ג'יזל ובר רפאלי יצאו עם קולקציית הלבשה תחתונה. מי תרוויח מזה יותר?

בימים האחרונים סוערות הרוחות בעולם האופנה: "היריבות המיתולוגיות" ג'יזל בונדשן ובר רפאלי הולכות להתחרות ביניהן בטריטוריה חדשה-ישנה: הלבשה תחתונה, רק שהפעם, הן לא רק מדגמנות את הבגדים, הן גם עיצבו אותם.

 

עוד ב-Onlife:

 

ג'יזל, משתפת פעולה מזה כמה חודשים עם מותג ההלבשה התחתונה HOPE, להם גם עיצבה קולקצייה מיוחדת (אותה היא גם מדגמנת כמובן). להבדיל מכוכבים אחרים שנותים לשמם להתנוסס על מותג ללא שהיה להם דבר וחצי דבר בייצורו, ג'יזל לוקחת חלק פעיל מאוד בקמפיין: היא אחראית על בחירת הבדים, עיצוב הגזרות, החלטות השיווק והפירסום וכן על צילומי המותג, בהם היא מככבת.

 

למעשה, הפרסומות האחרונות של המותג עוררו סערה גדולה בברזיל, ארץ הולדתה, והאצבע המאשימה הופנתה כמובן לג'יזל, בהיותה הפנים והפעם גם המוח מאחורי הקולקציה.

 

ג'יזל הואשמה בהיות סקסיסטית, מאחר והרעיון הכללי שעומד מאחורי הפרסומות אומר שכל אחת יכולה לבשר לבן זוגה את הבשורות הכי רעות (דפקת לו את האוטו, כרטיס האשראי נוצל עד תום, אמא שלך באה לגור איתכם) – כל עוד את מספרת לו את זה בהלבשה תחתונה סקסית, ואז, למי בכלל אכפת מה אמרת?

 

 

מנגד, יריבתה הגדולה – בר רפאלי – שהודיעה כבר לפני שנה כי ברצונה לעצב הלבשה תחתונה, שיחררה בימים האחרונים תמונות ראשונות לטווויטר שלה, בהן היא מדגמנת פריטים מהליין החדש – Under.me – שניתן להזמין און ליין בלבד.   

 

 

כרגע, הרינונים בעולם האופנה דווקא מצדדים ברפאלי וצופים לה ולקולקציה שלה – שמתאפיינת  כנוחה יותר מסקסית – עתיד גדול שעלול להטיל צל כבד על HOPE של ג'יזל. 

 

מהטוויטר של בר: תמונות ראשונות מהקולקציה

 

הליין של רפאלי, לא מתמקד בה לשם שינוי, אלא באמת ובתמים בהלבשה תחתונה ובנוחות שלה. לראייה, רפאלי אינה עומדת בפוזה מגרה מדי, כפי שנהגה להופיע לחברת ההלבשה התחתונה פסיונטה. היא עומדת בטריקו שחור פשוט ותחתונים שחורות חלקות, מראה נקי ונוח. 

 

רפאלי גם צוטטה באומרה על Under.me ש"הפילוסופיה של הקו אומרת שהתחתונים צריכים להחמיא לגוף, לא לגנוב ממנו את ההצגה".

 

מנגד: ג'יזל מדגמנת את הליין שלה ל-HOPE.

נראה טיפה פחות נוח מ Under.me של רפאלי

צילום: רויטרס

 

יריבות מיתולוגיות יש רק באגדות

לעין הבלתי מזוינת, ניתן היה לחשוב כי בר רפאלי היא גירסת דור 4.0 של ג'יזל בונדשן, בכל זאת, כל מה שג'יזל עשתה, בר הלכה בעקבותיה:

 

זה התחיל עם הזוגיות המפורסמת עם השחקן ההוליוודי ליאונרדו די קפריו – ג'יזל יצאה איתו 5 שנים ושנה אחרי שהם נפרדו, בר וליאו הכירו ויצאו גם יותר מ-5 שנים.  זה המשיך בעבודות דוגמנות ידועות שהלכו מג'יזל לרפאלי כמו ויקטוריה'ס סיקרט, RAMPAGE וספורטס אילוסטרייטד' ועכשיו, כאמור, התחרות מגיעה לקו הסיום, שמסתבר שהוא הקו של החוטיני. 

 

אך האם ג'יזל צריכה באמת לחשוש מ"יריבתה המיתולוגית"? האם רפאלי באמת נושפת לה בעורף?

 

בהתחלה עוד היה אפשר היה להבין את היריבות בין שתי הדוגמניות: שתיהן התחילו את הרומן עם התקשורת על תקן הבלונדינית האקזוטית והיפהפיה שהתגלתה לאמריקה על זרועו של ליאונרדו דיקפריו, אבל פה תם הדימיון, ומאחר והבלודיני הדשן כבר מזמן לא בתמונה, אין בכלל מקור להשוואות.

 

על פי הערכת פורבס ישראל בר רפאלי עשתה בשנה החולפת 5 מיליון שקלים ולפי הערכות הונה הכללי (לאחר מיסים) עומד על סכום של 20 מיליון שקל בערך. אין  ספק שזהו סכום מכובד לכל אדם, שלא לדבר על אישה צעירה בת 26, אבל כשהנמסיס שלך סגרה בשנה האחרונה חוזים בשווי 45 מיליון דולר והונה צפוי להגיע למיליארד דולר – איך לומר, יש לאן לשאוף.

 

גוף אלוהי, שכל עילאי

ג'יזל היא אחת הדוגמניות (והנשים) החכמות ביותר שמסתובבות כיום בתעשייה, עם יכולת מיתוג עצמי כלל עולמית, והצלחה שגדלה משנה לשנה (אם הרווחים מהשנה החולפת לא מספיקים, אז יש גם עובדות בשטח בדמות שערים למגזינים: רק בשנת 2011 כשהיא כבר בת 31 ואמא במשרה מלאה, ג'יזל עיטרה 11 שערי Vogue, יותר מכל שחקנית ודוגמנית אחרת באותה שנה).

 

כאשת עסקים ממולחת הבחירות שלה בקמפיינים מצליחות מעל ומעבר למשוער:

היא מינפה את ההצלחה הראשונית שויקטוריה'ס סיקרט העניקה לה, ומשנת 2004 היא נחשבת לדוגמנית עם המשכורת הכי גבוהה בעולם. היא השיקה ליין של כפכפים שתוך שלוש שנים הגיע ל-30 מיליון דולר במכירות, הוציאה ליין של קרם לחות, ואפילו כשהפכה להיות הפנים והשיער של שמפו פנטן, המכירות שלו גדלו ב-40% בדרום אמריקה. וזה בלי לציין שהיא הבחירה הראשונה של מעצבי האופנה הנחשבים ומככבת בכל הקמפיינים הכי חמים. 

 

הקמפיין החדש של ג'יזל לורסאצ'ה ג'ינסים

 

אז נכון, הקמפיין שלה להלבשה תחתונה נתפס כסקסיסטי, ויש עליו ביקורת רבה, אבל עם יד על הלב, מי מוסמך יותר מג'יזל ללמד נשים ברחבי העולם כיצד להשתמש בנתונים הטבעיים שלהן בשביל להצליח? כן, יופי עוזר, ויופי ייקח אותך רחוק, אבל כמה רחוק? רק עד גבול מסוים. enters בר רפאלי.

 
רפאלי היפה שדולקת בעקבות יריבתה הברזילאית בוחרת בחירות עגומות פעם אחר פעם: זה התחיל בקמפיין לתכשיטיו של המעצב האיטלקי מרקו ביסגולו (בדיוק, מרקו מי?) המשיך בקמפיין המביך לטחינה ובימים האחרונים השתחררה פרסומת חדשה בכיכובה לקולה זירו.
 

 

מחד, המותג "קולה" הוא אחד הנחשקים בעולם, וכשהסופרבול ביום ראשון הקרוב וסלבריטיס משתכרים סכומים של כמה מילונים בשביל דקה אחת של פרסומת, אסור לזלזל בהישג שמכניס אותה למשפחת קוקה קולה. מנגד, הפרסומת היא למבצע מקומי באנגליה, ואיך לומר את זה, היא ממש לא פסגת הקריירה של רפאלי, לא בדוגמנות ובטח ובטח שלא במשחק.

 

אז מי המנצחת? נכון לכרגע, ובחוסר פטריוטיות מובהק, אנחנו שמים את הז'יטונים שלנו על ג'יזל. לא כל יום רואים בחורה שהיא בראש ובראשונה חכמה, ומיד אחרי זה גם בלונדינית, יפה ומפורסמת. דוגמניות יפות יותר הלכו כלעומת שבאו, וג'יזל פה כדי להישאר.

 

אישה שלא אכפת לה לעשות צחוק מעצמה ולהתייחס לגוף שלה כאל כלי, באותה נשימה בה היא מתייחסת לגברים כאל בעלי חיים פשוטים שניתן לתמרן בקלות כה רבה, על ידי לבישת תחתונים וחזיה, היא אישה שאסור לזלזל בה. בר – קחי לתשומת ליבך.

תגובות (0)
הוסף תגובה