קניתם לילד ילקוט חדש? תנו את הישן למי שאין לו

הדס מרון, אמא לשלושה ילדים גדולים, הופכת את ביתה בכל חופשת קיץ למחסן גדול של ילקוטים. לפני כ-9 שנים ראתה מרון כמה תיקי בית ספר זרוקים בצד ומיד עלה לה רעיון. היא אספה את התיקים, כיבסה, ארגנה, גייסה חברים, שלחה מיילים והצליחה לאסוף 284 תיקי בית ספר. אלו עברו ניקיון יסודי וסידור ואז הועברו לילדים נזקקים בפנימיות ובארגונים שונים.

 

עוד בonlife:

את הילקוטים הראשונים חילקה מרום בעזרת ג'יפים של חברותיה: "באותה שנה חשבתי שהצלחתי לאסוף מספר יפה של תיקי בית ספר, הרגשתי שזה ממש סוף העולם, כמעט 300 תיקים. בשנה שעברה, שזו השנה שתשיעית שבה הפרויקט נערך כבר הגענו ל-1,400 תיקים שחולקו אחרי שהם מלאים בקלמרים, ציוד מחברות ויומנים שאני אוספת".

"הבית שלי הופך בחופשת הקיץ למחסן גדול. אני גרה עם תיקים וישנה איתם. בחצר אנחנו מנקים מכבסים ומיבשים את הציוד שמגיע, כך שעד אמצע אוגוסט הבית כולו מכוון לתיקי בית ספר".

מרון מקפידה בשנים האחרונות לבקש מגופים שונים תרומות של ציוד בית ספר כמו מחברות, עפרונות, צבעים ויומנים. היא גם מגייסת תרומות של כסף כדי למלא כל ילקוט בכל טוב. לעזרתה מצטרפים אנשים שמכירים את הפרויקט יחד עם גופים כמו הצופים, ששולחים בני נוער לעזור בניקוי ובאריזת הציוד.

 

הדס מרון אינה עמותה ולכן אינה יכולה לקבל תרומות כספיות מגופים אחרים או מאנשים. מי שרוצה לתרום מקבל ממרון רשימת קניות ורוכש את הציוד הנדרש לילקוטים. דרך מקורית אחרת להשתתף במיזם היא בחלוקת התיקים, או פשוט בעזרה בארגון.

איך אתם יכולים לעזור להדס מרון?

תרמו תיקים שאתם לא זקוקים להם, ושנמצאים במצב טוב.

מומלץ לרוקן מכל התכולה ולכבס לבד, כדי להקל עליה.

להעביר אליה או לשלוח מייל, היא כבר תגיע אליכם.

המיל של הדס: ?

hadassmaron@gmail.com

או בטלפון: 0507735656

תגובות (0)
הוסף תגובה