איך לבחור תיקי עגלה

תיקי עגלה הם אחד האביזרים השימושיים ביותר, אבל כמו בכל מוצר  ממוצרי התינוקות, מדובר במבחר גדול ומפתה וקולקציות חדשות. לפני קניית התיק כדאי להבין מה השימוש המיועד לו והאם מדובר בהורים שמרבים לטייל או שיש במשפחה עוד ילדים. כדאי לדעת שתיקי עגלה מגיעים בגדלים שונים והם בעלי כיסי אחסון שונים ולמטרות שונות. אפשר למצוא בהם מקומות אחסון לפלפון, למוצצים, לארנק ואפילו למחשב נייד.

 

נפח התיק: בדיוק כמו בילקוטי בית ספר או תרמילי טיולים, לתיקי עגלה יש נפחים שונים. נפח גדול מעיד על יכולת גדולה יותר של התיק להכיל חיתולים, בגדים ועוד אביזרים. תיקים רגילים מכילים בין 15-20 ליטר. אם יש לכם תאומים מומלץ לרכוש תיק מיועד לתאומים.

 

חיבור לעגלה: למרות שמדובר בתיק עגלה לא כל תיקי העגלה מתחברים באופן נוח לעגלה עצמה. כדאי לבדוק את החיבור, לנסות אותו.

 

נשיאת התיק: מלבד החיבור לעגלה התיקים נישאים על הגב או באלכסון על הצד. חשוב להבין מה צורת הנשיאה המועדפת עליכם והאם אתם נוטים להשתמש בעגלה או במנשא (קשה לסחוב גם מנשא גב וגם תיק גב).

 

מחירים: טווח מחירי תיקי עגלה  גדול. ניתן למצוא תיקים במחיר של כ- 100 שקל ותיקים במחיר של 1000 שקל ואפילו יותר.  אם מדובר בתינוק ראשון לפעמים כדאי להשקיע, אבל חשוב לדעת שהתיקים מתעדכנים ומשתנים. גם כאן, כמו בכל מוצרי האופנה, אפשר למצוא תיקים מקולקציות קודמות, שהם זולים יותר.

 

תא טרמי: בחלק מהתיקים ניתן למצוא תאים טרמים המאפשרים אחסון של בקבוקים או מזון לתינוקות, בלי דאגה שהוא יתקלקל.

Hollamama Diaper Bag   

התיק מכיל מספר רב של תאים שימושיים אבל עדין מאפשר לשמור על נשיות ומראה ייחודי.

 

התיקים הינם שילוב של בדים שנבחרו בקפידה עם דמוי עור ואבזמים בציפוי זה. התיק עומד ואיננו נופל על צידו. ניתן לתלייה על העגלה ומאפשר נשיאה נוחה מאוד על הכתף או על הגב וגישה קלה לכל תאי האחסוןגם כאשר תלוי על העגלה.

 

תאים לאחסון מוצצים ומפתחות. מכיל משטח החתלה ותאים מיוחדים לבקבוקים. התיק עשוי בד ודמוי עור וניתן לכביסהמומלץ כביסה ביד וייבוש בצל.בסוף השימוש בעגלה ניתן להסיר את כל אבזרים ולהפוך לתיק נשי רגיל

 

נפח התיק: 20 ליטר

מחיר: 550 ש"ח.

להשיג ברשת בייבי טבע

 

מיננה- תיק ליידי:

תיק בשלושה צבעים, שנראה כמו תיק רגיל ויכול לשמש גם כתיק לכל דבר. ההבדל הוא החלוקה והיכולת להתחבר לעגלה וכמובן התאים הטרמיים .

מתאים גם לעבודה וגם לפעילויות אחרות. מכיל תא מרכזי גדול ובתוכו תאים ייעודיים למוצצים, מגבונים, בגדים להחלפה ועוד. בנוסף, קיים תא חיצוני לארנק, מפתחות וטלפון נייד. בציידי התיק קיימים 2 תאים תרמיים לבקבוקים

נפח התיק:  12 ליטר

מחיר:  300 שקל.

 

 

 

מיננה: תיק עגלה מודולארי

 

מדובר בארבעה תיקים שונים המתחברים בקלות לתיק אחד ונפרדים בקלות. על ידי החלוקה ניתן להחליט בכל פעם עם איזה ציוד רוצים לצאת מהבית. התיק המרכזי הופך גם לתיק צד.

 

לתיק יש משטח החתלה נוח ושני תאים טרמיים לאחסון מזון תינוקות או בקבוקים.

ניתן לחבר לעגלה ולכבס.

נפח התיק המרכזי : 17 ליטר ונפח כל התיקים יחדו- 27 ליטר

מחיר: 440 שקל

 

מיננה: תיק סיטי

כולל 3 מצבי נשיאה: גב, כתף ועגלה, כאשר  לעגלה קיימות 2 אופציות תליההתיק מכיל גם משטח החתלה מרופד המתאים לשימוש בבית ומחוצה לוישנם תיקתקים חיצוניים המאפשרים הרחבת התיק במידת הצורךעשוי בד סאטן עבה ואיכותי המתנקה בקלותניתן לכבס במכונת כביסה לפי ההוראות

 

נפח התיק: כ 16 ליטר

מחיר: 350 שקל.

 

 

תיקי פאסיטו:

תיקים של  חברת מאדרלנד מעוצבים  מעור, PVC ועור הפוך.  העיצוב המיוחד ששם דגש על נשיות ופונקציונאליות  ולאו דווקא רק על מוצר פרקטי לאם. המטרה הייתה להחזיר את ההרגשה הנשית והאופנתית כיוון שהתיק נראה כתיק מעצבים לכל דבר – עד אשר פותחים ורואים את התוכן מלא החיתולים והמוצרים שהתינוק צריך לקראת היציאה מהבית.

 

טווח מחירי התיקים: 369 – 469  שקל.

 

 

תיק עגלה אוקידוג     Okiedog sumo

מדובר בתיקי איכות צבעוניים, עם כריות מרופדות בכתפיים. חיבור נוח לעגלה עם קליפסים, מחזיק בקבוקים חיצוני מבודד, מחמם בקבוקים נפרד שק כביסה, תאי אחסון קטנים לפלפון, מפתחות וארנק ומזרן החתלה. התיק עשוי מחומרים קלים לניקוי

מחיר: 520 שקל

להשיג באתר

 

simply good של חברת   Fusion Bag

 

simply good– מותג הבית של רשת שילב, תיק ההחתלה הראשון בארץ ובעולם המצויד ב-ORGENIZER  ייחודי ומותאם לצרכי ההורים וכולל תא ייעודי למחשב טאבלט (IPADNETBOOKוכו'), תא לכלי כתיבה, תא לספרים, מגזינים, מחברות וכו'.

 

עשוי מחומר חזק, עמיד ואיכותי במיוחד, בעל תפרים מחוזקים, רוכסנים ואבזמים איכותיים ועמידים ביותר. התיק מצויד בתא צדעם פטנט מיוחדלשליפה מהירה של מגבונים, ללא צורך בפתיחת התיק. תא ניילון שקוף לאחסון בגדים מלוכלכים ומשטח החתלה עבה ומרופד במיוחד, המאוחסן בתא האחורי של התיק, לתיק 4 מצבי נשיאה (על הגב, בהצלבה, נשיאה עם ידית, וחיבור לעגלה)

מחיר: 369 שקל.

 

להשיג ברשת שילב או באתר.

 

 

תיקי החתלה מבית העיצוב_ESCUDAMA

 

מותג התיקים האיטלקי אסקודמה מייצרים גם תיקי החתלה מעוצבים. בקולקציית תיקי ההחתלה בולטים במיוחד שני דגמים;

 

האחד בעל מראה וינילי מבריק שמתייחד בכך שאינו תופס לכלוך כלל ולו פתח עליון נוח ונגיש- המאפשר פתיחה רחבה של התיק ושליפה יעילה וקלה של הפריטים מתוכו וכולל כיס קדמי לאחסון בטוח של מפתחות, ארנק, מוצץ וכדומה.

מחיר: 1,100 שקל

 

 

התיק השני בקולקציה בעל מראה מעוצב דומיננטי יותר ומגיע בגוון חום ועליו הדפסים. מחירו של התיק  ולו ניתן להוסיף גם אביזרי אחסון נלווים:

מחיר 1,600 שקל

תיק נשיאה קטן לבקבוק- 300 שקל

תיק למוצצים- 230 שקל

משטח החתלה- 485 שקל

.

 

התיק מגיע עם חבילת אביזרים מעוצבים במתנה.

 

שני הדגמים מאובזרים גם בידית נשיאה הניתנת לתליה על העגלה, אותה ניתן לנתק במידה ומעוניינים בכך.

 

 

להשיג: בוטיק מקסים ביי אניגמה, ה באייר 70 ת"א.

תגובות (0)
הוסף תגובה