רוצה להיות מאושרת? תתחתני עם מישהו יותר שמן

 האם יכול להיות שפוצח סוד האושר בנישואים? אם אכן מדובר בכך, מתברר שהתשובה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבנו וטמונה במשקלם של בני הזוג.

 

עוד ב- Onlife

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת טנסי בארה"ב  במשך ארבע שנים, מצביע על כך ששני בני הזוג מאושרים ובטוחים במערכת היחסים שביניהם, אם האישה רזה יותר. המחקר שפורסם השבוע בדיילי מייל, בדק 169 זוגות נשואים בני פחות מ-35, שמילאו שאלונים עבור החוקרים פעם בחצי שנה במשך ארבע השנים.

 

הממצאים העלו את הנתון כי גברים בעלי BMI (היחס בין המשקל לגובה) גבוה יותר מבנות זוגם היו מאושרים יותר, גם בתחילת נישואיהם וגם במהלך השנים. גם הנשים מצדן, דיווחו על תחושות דומות בקשר לבני הזוג שהיו בעלי משקל גבוה יותר מהן.

האישה לא חייבת להיות רזה

לדברי אחת מעורכת המחקר, אנדראה מלצר: המסר מהמחקר הזה הוא כי נשים בכל גודל יכולות להיות מאושרות, כל עוד הן ימצאו את בן הזוג מתאים להן מבחינת משקל. כשלא מדובר במשקל אבסולוטי, אלא יחסי לבן הזוג שלצדן.

 

מומחים נוספים טוענים כי מערכת יחסים מאושרת, מבוססת גם על מערכת יחסים לא שוויונית. "נשים מאושרות כשלצדן גברים חזקים יותר, אבל מדובר בממדים שונים לחוזק, כמו למשל, אינטיליגנציה, הכנסה, השכלה, גובה וכמובן משקל. "התחושה של יתרון הגודל של הגבר כלפי האישה הוא זה שמעניק לה את תחושת הביטחון והסיפוק ממערכת היחסים שלה", אומרים חוקרי המחקר.

הסיבה לגירושין של ג'ניפר לופז?

יכול להיות שהמחקר יסביר את דבר פרידתם הפתאומית של ג'ניפר לופז ובעלה. אומנם לופז לא רחוקה משלמות, והיא מתהדרת בגזרה נשית וסקסית  אבל בעלה של לופז, הזמר מארק אנתוני, רזה מאוד. השניים לא מסרו את הסיבות לגירושים, אך בהתחשב ב-BMI של השניים לא צריכים להיות מופתעים מהצעד.

 

אך המחקר מבשר טובות  בנוגע למפורסמים רבים אחרים. כך למשל, היידי קלום ובעלה סיל וכמובן שני הזוגות המלכותיים, קתרין מידלטון והנסיך ויליאם, ו-ויקטוריה ודיוויד בקהאם – שלמרות ארבע לידות, עדיין נשארה רזה יותר מבעלה המסוקס.

תגובות (0)
הוסף תגובה