ללא גלוטן וללא סוכר: ג'לי פירות קיצי

 

החום הכבד לא עוזב אותנו… בחיפושים אחרי מתכונים פשוטים, קלילים, צוננים וקרירים – לפניכם מתכון מנצח לג'לי פירות.


המתכון כל כך פשוט, כל כך טעים וכל כך מהנה – שפשוט חייבים לרוץ ולהכין!


המתכון מתאים לתזונה נטולת סוכר וגלוטן, ומאפשר לנו ליהנות מהאוכל כקינוח מתקתק ועדיין לשמור על תזונה בריאה, מתאים לאירוח חברים ומהנה גם בעבור ילדים.

 


ג'לי פירות – המצרכים:

3 סלסלות תותים

6-7 תפוחים ירוקים/אדומים

2 כוסות מים

61/2 כפות אגר אגר שטוחות (זוהי אצת ים עשירה במינרלים ליצירת ג'לי, אותן ניתן להשיג בחנויות טבע שונות)

 מבחר פירות לבחירתכם קצוצים דק לקישוט

 


אופן הכנה:

בעזרת מכשיר "סוחט מיצים" הכינו מהתותים והתפוחים מיץ, עד לקבלת 6 כוסות מלאות.

בסיר עמוק שלבו את המים, המיצים ואגר אגר, בשלו מעל אש בינונית עד לשילוב של האגר והמסתו.

העבירו לקערה מזכוכית וצננו. הוסיפו את הפירות הקצוצים, ערבבו וצקו לכוסיות הגשה למספר שעות. הגישו קר, ותהנו!



 

שף שרון ארצי, מחלקת התזונה של מכון אברהמסון גמילה מעישון, מסוכר ומגלוטן.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה