אטרקציות לילדים: פסטיבל פסלים חיים

פסטיבל פסלים חיים מקושר לכולנו עם ברצלונה, שם הוא מתקיים שנה אחרי שנה. החל משנה שעברה החליטו ברחובות להפוך אותו לפסטיבל שיזוהה עם העיר. פסלים מכל העולם מפוזרים ברחבי הרחוב הראשי והמרווח של העיר ומבטיחים לילדים אבל גם למבוגרים, חוויה מיוחדת.

 

ביקור בשנה שעברה היה חוויה מיוחדת לילדים והעיד על רמה גבוהה של הפקה. הילדים העלו את השאלה כמה זמן ניתן לעמוד מבלי לזוז? מוזמנים לנסות ולראות עד כמה קשה לנו לעמוד בצורה קפואה.

 

בפסטיבל ישתתפו השנה 150 פסלים חיים, מישראל,הולנד, ברצלונה, איטליה ואנגליה. אלה מייצגים קשת רחבה של אומניות הבמה מתחומי הפנטומימה, ליצני רחוב, אמני מסיכה, ווידיאו ארט, יוצרים מוסיקאליים, אומני קרקס ושחקנים מבתי ספר למשחק, ליצנים רפואיים ואפילו שחקנים ילדים

 הפסלים החיים המופיעים נבחרו על ידי ועדה אומנותית. בתום הפסטיבל יכריז צוות שופטים מיוחד מטעמו, על המיצג המקורי ביותר, אשר יזכה את האמן בציון לשבח ובפרס כספי.

 

מה רואים: מגוון מייצגים אומנותיים שנבנו במיוחד לפסטיבל זה. בין המייצגים והפסלים החיים – המספרים של אדוארד, רובוטריקים, פסלים על בניינים, פסלי רחוב מרחפים באוויר, פסל היקום, קשת בענן, פסל בקרח, הבלתי נראים, בבא מרחף, הפקות מקוריות לפסטיבל ופרויקטים מיוחדים.

הפסלים עצמם מאופרים ולבושים בצורה מרהיבה וזזים מדי מספר דקות, או כאשר ניתן להם טיפ

 

איפה: ברחוב מנוחה ונחלה וברחוב יעקב ברחובות

מתי: בין התאריכים 5-7.7, בין השעות 18:00-23:00

 

 

מה כדאי לדעת:

מתאים לילדים בכל הגילאים ולמבוגרים

מאפשר הליכה עם עגלה

כניסה חינם

כדאי להכין כסף קטן לתת לשחקנים

תגובות (0)
הוסף תגובה