וינטג' לכל דורש: ממכנסונים ועד נעלי מעצבים. חמשת הפריטים של השבוע

1. חולצה של טופשופ בחצי מחיר

אין צורך להרחיב עד כמה אנחנו אוהבות את רשת האופנה הבריטית טופשופ שמספקת לנו מנעמים מדי עונה, רק חבל שהמחירים שלהם לא מתאימים לכל כיס. בגלל זה אנחנו מחכות בשקיקה לתקופות סוף העונה, בהן יש מבצעים מקיפים ומשתלמים באמת.

 

אז יצאנו לבדוק מה מציעים לנו בחנות, והאמת, היה קשה לבחור רק פריט אחד מנצח מתוך המבחר המפתה. בסופו של דבר בחרנו בחולצת הסריג הכסופה, שתספק מענה נכון ויעיל לעונת המעבר (אנחנו כל-כך רוצים שהקיץ יסתיים) ותהיה רלוונטית גם לעונה הבאה. 

 

חולצת סריג של טופשופ, 150 שקל במקום 299 

 

 

2. ג'ינס וינטג' קצר

אם היינו צריכות לבחור את פריט הלבוש המאפיין ביותר את הקיץ הישראלי זה היה לא ספק הג'ינס הקצר. שורטס דנים הפך לסוג של מדים לא רשמיים בקרב הנערות הצעירות ובעקבותיהן לא אחרו להגיע גם ה"צעירות בנפשן".

 

עם זאת, יש דברים שמיועדים לגיל ומבנה גוף מסוים, ולכן לא היינו ממליצות לכולן להתפתות ולקנות ג'ינס קצרצרים וצמודים כפי שמציעות רשתות האופנה. אז מה כן אפשר ללבוש? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. השבוע ביקרנו בשוק הוינטג' שמתקיים בכיכר דיזנגוף בתל אביב (בכל יום שלישי ושישי), ומצאנו מבחר עצום של ג'ינסים קצרים של ליוויס ו-LEE ורובם תומחרו סביב ה-60 שקלים. תסכימו איתנו שמדובר במחיר שווה לכל נפש.

 

עוד יתרון גדול בג'ינסים בשוק: הם רחבים וגבוהים יותר מהאופנה הנוכחית, מה שאוטומטית מכניס אותם לקטגוריית ה"הולמים" גם למי מאיתנו שכבר חצתה את גיל העשרה ומתהדרת בצלוליט או שניים.

 

שורטס של ליוויס ב-60 שקלים

 

 

3. נעליים של איב סאן לורן

ואם כבר בוינטג' עסקינן, קפצנו השבוע לביקור גם בחנות המקסימה אהבה לשניה ששוכנת ברחוב רש"י בתל אביב. לחובבות האופנה ביניכן אנחנו יכולות להתחייב כי כל ביקור בחנות הקסומה הזו מבטיח חוויה אופנתית ותרבותית מרגשת.

 

שמה של החנות בהחלט מצדיק את עצמו וכל ביקור בחנות מבשר על רכישה חדשה. הפעם התאהבנו בנעלי עקב מקטיפה בגוון חציל של בית האופנה הצרפתי איב סאן לורן.

 

נעלי איב סאן לורן אמיתיות ב-500 שקלים בלבד

 

הנעליים אמנם לא זולות, ועולות 500 שקלים, אבל באופן יחסי למחיר הראשוני שלהן, המתקרב לכמה אלפי שקלים, אין מקום להשוואה בכלל. פאשניסטיות אמיתיות לא ייתנו לכמה מאות שקלים להפריד בינן ובין אהבה אמיתית.

 

צילום קלוז אפ כדי שתראו שהן איב סן לורן אמיתיות. הכי שווה

 

 

4. אוברול של מנגו

כפי שציינו מקודם, מבצעי הקיץ בעיצומם ואנחנו נהנים ממלחמת המחירים של הרשתות. בין הפריטים המדליקים ביותר שראינו לאחרונה, תפס את עיניינו האוברול הקייצי והמקסים של מנגו.

 

כפי שניתן לראות, אפילו לא היינו צריכות ללכת לקניון בשביל לגלות את המציאה השווה. תפסנו את סיגל ארביטמן (כתבת אופנה), שממחישה איך בעזרת אקססוריז נכונים אפשר למקסם את הפוטנציאל של האוברול וליצור לוק אורבני, קייצי ומלא שיק. היא גם שמחה לחלוק איתנו את המחיר השווה מאוד בו רכשה את האוברול – 89 שקלים. פשוט לקפוץ על המציאה.

 

אוברול של מנגו. 89 שקלים

 

 

5. חולצת לב מנומר

אנחנו לא בהכרח מחבבות אייקונים של לבבות, ובמיוחד לא ורודים ומלוקקים מדי. אולי בגלל זה בדיוק התאהבנו בחולצת הלב מלאת ההומור הציני הזו, שמאגדת שני ז'אנרים נוטפי קיטש (לבבות ומנומר?!) ומצליחה להגיש אותם בפורמולת קז'ואל מתוחכם ובוגר.

 

את החולצה מצאנו במכירה ביתית של היזמית עדי רוזנוולד דנטס שהקימה את המותג עדושקה שמאגד דגמי מעצבים מקומיים ויבו של פריטים מכל העולם.

 

חולצת לב מנומר, 65 שקלים

 

עדושקה מקיימת מכירות ביתיות נודדות בכל רחבי הארץ. ניתן להתעדכן על המכירות הקרובות בעמוד הפייסבוק ובינתיים נעדכן כי המכירה הבאה תתקיים ברמת השרון ממש בעוד מספר ימים ולא כדאי לכן לפספס. תהנו.

 

ועוד אחת בקטנה:

 

שטראוס עלית בשיתוף עם תלמידי המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר, עיצבו חולצות בהשראת המותג בזוקה שימכרו ברשת חנויות TNT החל מה-27 ליוני ועד גמר המלאי. הקולקציה מורכבת מ-8 דגמים ותושק במחיר של 40 שקל לחברי הפייסבוק של בזוקה ו-TNT, ו-60-80 שקל בחנויות. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה