ג'ולייטה, אושרת קוטלר ורוני דלומי קוראות לך: תלכי תיבדקי

בחודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, שיתפנו את כל גולשות Onlife בפרויקט "תלכי תיבדקי" – וקראנו לכל הנשים בישראל להציל  את החיים שלהן ושל כל החברות שלהן  – לקבוע עוד היום תור לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד.  

 

אושרת קוטלר, אורלי וילנאי, ג'ולייטה, אופירה אסייג, דליה מזור ורוני דלומי הן הנשים שהסכימו, בחפץ לב, לספר על המפגש האישי שלהן עם סרטן השד. כל אחת בחרה בעצמה איך לספר את הסיפור למצלמות, מה להדגיש ומה לחשוף.  

 

ג'ולייטה נזכרה ביום בו אמא שלה סיפרה לה שהרגישה גוש בשד.

בימוי ועריכת הסרטונים: אלעד וייסמן. הפקה: ורד סמין שס

אושרת קוטלר סיפרה שבלקסיקון שלה לא קיימת המילה "יהיה בסדר", כי מהניסיון שלה זה לא תמיד ככה.

 

 

אורלי וילנאי סיפרה בסרטון האישי על 7 הדקות שלימדו אותה להפסיק לפחד ולדעת את האמת, בלי לחשוש. 

 

דליה מזור התלבטה לגבי הסיפור האישי – והחליטה לספר על דורית, בת דודתה, שנלחמה עשר שנים בסרטן השד, עד שהכניע אותה. 

 

אחת המטרות החשובות של "תלכי תיבדקי" היהת להאיר את עיניהן של הנשים הצעירות יותר. בנות ה-20 וה-30, שחיות בתחושה ש"להן זה לא יקרה" ושהן צריכות לדאוג רק מגיל ארבעים וצפונה. רוני דלומי התגייסה בחפץ לב להיות זו שפונה ומשכנעת.

 

את אופירה אסייג צילמנו באולפן של 102FM בתל אביב. אופירה סיפרה לנו, לפני הצילומים, שהיא מעולם לא נבדקה, ורק בגלל ההשתתפות שלה בפרויקט – היא קבעה תור לבדיקה. היום היא כבר אחרי הבדיקה, ותקפיד להיבדק מדי שנה. הנה, עוד אחת שתציל את החיים שלה!

אז את, שקוראת וצופה בסרטונים עכשיו – אם עדיין לא קבעת בדיקה – עשי זאת עכשיו. אין טעם להגיד "אני אמצא זמן מתישהו" או "אני בכלל לא בקבוצת סיכון". ככל שתקדימי להגיע לבדיקה הקצרה הזו, כך תוכלי להיות רגועה ובריאה יותר.

 

ואם יש לך חברה או שתיים או יותר – שאת יודעת שהן דוחות את הבדיקה, או מתרצות את הדחייה ב"למי יש זמן לזה" – אל תוותרי להן. שלחי להן את הסרטונים, הדביקי להן אותם בקיר בפייסבוק – בחרי את הדרך בה הן לא יוכלו להתעלם ממך. דאגי שגם הן ילכו ויבדקו. 

 

כל המידע – ב"תלכי תיבדקי" ב-Onlife

תגובות (0)
הוסף תגובה