שמלת ערב מפתיעה לקיץ: חמשת הפריטים של השבוע

1. מה ששלו – שלך

במסגרת טרנד ה"ספחי לעצמך פריטים מארון הבגדים של בן זוגך" והשתלטות גזרת הבוייפרנד על הקולקציות של מותגי האופנה בשנתיים האחרונות, גילינו השבוע שאם לא די בכך, עכשיו גם את מעט האקססוריז שנשארו לגברים אפשר להעביר לצד שלנו.

 

עוד ב-Onlife:

 

הנה לדוגמא, כובע פנמה קלאסי שמככב בקולקציית הקיץ של מותג הגברים סליו, שבשילוב משקפיי שמש ושמלה פרחונית קלילה יעביר לך את הקיץ בשיא השיק. אז מי אמר חכמה בשמש?

 

כובע של סליו: 100 שקלים

 

2. שרשרת שהיא גם משקפיים

ואם בשמש עסקינן, אז השבוע מצאנו בחנות של ענת מיקולינסקי בקניון רמת אביב פריטים מתוך הקולקציה של מותג התכשיטים הצרפתי Clash שעשה לאחרונה עלייה (ומתברר שבקרוב יופץ בכמה מוקדי מכירות נוספים בישראל).

 

משקפי שמש תלויים על הצוואר – 290 שקלים

 

 

המותג הצעיר והמצליח, מתאפיין בשילוב עדשות משקפי שמש בעיצוביו, וכבר כבש את פריז, קאן, איביזה, יפן ואיטליה. נראה שהוא גם ישתלב בטבעיות גם באופנה המקומית שלנו -הרי מה יותר מתאים לקיץ הישראלי מאשר משקפי שמש תלויים על הצוואר?

 

להשיג ב: ענת מיקולינסקי, סניף קניון רמת אביב

או ישירות אצל היבואן: יוסי לנציאנו 054-4460164, מייל: yoyoyo123@012.net.il

מחירים: 155-450 שקלים.

 

 

3. גלאם שיק במידה הנכונה

הגלאם שיק הוא טרנד שמלווה אותנו כבר מספר עונות ואם להיות כנים, לעיתים זה מרגיש כי לא כולן פה בישראל הבינו אותו עד הסוף. לפעמים במקום שיק יוצא להן ממש שוק.

 

הכי שיק שיש – H&M

 

בקולקציה הטרייה של H&M לחורף הקרוב מצאנו חולצה שמתאימה להגדרת הגלאם אך מצוידת בכמויות אדירות של שיק, כאלו שלא ישאירו כמעט לאף אחת הרבה מקום לטעות. חולצה בסגנון הזה פועלת כמו קסם כמעט עם כל פריט לבוש בארון ותגרום בקלות אפילו לאחרון הג'ינסים במדף להיראות פתאום זוהר ואטרקטיבי.

 

חולצת גלאם שיק: 200 שקלים.

 

4. התחליף המרענן לשמלות הערב

חיה ניר, המעצבת המיתולוגית של המותג כתומנטה, חוזרת לחיינו בשיתוף פעולה מעניין עם רשת החנויות story ומשיקה קולקציית שמלות ערב תחת השם "NEAR BY".

 

צילום: אסף רייז 

 

בקולקציה המוצלחת מצאנו שמלות ערב עם טוויסט צעיר ומרענן של צבעי קיץ, פרינטים פרחוניים וגזרות אווריריות. ללא ספק תחליף מרענן לשמלת "יש לי אירוע" השחורה והצפויה.

 

מחירים: 700-1000 שקלים.

להשיג ב: שינקין 60 ת"א, דיזנגוף 246 ת"א, קניון גבעתיים, קניון רמת אביב, מתחם התחנה.

 

 

5. אריזה חכמה

בסך הכל חולצה? אז זהו שלא. לפעמים למצוא חולצת בייסיק טובה שתחמיא למבנה גוף מלא ונשי זו משימה לא כל כך פשוטה, אך תני לנו להרגיע אותך – הפעם נרשמה הצלחה. החולצה הירוקה המקסימה הזו, שמצאנו בקולקציה של גולברי, התגלתה כגזרה מנצחת שעוצבה בהתחשבות מלאה במבנה הגוף הנשי ואורזת אותו בחוכמה.

 

צילום: אפרת אשל

 

החיתוכים מחמיאים לקימורי הגוף ומדגישים את המותניים, הכיווצים מטשטשים באלגנטיות את אזור הבטן וגוון התפוח שמוסיף שמחה ורעננות, כל אלו ובנוסף מחירה האטרקטיבי, הן סיבות מספיק טובות לפרגן לה מקום של כבוד בחמישייה של השבוע.

 

חולצה של גולברי: 100 שקלים

תגובות (0)
הוסף תגובה