להתלבש כמו זואי דשנל: וינטג' בשילוב נעורים

השחקנית זואי דשנל (31) נחשבת כבר כמה שנים להבטחה גדולה בהוליווד, אבל רק בשנה האחרונה, עם יציאת הסדרה שלה "new girl" (נערה חדשה), היא מממשת את הפוטנציאל והופכת ל"איט גירל" לנגד עינינו.

 

עוד ב-Onlife:

 

זואי דשנל מוכרת לא רק לצופי YES, ולפני שהתחילה לככב בקומדיה המפורסמת, שיחקה בלא מעט סרטים, כשהמפורסמים בהם היו "יס מן" עם ג'ים קארי ו"500 ימים עם סאמר" שהזניק אותה לתדועה.

 

 

נדמה שדמותה של דשנל בסרטים ובסדרה, נשענת על דמות האמיתית – בחורה היפסטרית (מגניבה), קלילה, קצת מרחפת ואולי אפילו מעט ילדותית. ואולי זה פשוט המראה שלה, עם עיניה הכחולות ושערה השחור, שמזכירים לנו נואשות את שלגיה (זו עם שבעת הגמדים), ודשאנל יודעת היטב לנצל את הדימוי הכמעט מלאכי שלה, לצרכיה. 

 

הבגדים שלה נעים במגוון רחב. היא לא בוחלת בצבעים אופטימים כמו ורוד ואדום, היא לובשת הרבה שמלות מתרחבות בסגנון שנות ה-50, כמעט ולא ניתן לתפוס אותה עם מחשופים נדיבים. על החולצות שלה יש תמיד לבבות או עיגולים, אם במקרה לבשה חצאית קצרה מדי היא תלבש מתחת גרביונים אטומים ודשנל תמיד מתבלת את המראה שלה עם אקססוריז משלימים כמו סרטים, קשתות או סיכות.

 

 

אפשר לומר שהסגנון שלה נע בין וינטג' ל"קסם ילדות". היא אולי לא משדרת מיניות בצורה בולטת כמו כוכבות אחרות בהוליווד, אבל היא גם לא רוצה. זואי דשנל היא אישה שנהנית מהמלתחה שלה ויש לה סטייל שמתאים לנשים בכל הגילאים ובכל מנבנה גוף. וכשנהנים להתלבש, משדרים נוכחות קלילה ובטוחה בעצמה, וזה כבר סקסי בפני עצמו.

 

אז איך משיגים את הלוק של זואי דשנל בעיצוב ישראלי:

 

צילום (מימין לשמאל): דנה קרן, קית גלסמן, שי נייבורג, יח"צ

 

שמלות (מימין לשמאל):

שמלה של גולף, מחיר: 200 שקל

שמלה של SHIRA M, מחיר: 590 שקל

שמלה של לוצ'י, מחיר 270 שקל

שמלה של TiTi, מחיר: 270 שקל

 

צלמים: אמיר יהל, דגנית פרץ, ניר יפה, שי נייבורג

 

חולצות:

חולצה של ZIP, מחיר: 130 שקל

חולצה של דפנה לוינסון HDL, מחיר: 300 שקל

חולצה Made by Lilamist, מחיר: 180 שקל

חולצה של ICE CUBE, מחיר: 250 שקל

 

צלמים: ניר יפה, אודי דגן, יח"צ, דנה קרן)

 

חצאיות ומכנסיים:

מכנסיים Made by LilaMist, מחיר: 280 שקל

חצאית של קסטרו, מחיר: 179 

מכנסיים של רוני קנטור, מחיר: 295 שקל

חצאית של גולף, 190 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה