לעבור את היום עם חזייה לא לוחצת

נשים רבות עובדות מחוץ לבית, שבות מיום העבודה, מורידות חולצה ורואות סימנים אדומים שנגרמו מרצועות החזייה; או שעוד בזמן העבודה השדיים כואבים בשל לחץ של החזייה; לכך מתווספות בעיות ההזעה בימי הקיץ – שגורמות לנו להתוודע לשפשפות באזור החזה ובית השחי.

 

חזייה היא הכרח, אך ישנם כמה טיפים מועילים שיגרמו לכך שהיא תהייה נוחה לכל אורך יום העבודה, ותספק לך תמיכה ללא ההשלכות הפחות נעימות. דנה קלופשטוק, מנהלת תחום הלבשה תחתונה ב"משביר לצרכן" מסבירה שחוץ מדאגה לנוחות, יש לחשוב על שילוב הבדים בקיץ, ועל אוורור החזייה מפעם לפעם. 

 

טיפים לשמירה על נוחות ביום העבודה:

 

1. גיוון: אל תלכי עם אותה החזייה כל השבוע. כאן לא הכוונה לשנות בהכרח את הגזרה והבד, אלא לתת לחזייה להתאוורר. כמו כן האלסטיות של החזייה נשחקת ואין באמת אפקטיביות בתמיכת החזה כאשר לובשים יום אחרי יום את אותה החזייה.

חזייה של טריומף ב-220 שקל, להשיג במשביר לצרכן  (צילום פיטר גרק)

2. התאימי עצמך לבגד, אם בחרת ללבוש שמלה עם בד עבה, אין צורך גם בחזייה מרופדת. בטח ובטח לא בימי הקיץ. הקלי על איזור החזה ואל תעמיסי. לא רק שיהיה לך יותר נעים פיזית, אלא גם תמנעי מהמראה הלא מחמיא של בד עבה ואטום על חזייה מרופדת.

 

3. הימנעי מבד תחרה. אין סיבה ללבוש את הלנז'רי הרומנטי או הסקסי לעבודה, גם אם תכננת לפתות מישהו. נכון לפעמים זה סקסי כשתחרה מציצה לה מהחולצה בעדינות, אך שפשפת או עור מגורה שנחנק מתחת לתחרה במשך 12 שעות או יותר זה הכי לא סקסי.

 

 

 

חזייה סקסית עם תחרה, אך לא מתאימה להרבה שעות במשרד, טריומף ב-300 שקל, להשיג במשביר לצרכן (צילום: פטר גרק)

 

4. קחי לך יום חופש אחד מחזיות במהלך השבוע – בערך. באותו יום לכי עם גוזייה. בד הכותנה יעשה טוב לעור, וגם לא יופעל אותו הלחץ על איזור הכתפיים או הגב.כדאי גם לשים לב שהבגדים יתאימו לספורטיביות של הגוזייה. למשל גופיית כותנה ועליונית נשפכת יתנו לך יום נעים ואוורירי יותר אותו כל אחת חייבת.
 

5. בלי סטרפלס. לעבודה לא באים בסטרפלס. זה פחות אסטטי, ולו רק מהעובדה שיש אנשים שלא נעים להם מראה חשוף מידי. חוץ מזה, חזיית סטרפלס בעצם לוחצת הרבה יותר באזור החזה ומתחת לידיים ובחלק מהן יש לרוב פסי סיליקון בצדדים שיכולים ליצור גירוי ואף שפשפת. לא נעים.

 

6. שימי לב למידה. אחת ולתמיד דעי מה המידה שלך. כתפיות נופלות, קאפים שעולים מהציצי מעלה, קאפים שחותכים את הציצי באמצע, חזייה שחותכת, או יוצרת כפלים: כל אלה הם סימנים שאת לא לובשת חזייה במידה שלך, ולא רק שזה ניכר מבעד לבגדים זה גם ממש לא נוח. וכשלא נוח לך את לא נראית טוב.
 

7. בלי כתפיות סיליקון. הניסיון של ללכת עם ולהראות בלי לא ממש עובד. כתפיות הסיליקון, מלבד היותן לא מחמיאות ובעלות מראה זול – הן גם לא בריאות לעור. כאשר לובשים אותן במשך שעות רבות כמו ביום עבודה, העור נוטה להזיע תחתן, התוצאה כאמור גירוי לא נעים. או במקרה הגרוע יותר, תזוזה בלתי פוסקת של הרצועה על העור.

8. בלי חזיות קולר ליום העבודה. נכון זה יפה ומתאים להרבה בגדים – אבל חזיית קולר מפעילה המון לחץ על עמוד השדרה ועל החלק העליון המתחבר לצוואר. לרוב התוצאה אחרי כמה שעות היא של כאב גדול בצוואר. לכן ותרי ושמרי על חזיית הקולר לאירועים או לפעילויות שלא לוקחות יום שלם.

 

ואם יש משהו שעובר כחוט השני בכל הטיפים האלו הוא – נוחות נוחות נוחות. כשאת הולכת לעבודה, הכי חשוב זה לבחור חזייה טובה, שתשב טוב על הגוף, ותחזיק נכון את החזה. כשאישה הולכת עם חזייה לא נוחה, זה ניכר וזה לא נראה טוב.

תגובות (0)
הוסף תגובה