שמלה ב-100 שקל והמשקפיים של ג'ון לנון: 5 הפריטים של השבוע

1. השמלה הקיצית המושלמת

מכירות סוף העונה של רשתות האופנה היא הזדמנות מצוינת לרוץ ולחטוף מהמדפים פריטים שמחיריהם ירדו לרגל סוף העונה. זה עוד יותר נחמד לגלות שלא מדובר במכירת סוף עונה במסווה, של בגדי חורף או אפילו אביב, אלא בגדים שהם נטו קיץ. שמלות קצרות, שורטים, גופיות, הכל במחירים אטרקטיביים ביותר ומגיעים עד ל-50% הנחה.

 

עוד ב-Onlife:

 

הבחירה שלנו השבוע היתה בשמלות הקיציות של קסטרו שמגיעות עם עודף מ-100 שקל. שימו לב לתכולה עם הפרחים – היא כבר אצלנו בארון.

 

 

 

2. אז מה אם את לא הכלה

ומנושא לנושא באותו הנושא – מהשמלה הזולה ביותר נעבור לאחת שרחוקה מלהיות זולה, גם ברמת המחיר אבל בעיקר ברמת הגישה. לכל מי שיש לה אירוע אישי באופק – חתונה של אח או אחות, או החברה הכי טובה, ובא לה להשקיע בלוק שיקי בטירוף, אנחנו פה בשביל לעזור.

 

קולקציית שמלות הערב של גדי אלימלך לקיץ 2012 היא הרביעית במספר ומשמשת הוכחה כי המעבר של גדי אלימלך מסטייליסט למעצב היה הכרחי, הוא משתבח כמו יין טוב, העיצובים יפהפיים, רמת ההקפדה על הבדים גבוהה והגימורים איכותיים ביותר (ולמרבה הצער, זה ממש לא מובן מאליו בתעשיית המעצבים המקומית).

 

אנחנו התאהבנו בשמלת ערב שחורה, קלאסית ועדינה שמי שתזכה ללבוש אותה, מבטיחה לעצמה לוק נוטף גלאם ותיחכום. רק ככה נוכל להתקדם מהמראה המאוס והמצועצע של "אחות החתן" או "אם הכלה" ונפזר ניחוח שיק אירופאי שירענן לנו את הקיץ הישראלי.

 

 

להשיג בסטודיו גדי אלימלך – נחלת בנימין 85 ת"א 03-5664375 – בתיאום אישי מראש בלבד

 

3. כי משקפיים – קונים מהר

המותג Ray Ban חוגג 75 שנה וברשת אירוקה החליטו שזו סיבה למסיבה ופצחו בחודש של חגיגות. המותג שהתחיל בארה"ב ונועד לספק משקפי שמש לחיל האוויר האמריקאי (ובגלל זה משקפי הטייסים הם המזוהים ביותר עם המותג) הפך להיות המותג הכי נמכר בעולם וסוג של סמל סטטוס (שלל סלבריטאי הארץ והעולם מתהדרים בזוג אחד לפחות). 

כמובן שמשקפי הטייסים המפורסמים, שהם הפנים של המותג, ממשיכים להיות רלוונטיות גם העונה, אבל מתווספות אליהן אדפטציות אופנתיות נוספות, ביניהן 200 דגמים חדשים ומיוחדים – כמו משקפיים עגולים בסגנון ג'ון לנון עשויים מעור אמיתי, משקפי רטרו חתוליים (הכי שנות ה-70) ואפילו משקפיים לילדים – שיהיו זמינים לחודש בלבד.

 

אפילו המחירים של ray ban התכווצו קצת לקראת יום ההולדת והמחירים נעים בין 250 ל-877 שקל.

 

אנחנו בחרנו במשקפיים העגולים של ג'ון לנון שהולכות להיות הלהיט הכי חם של הקיץ. שימו לב, זה לא מתאים לכל אחד ואחת כי צריך פנים צרות יחסית, אבל מי שיכול to pull it of – מובטח האקססורי הכי לוהט על הפנים. 

 

משקפי ג'ון לנון מעור אמיתי. מחיר: 675 שקל

 

 

4. אלוהים ינצור את המלכה!

בהשראת אולימפיאדה 2012 הממשמשת ובאה, בחרנו השבוע בגופיה חמודה של מותג האופנה והג'ינסים לי קופר. החולצה עם הדגל הבריטי יוצרת נוסחה מנצחת למראה קז'ואל עם אדג', שלא משנה מה תצרפי לו, כנראה שתצליחי להרכיב לוק מנצח.

 

ואגב אולימפיאדה, הפעם הראשונה בה לונדון אירחה את האולימפיאדה הייתה בשנת 1908, שזו במקרה גם השנה בה גם נוסדה לי קופר. צירוף מקרים משעשע.

 

גופייה של לי קופר. מחיר: 55 שקל

 

 

5. מי אמר שלעשות שופינג זה קל?

השופינג גורם לך להיות צמאה? קני בקבוק מים ואולי תהיי שותפה לצמיחתו של המעצב הבא. במסגרת הפרויקט "Evian למען מעצבים צעירים", יוצבו בחודשי הקיץ בחנויות מעצבים ובוטיקי אופנה מובילים בארץ, מהדורה מוגבלת של בקבוקי Evian שעוצבו ע"י בית האופנה הצרפתי קוראז' (Courr?ges) והפכו במהלך החודשים האחרונים לפריט אספנים לכל עניין ודבר.

 

זוהי הפעם הראשונה שישראל מצטרפת לפרויקט העולמי והרווחים ממכירת הבקבוקים יועברו לטובת מלגת לימודים לבית הספר לעיצוב שנקר

מחיר: 29 שקל

 

הבקבוק ושיתוף הפעולה למען דור העתיד של המעצבים, יוצג ברשת רזילי, רשת ג'ק קובה, עלמהBANKER, רשת AMEIRICAN VINTAGE, רשת HOPE, בוטיק OLLA ,The BrunchVerner, סטיוארט וייצמן ועוד.

תגובות (0)
הוסף תגובה