להתלבש כמו מרינה מקסימיליאן בלומין: 5 הפריטים שאסור לפספס השבוע

1. פגי באנדי סטייל

 

נשים רבות מעידות על עצמן ש"אם יש משהו שאני בחיים לא אלבש, זה הדפס מנומר". כנראה שמדובר בסוג של טראומה לאומית בעקבות השיוך הידוע לנישת הלוק הפרחי (אשתו של ז'וז'ו חלסטרה סטייל). בדיוק בגלל זה, החלטנו להראות לכל הנשים בעולם, שעם סטיילינג מושלם ובעזרת מינון נכון ואקססוריז מאזנים – ניתן ללבוש כל דבר ולצאת מזה בשלום.

 

 

הסטייליסטית רעות אופיר מדגמנת חולצה ההיסטרית שנרכשה ב"טופ שופ" לפני זמן קצר, ועדיין ניתן להשיג אותה בחנויות.

 

אז לכל מי שתמיד רצתה אבל פחדה לנסות – ככה עושים את זה נכון.

 

 

2. מי רוצה להיראות כמו מארינה מקסימיליאן בלומין

 

טרנד הגלאביות הוא אחד האהובים עלינו בעונת הקיץ  – גם קליל וגם כי כולנו רוצות להיות קצת כמו דורית בר אור. גאלביה מוצלחת בשילוב נכון של אביזרים, תשדר מראה קליל, אוורירי, נוח ומלא שיק, אז למה לא לנסות?

 

ההפתעה שלנו השבוע, הייתה העובדה שאת הגלאביה הנבחרת, שמונחת בצורה מושלמת על הגוף, מצאנו דווקא ברשת "עונות". הרשת הוותיקה שבמשך שנים נתפסה כרשת למידות גדולות בעיצובים ארכאיים ולא רלוונטיים, שינתה את פניה ושידרגה פלאים את הסגנון והגישה, החל מהפרזנטורית המרעננת מרינה מקסימיליאן בלומין ועד הפריטים עצמם. בסריקה של הקולקציה, גילינו לשמחתנו פריטים שלא היו מביישים מלתחה של כל פאשניסטה צעירה.

 

 

 

3. הגירסא המודרנית של השמלה השחורה הקטנה

 

עונת החתונות נפתחה וכולן הרי רוצות ללבוש שמלות ערב הורסות, והכי חשוב – שאין לאף אחת אחרת. הדבר הכי גרוע בלקנות את השמלה ה"מושלמת" מ"זארה" – היא שעוד שתי אורחות לפחות באות עם אותה שמלה, ואולי אפילו לובשות אותה יותר טוב.

 

למרבה הצער, המחירים של שמלות ערב של מעצבים הם לא ממש ידידותיים לסביבה, ולכן, התחלנו לפזול הצידה, ומצאנו את שחשקה נפשינו. 

 

מותג האופנה "לילמיסט" מזוהה עם שמלות הערב המרהיבות שלו, גזרות מדויקות שאורזות את הגוף בצורה מחמיאה והקפדה על פרטים וגימורים גבוהים. העניין הוא שממש לא תמיד בא לנו להוציא 2500-3000 שקל על שמלה לאירוע. החדשות הטובות הן שאם תתקדמו לחלק האחורי של החנות, יתגלו בפניכן מבחר שמלות ודגמים מהעונות הקודמות, שרובן רלוונטיות ואופנתיות גם לעונה הנוכחית, והכל בהנחות ובמחירים נוחים.

 

 

אנחנו התאהבנו בשמלה הסקסית הזו, שהיא בעצם "שמלה שחורה קטנה" קלאסית אבל עם טוויסט צעיר של צבע ועניין. גזרת הפפלום המחמיאה וחיתוכי הצבע שייצרו אשליה אופטית של מותן צרה, הם רק חלק מהסיבות לבחירה, אבל ללא ספק המחיר האטרקטיבי של 500 שקל בלבד (המחיר המקורי היה 2500 שקל) הוא זה שכבש והכניס אותה סופית לארון שלנו. שווה ביקור. דיזנגוף 280 ת"א.

 

 

4. לא קורבן אופנה

 

למרות שבכל המודעות של רשתות האופנה, מבצבצות מכנסי הסקיני הצבעוניות מכל חור, בכנות, לא הרבה נשים יכולות ללבוש מכנסיים צבעוניות ולהיראות טוב. הגבול בין מרענן למצועצע הוא לעיתים דק מאוד ובמתקפת הטרנד הצבעוני האחרון, אנו למדות כי גם גזרה מדויקת היא נתון חשוב במשוואה להצלחה.

 

גזרה מנצחת מצאתי השבוע בקולקציה של המעצבת ברכה בר און. אומנם המחיר גבוה אך בנוגע לאיכות הבדים, התפירה והדיוק בעיצוב, אין שום מקום להשוואה, ונשים שיכולות להרשות לעצמן – למה לא?

צלם: אסף עיני

 

מכנסי הצ'ינו עוצבו בחוכמה והן מחמיאות למגוון רחב של מבני גוף נשיים (ומגיעים גם במגוון רחב של מידות 36-46). אז אם את מתכננת לזרוק קצת צבע למלתחה – עדיף לעשות את זה בסטייל ובבטחה.

 

5. לא רק לכלות

 

דנה מנצור היא מעצבת תכשיטי אופנה וכלות למותג הלוהט Lay*D המציע קולקציה רחבה של תכשיטים ואביזרים שמיועדים לכלות, אך ישדרגו בקלות כל הופעה, גם לאחר החתונה.

 

הפריט המנצח שלנו מתוך הקולקציה הוא מסרקיית פרח (צורפות בעבודת יד) בסגנון וינטג' רומנטי. העיצוב מדויק ומרגש ופרח המתכת בשילוב הפנינים המעודן יוצר מראה רומנטי אך לא מהסוג הקיטשי שאנו רגילים לראות בפריטים מהסוג הזה.

 

 

כרגע את העיצובים של המותג ניתן לרכוש, במחירים ידידותיים ביותר, בתאום מראש או במכירות מיוחדות שמקיימת המעצבת. אל תשכחו איפה שמעתם על זה בפעם הראשונה.

תגובות (0)
הוסף תגובה