפורפרות כדי שלא יהיו במגע עם החמצן, ובכך מאריכים את אורך חיי המדף של המוצר.

טינה ורובין מאמינים שהמוצרים שלהם מחליפים ניתוחי פייס ליפטינג והזרקות בוטוקס. אני לא חזרתי להראות בת 20, אבל התחושה מדהימה וכלם אומרים שאני זוהרת. ועם עובדות לא מתווכחים. ואני בן אדם אופטימי.

 

להשיג באון ליין www.soul-and-beauty.co.il. להפצה בכל הארץ

 

מסכה של חימר לפנים – PURE CLAY   

למען ההגינות נכון שזו לא מסכת החימר הראשונה שניסיתי בחיי, אלא שבדרך כלל המסכות האלה לא רק שאני ניראית סופר מפחידה, ורצוי להישאר בחדש האמבטיה כדי לא להפחיד את החתול (ואת בעלי) אלא שהמסכה מתקשה על הפנים ויש הרגשה שאם אני מחייכת נופל לי האף. מותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" פיתח מסכת ניקוי לפנים במרקם קטיפתי.

הפנים לא מתקשים, התחושה נעימה, החתול לא בורח ואחרי 15 דקות העור

זוהר ונעים למגע.

תגובות (0)
הוסף תגובה