בוטוקס לילדות: ילדה הוצאה מרשות האם בגלל הזרקות בוטוקס וטיפולים קוסמטיים

סיפורה של קרי קמפבל,  ובתה בריטני בת ה-8 פורסם לראשונה לפני כחודשיים. האם צולמה כשהיא מזריקה בוטוקס לפניה של בתה הצעירה במספר מקומות, כשהמטרה היתה "מחיקת הקמטים" שנוצרו, לטענת האם, בפניה של הילדה. אתמול פרסם הסאן הבריטי שקמפבל נעצרה וביתה הוצאה מרשותה על ידי שירותי הרווחה – עקב המקרה.

 

עוד ב onlife

 

 בין הדברים שבריטני הקטנה נאלצת לסבול בשם אידיאל היופי: טיפולים של הסרת שיער בשעווה מכל הגוף ועוד מספר הליכים קוסמטיים נוספים, ש"יעזרו לה להיות מפורסמת ומיוחדת, ויתרמו לעתידה המפורסם", אמרה האם. השתיים טענו שהן שוקלות בעתיד גם ניתוח הגדלת חזה וניתוח פלסטי באף.

קרי ובריטני קמפבל

 

שירותי הרווחה של עיריית סן פרנציסקו החליטו השבוע לעצור את קמפבל. היא נעצרה ונחקרה. כמו כן נבדקה מעורבותו של רופא הילדים שידע על הזרקות הבוטוקס הביתיות ושל האם לבתה. מטעם שירותי הרווחה נמסר ש"זה די נדיר שאמא תזריק לבתה הצעירה בוטוקס וזו בהחלט עילה לחקירה מבחינתנו". 

האם, קמפבל, טוענת שהיא עדיין לא מבינה על מה המהומה, משום ש"הילדה רצתה בכך ושיתפה פעולה עם הזרקת הבוטוקס והטיפוח החריג, ואפילו נהנתה מהתוצאות". לדבריה, הילדה היא זו שביקשה את זריקות הבוטוקס, לאחר שגילתה קמטים בפניה. קימבלי, הילדה, הדגישה שההזרקה כבר פחות כואבת, ושכמעט אינה בוכה יותר בעת ההזרקה. 

בריטני היא לא הילדה היחידה שעלתה לכותרות כילדת בוטוקס. השבוע פורסם סיפורה של ברי אוונס בת ה-7. לילדה הצעירה הוזרק בוטוקס במספר מקומות בפנים, ולשיפור המראה הוסיפה אמה, שרון אוונס, גם איפור קבוע בגבות. 

 

שרון וברי אוונס

אוונס סיפרה שהיא רוצה שבתה תהיה מפורסמת כמו וילו סמית', הכוכבת הצעירה, בתם של ויל סמית' וג'יידה פינקט סמית.  "היא יכולה להיות כוכבת יותר גדולה ממנה", טענה האם.

 

השלב הראשון בתכניתה של האם היא שילובה של ברי בתחרויות יופי מקומיות וארציות.  בהמשך הדרך, ברור לאם, בתה תשתייך לשורה הראשונה של הכוכבות "בעלות העור המתוח והחלק והשפתיים המלאות", כדברי האם.

 

הרעיון נבט במוחה של שרון אוונס כששמעה הורים משוחחים ביניהם על האפשרות להשיג לבנותיהם תפקידי דוגמנות או להכניסן לתחרויות יופי. "אני אעשה הכל כדי שהבת שלי תהיה כוכבת, ולא אכפת לי אם זה מרגיז אנשים. אני האמא שלה, הסוכנת, הכוח המניע והחברה שלה, והלוואי שאמא שלי היתה עושה כזה דבר בשבילי כשאני הייתי בגילה".

 

ברי אוונס במהלך טיפול בוטוקס

 

חוקי? לא ברור

חשוב לציין ששתי האמהות לא עברו על החוק. לא קיים כיום בעולם חוק האוסר על הזרקת בוטוקס לילדים, נקודתית, בעיקר אולי כי המצב לא נתפש אפשרי בעבר. שתי האמהות ציינו שלא מצאו רופא או איש מקצוע אחר שיסכים להזריק את הבוטוקס לילדים, ולכן נאלצו להשיג את החומר בעצמן, דרך האינטרנט, ללמוד באילו מינונים להשתמש, ולהזריק אותו במו ידיהן.

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה