מה הייתם מוכנים לעשות כדי לעבוד מהבית?

על מה אתם הייתם מוותרים בשביל לעבוד מהבית? סקר חדש של TeamViewer מצא כי לפחות 5% מהאנשים היו מוותרים על בני  או בנות זוגם ומתגרשים, רק בשביל התענוג של לא לקום בבוקר למשרד. אולם הוויתורים שרובנו, מסתבר, מסוגלים לעשות עבור עבודה מהבית רק הופכים למפתיעים יותר ויותר ככל שמתקדמים בקריאת הסקר.

 

עוד ב-onlife:

 

הסקר שנערך בארה"ב וכלל 2630 מבוגרים, גילה כי: 12% היו מוותרים על מקלחת יומית, 34% היו מוותרים על גלישה ברשת החברתית, 30% היו מוותרים על שליחת מסרונים, 29% היו מוותרים על שוקולד, 25% היו מוותרים על הסמארטפון שלהם, 20% היו מוותרים על שופינג ו-15% היו מוותרים על מחצית ימי החופשה שלהם.

 

הייתם מוותרים על זה רק בשביל לעבוד מהבית?

 

אנשים לא מבינים שעבודה מהבית היא עדיין עבודה

תוצאות הסקר ממחישות כי אנשים לא בדיוק מבינים את הקונספט של עבודה מהבית. עבודה מהבית היא עדיין עבודה. עדיין תצטרכו למצוא תעסוקה ומטפלת לילדים ואתם לא באמת תוכלו לבצע מטלות בית במהלך שעות העבודה. בנוסף, רוב האנשים יצטרכו להסביר שוב ושוב למכרים ולמשפחה שלמרות שאתם פיזית בבית – אתם למעשה בעבודה. כמו כן האפשרות ליצור מערכות יחסים עם עמיתים ועם הבוס מצטמצמות מאוד כשאתם לא מגיעים למשרד.

 

היתרונות כמובן ברורים: אתם לא חייבים לצאת מהפיג'מה כדי לעבוד מהבית, אתם כן יכולים לקפל כביסה באמצע שיחת וועידה בטלפון, אתם יכולים לקבל לרגע את השליח בדלת ואתם לא חייבים לקחת יום חופש כאשר האינסטלטור מבטיח להגיע מתישהו בין 9:00-13:00.

 

נותר רק לקוות שכל החלטה שתקבלו – לא תוותרו על בן או בת זוגכם ולא על המקלחת היומית. 

תגובות (0)
הוסף תגובה