ג'וליאנה רנסיק: "חליתי בסרטן השד"

ג'וליאנה רנסיק, מנחה בערוץ הבידור, ערוץ E, ובעלת תוכנית ריאליטי בכיכובה, נותחה לאחר שבגופה התגלה גידול סרטני במהלך טיפולי פוריות שעברה. בעלה, ביל רנסיק, אמר למגזין  TODAY שרעייתו מתאוששת לאחר הניתוח והיא מרגישה טוב. במהלך הניתוח נכרת הגידול יחד עם כמה בלוטות לימפה.

 

Onlife – עוד ב

 

רנסיק הודיעה ביום שני האחרון כי בגופה התגלה גידול סרטני. היא גילתה את הגידול לאחר שעשתה בדיקת ממוגרפיה במהלך הניסיון השלישי שלה להפריה חוץ גופית.

ההודעה הדרמטית של ג'וליאנה

רנסיק, בת ה-36, היא מנחה בכירה בערוץ הכוכבים, היא מנחה בתוכנית "חדשות הבידור" לצדו של ראיין סיקרסט, ובתוכנית "משטרת האופנה". היא ובעלה גם משתתפים בתוכנית ריאליטי על חייהם, בשם "ג'וליאנה וביל", המתעדת את ניסיונותיהם להרות.

 

בראיון מרגש וכן לשותפה להנחייה,סיקרסט, אמרה רנסיק כי לשמחתה, הגידול שהתגלה הוא בשלב מאוד ראשוני, כך שסיכויי החלמתה הם גבוהים מאוד. רנסיק הסבירה כי הגילוי היה עבורה הלם גדול, שכן אין במשפחתה הסטוריה של סרטן השד והיא רק בת 36. לדבריה, אחד האינסטינקטים הראשוניים היה לשמור את המחלה לעצמה, אבל בעלה שיכנע אותה לשתף את העולם ולגרום לנשים אחרות להציל את החיים שלהן.

 

על פי הנכתב ב"בוסטון גלוב" למרות שרנסיק היא לא בגיל שבו היא צריכה לעבור ממוגרפיה, הרופא שטיפל בה במהלך טיפולי הפוריות, הפנה אותה לבדיקה, למרבה המזל. המקרה של רנסיק מעמיד שוב לשאלה את ההנחיות לבדיקת ממוגרפיה והאם אכן לא צריך להקדים את הבדיקה, כבר לגילאי 40.

 

אחת הסיבות המרכזיות בעטיין אין המלצה לנשים צעירות יותר לעבור ממוגרפיה, היא כי מבנה השד של נשים צעירות הוא צפוף, ובממוגרפיה קשה לראות מה קורה. במקרה של רנסיק, ההחלטה לערוך את הבדיקה למרות זאת, הצילה את חייה.של רנסיק, ההחלטה לערוך את הבדיקה למרות זאת, הצילה את חייה.

תגובות (0)
הוסף תגובה