התחתונים שכדאי לך ללבוש: כל הסוגים לכל פעילות

אלפי מילים נשפכו כבר על חשיבות ההלבשה התחתונה להופעה הכללית ורובן התמקדו בחזייה שלך. התחתונים, אותו פריט אינטימי שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיו (אלא אם כן את כוכבנית הוליוודית שיכורה) לא זוכה להתייחסות הראויה וחבל.

 

עוד ב- Onlife

תחתונים טובים יושבים עלייך באופן מדויק, לא מוציאים "שניצלים" בצדדים ומרגישים על הגוף כמו עננת 100% כותנה. תחתונים מושלמים גם מרימים לך את הישבן, משטיחים את הבטן ובאופן כללי הופכים אותך לג'ניפר לופז.

 

הנה כמה שמצאו חן בעיניינו במיוחד: 

 

1. לפעילות ספורטיבית: 

 

FIX, מחיר 45 שקל

צילום: ירון ויינברג

 

איננו מחובבות ההדפסים המצוירים לתחתונים של ילדות גדולות, אבל ההדפס של FIX שבה את ליבנו. פס הגומי העליון המעוטר תחרה מצמיד את התחתונים לאן שצריך ו-100% כותנה הן בדיוק מה שהיינו צריכים כדי לעבור את היום.

נוחות:

הנסיינית שלנו לקחה אותו לשיעור יוגה וחזרה מרוצה. "התחתונים עצמם מאד נעימים על הגוף ונשארים במקום גם בתנוחות מאתגרות. פס הגומי בצידי התחתון היה לא כל כך נוח במגע עם הירך הפנימית ועליו הייתי מוותרת". 

 

2. לימים חמים במיוחד, מתחת לחצאית אוורירית

 H&M, מחיר: 40 שקל

 

תחתוני תחרה ורודים ורכים שבקטלוג סומנו כ-super hot. הם נמתחים כיאות גם על אגן שלא שייך לילדות בנות 16 ומגיעים בצבע מגניב ששובר את סכמת השחור-לבן שקיימת אצל רוב הנשים.

 

מדד הנוחות:

הנסיינית שלנו ניצלה אותו דווקא מתחת לתחפושת פורים סקסית במועדון עם מערכת איוורור בעייתית ודיווחה כי "מאד אהבתי את הצבע, אבל פחדתי מהתחרה שתמיד מתגלה כטיפה בחנות ומגרדת בבית. התחתונים דווקא היו נוחים מאוד ועדינים. לא הייתי לובשת אותם מתחת לג'ינס צמוד או טייץ כי החיכוך עלול להרגיש לא נעים".

 

3. כשמחכה לך יום ארוך במיוחד במשרד

 

אמריקן איגל. 40 שקל

 

העיצובים של אמריקן איגל עלולים להרתיע נשים בוגרות שמסתייגות מהדפסים מעט ילדותיים וחבל. מדובר בחברה שעושה גזרות מצויינות (aerie לבית אמריקן איגל) ומקפידה על 100 אחוז כותנה וגזרות שנותנות כבוד למין הנשי.

 

מדד הנוחות:

הנסיינית, אמא לשלושה, החליטה לדגום את הזוג דווקא בערב החג תוך כדי תמרון בין תחפושות לקטנים, משלוח מנות ועבודה במשרה מלאה. בבוקר שלמחרת היא מסרה כי "לא הכרתי את המותג קודם, אבל אני מאד מרוצה. תחתונים נעימים ומחמיאים שעושים את העבודה ולא מעבר. סביר להניח שאקנה כאלו לעצמי". 

 

* הכותבת עצמה מחזיקה בכמה זוגות כאלו ששרדו בנתיים אלפי כביסות והוכיחו עמידות מרשימה

 

4. למכנסיים מחוייטות בגזרה גבוהה

 

Ugly Ducling, מחיר: 80 שקל

 

מותג ההלבשה התחתונה המקומי של גל אנג'ל התחיל בכלל בתור מותג בגדי ים נוסטלגיים והתפתח ללנז'רי בעקבות דרישת הקהל. אנג'ל מקפידה לייצר בישראל ובתפירה אישית והגזרות שלה מחטבות בלי לעשות מזה עניין ועם הרבה הדפסים מלאי חוש הומור, כיאה לשם המותג. 

 

מדד הנוחות:

הנסיינית בעלת רוח הרפתקנית ציינה כי בהתחלה היה לה מוזר ללבוש תחתונים בגזרה גבוהה "כמו סבתא שלי" אבל הבדים הנעימים עשו את שלהם והיא התאהבה. "התחתונים בהחלט יוצרים תחושה של "בטן מוחזקת" אבל לא יעמדו במי שצריכה תמיכה רצינית באיזור. לקטע הנוסטלגי צריך להתרגל והבד נעים מאד".

 

5. כשאת צריכה שינוי במצב הרוח

 

פמינה 59 שקל

 

פמינה חרטה על דגלה את אות הסקסיות ומצליחה בשנים האחרונות להנפיק דגמים נוטפי חושניות שאולי לא יתאימו לעבודת כפיים רצינית, אבל בהחלט יכולים לשפר את המצב רוח בבוקר. התחתונים שדגמנו עשוים מבד סיננטי ולייקרה ולא מתאימים למי שרגישה באיזורים המוצנעים.

 

מדד הנוחות:

הנסיינית שלנו, נשואה טרייה, התלהבה מאוד מהדגם הסקסי ורצה לנסות בבית. היא מעידה כי "התחתונים הולכים מעולה עם ג'ינס אבל לא מתאימים למי שמתעקשת להפגיז בחצאית צמודה ופוחדת שיראו סימנית מתחת. הבד הסינתטי נעים לשימוש ונותן תחושה קלילה וכיפית אבל אחרי יום שלם מתחילים להרגיש בו קצת לא נוח".

 

6. כשאת צריכה להפגיז בשמלה ממש צמודה

 

סלוגי בגזרת היפסטר בחיתוך לייזר 60 שקל במשביר לצרכן

צילום: פטר גרק

 

בעונות האחרונות אנחנו מגלות שיותר ויותר שמלות צמודות חודרות למחזוריות המלתחה רובן מבדים בלתי אפשריים כמו סאטן ולייקרה שמדגישים כל בליטה קטנה. יצרניות ההלבשה התחתונה מגיבות בהתאם ומייצרות תחתוני אל-תפר בחיתוך לייזר שאינם נראים גם דרך שמלת המיני הצמודה ביותר.

 

מדד הנוחות 

הנסיינית שלנו, חובבת חוטיני ידועה, יצאה עם התחתונים לחתונה של חברה וציינה לחיוב את המראה או יותר נכון את העדרו, מתחת לשמלה שלבשה "מבחינתי כמעט לא לבשתי תחתונים ושום דבר לא בלט. מצויין".

 

הנסיינית השנייה שמעדיפה את התחתונים שלה בגזרה מעט יותר רחבה התנסתה בדגם עם מכנסים לבנים צמודים (בעלי נטייה לחשוף הרבה יותר ממה שהלובשת התכוונה) גם הייתה מרוצה והדגישה את הגזרה כ"כזו שקצת מרימה את הישבן ומכסה. מצויין לבגדים שהם כמעט שקופים".

 

7. כשאת רעבה, אבל אסור לך פחמימות

 

הופ, 75 שקל

 

תחתונים בטעמים וריחות נשמרו עד כה למסיבות רווקות חסרות מעוף, לצד עוגות בעיטורים מביכים. ועם זאת בשנה האחרונה ישנה מגמה של התחדשות בתחום ובמקום להשקיע בגימיק שמים את מירב תשומת הלב על הגזרה והבדים. תחתוני השוקולד של הופ אכן מדיפים ריח חלוש של שוקולד איכותי והן מגיעות באריזה מדליקה, אבל הן מציעות גם גזרה מנצחת ובד כיפי לאללה.

 

מדד הנוחות 

הנסיינית שלנו שבדיוק התחילה מערכת יחסים חדשה מעידה כי הבחור הנוכחי קצת התחרפן מהריח שעמד בחלל חדר השינה אבל לבסוף הצליח למצוא את מקורו. "יצא לי כבר לנסות תחתונים דומים אבל אף אחד מהם לא היה נוח כמו אלו" סיפרה "אם התחתונים מכוונים לזה שיורידו אותם ממך בסוף הערב, אצלי זה פשוט התפספס ונרדמתי איתם. מצויינים!".

 

8. כשצריך לצמצם היקפים לאירוע שמתקיים בעוד כמה שעות

 

טרימיוף, תחתונים מנומרים, 119 שקל ; תחתונים מחטבים של ML, מחיר: 60 שקל 

טריומף צילום: פטר גרק ; ML צילום: אפרת אשל 

 

אחרי שנדחקו מסדר היום הציבורי וסומנו כפריט לזקנות חזרו המחטבים לככב בכל הפקת אופנה שמכבדת את עצמה והתאימו את עצמן גם לקהל צעיר ומודע אופנתית. כיום אפילו כוכבות הוליווד הגרומות עוטות על עצמן מחטבים כדי להיראות נפלא בעונת הפרסים ואם קתרין היגל יכולה, גם את יכולה.

 

מדד הנוחות:

טרימיוף – הנסיינית, בחורה לא מלאה עם ישבן מעט נמוך ציינה כי "התחתונים היו נעימים מאוד ואהבתי את ההדפס המנומר והשובב. על בדי התחרה מסביב הייתי מוותרת כי הם לא מוסיפים וקצת לא נוחים. התחתונים עשו עבודה נהדרת באיזור הישבן, אבל הם לא קוסמים. ייתכן שאצטרך לחזור לחדר הכושר".

ML – הנסיינית במידה 42 אוהבת ללבוש צמוד ומנצנץ ומתעקשת (בצדק!) להתלבש "כמו כל בחורה". את התחתונים המחטבים של ML היא ניסתה מתחת לשמלה צמודה מעט ודיווחה על שביעות רצון גבוהה "בהתחלה קשה להתרגל ואפילו קצת קשה לנשום, אבל אחרי כמה דקות הכל מסתדר והכל נראה במקום".

 

9. כשפשוט בא לך משהו קז'ואל

 

אינטימה 35 שקל

צילום: ניר יפה

 

התחתונים של אינטימה הכי פשוטים, אבל כמה פשוטים, ככה טובים. עיצוב שמזכיר תחתוני סבא לגברים, עירוב של ספנדקס וניילון ופס גומי רחב אבל לא חותך שיושב בדיוק מצריך לטבור.

 

מדד הנוחות:

והנסיינית שלנו אמרה "התחתון אכן מקיים את ההבטחה, הוא נעים על הגוף והגזרה הפשוטה שלו דווקא מוצאת חן בעיניי".
תגובות (0)
הוסף תגובה