כל נעלי המעצבים תחת קורת גג אחת: 5 הפריטים של השבוע

1. מנוקדת ומרעננת

 

השמלה המנוקדת שעשתה לנו שמח בלב השבוע, היא פרי יצירתה של קרן מור יוסף – המעצבת שעומדת מאחורי המותג הצעיר kmj. מעבר לצבע המרענן ולגזרה המחמיאה, מה שהכי אהבנו בשמלה הזו, היא העובדה כי למרות אופייה הצעיר והחצוף, היא תהלום כל אישה בכל גיל.

 

השילוב בין ההדפס הצעיר לבין הגזרה הבוגרת – יוצר פריט מנצח שמקבל מקום של כבוד ברשימה שלנו.

 

שמלה של KMJ, מחיר: 440 שקל

 

את הקולקציה המלאה של kmj ניתן להשיג ברח' חרות 11 רמת גן בתאום מראש בטלפון 050-3140877. לפרטים נוספים ועדכונים על מכירות מיוחדות מומלץ להצטרף לעמוד הפייסבוק.

 

2. גן עדן לאוהבי הנעליים

 

לכל אחד יש את האובססיה שלו. שלנו היא נעליים – לא סתם קוראים לזה "שופוהוליק" (shoepoholic לפי דעתנו). אם יש דבר אחד שאנחנו אוהבים יותר מנעליים, זה נעליים זולות. מה רבה היתה שמחתנו כששמענו על פתיחת המתחם Better price -לא המכוניות של שי אגסי, אלא 1700 מטרים של מותגי נעליים בהנחות של 30%-60% או במילים אחרות: גן עדן עלי אדמות.

 

better place בקניון ארנה

 

מעבר למחירים האטרקטיביים ולמגוון הסגנונות הרחב (נעלי ספורט, נעלי נוחות, עקבים, שטוח וכל דבר כמעט) לנשים, גברים וילדים, מה שהרשים אותנו במיוחד היה מנעד המידות המפתיע – עד מידה 43 לנשים ועד 48 לגברים.

 

זהו ללא ספק יתרון אדיר של המתחם על פני חנויות אחרות שעונה על צורך של נשים רבות שלא מוצאות בארץ נעליים ראויות מעל מידה 41. היה קשה לבחור פריט אחד אז החלטנו פשוט להמליץ על ביקור במתחם בקניון ארנה. תיהנו.

 

 

2. אדם נמדד בכיסו, כוסו, וכעסו

 

למרות שאנחנו יודעים שתיק איכותי יכול ללוות אותנו תקופה ארוכה, לא תמיד בא לנו להשקיע מאות שקלים ולעתים גם יותר, ובסופו של יום אנו מתפתות לרכוש תיקים אופנתיים וזולים ברשתות האופנה שמחזיקים מעמד בקושי עונה אחת. 

 

הפעם הזדמן לנו לטעום מהעוגה ועדיין להשאיר אותה שלמה: ברשת "כיסים" המהממת מצאנו תיק שהוא גם הורס, מעוצב, מקורי ועשוי מחומרים איכותיים ומתפירה משובחת, וגם  בחצי ממחירו המקורי. בקיצור, אושר גדול. 

 

אנחנו בחרנו את דגם "פטל" שמוצע כיום במחיר של 195 שקל (כמו כל מחיר ממוצע של תיק ברשת אופנה) במקום מחירו המקורי (390 שקל), וזהו הפריט האהוב עלינו, אבל בחנות תמצאו עוד מגוון רחב של דגמים מעונות קודמות וכולם ב50% הנחה. שווה ביותר.

 

תיק של כיסים דגם פטל

 

כיסים: החשמל 8, ת"א, אוסישקין 38 רמה"ש.

 

 

4. המכנסונים שמחמיאים 

 

יש פריטים שלא נועדו להחמיא לכולן והמכנסונים הם אחד הבולטים בז'אנר הזה, אבל השבוע מצאנו מכנסונים בגזרה מושלמת שיצליחו להחמיא כמעט לכל אחת והחלטנו ששווה לספר לחבר'ה (כאלה אנחנו, מנשקות ומגלות).

 

 

הגזרה הגבוהה שמדגישה את המותן, הרוכסן הצדדי שמאפשר ללכת איתם גם עם חולצה בחוץ וליהנות מבטן שטוחה וארוזה, והכי חשוב – המרחק של הבד מהרגל (בגלל מפתח הרגל הרחב) שמייצר אשליה אופטית של רגליים דקיקות וחטובות יותר (בניגוד למכנסונים שנצמדים לרגל ומוציאים את כל מה שלא מחמיא החוצה). כל הסיבות האלו הכניסו את המכנסונים של זארה לרשימת המומלצים שלנו ועכשיו נותר לך רק לבחור צבע. לנועזות – קיים גם בורוד פוקסיה עצבני.

 

מכנסונים של זארה. 200 שקל

 

 

5. כל אחת סטייליסטית היום

 

רשת הבוטיקים Story פתחה בימים אלו ולמשך חודש אחד בלבד את חנות הפופ אפ: Men Short Story – מקדש אופנה למין הגברי ולחובבי האופנה והסטייל.

 

SHORT STORY MEN בדיזינגוף 173, ת"א

 

אם בא לך לפנק את הגבר שלך במסע שופינג איכותי זה בדיוק המקום בשבילך: בחנות מוצעים מיטב מותגי הגברים מכל רחבי העולם. בין המותגים הבולטים : RELIGION הבריטי, המותגים הסקנדינביים NUDIE JEANS ,JUNK DE LUXE והמותג האיטלקיB.D.BAGGIES . בגזרת ההנעלה-Swear ,MAIANS, גוליית' ופלדיום. ובנוסף, מותגי אקססוריז המציעים כובעים צעיפים ועוד.

 

הפריטים שנבחרו יוצרים יחד תמהיל איכותי ועדכני של פריטים עכשוויים ואורבאניים. שווה ביקור. דיזינגוף 173, ת"א.

 

טווח מחירים : 199 – 1099 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה