איך להיראות מצוין גם בשיא החום? טריקים קטנים של קיץ

אוגוסט, תרחיש מלחמה: את מחנה את האוטו. יושבת בפנים ומחכה לשניה האחרונה בהחלט בשביל לכבות את המזגן ולצאת לתופת. את עורכת מסע של עשר דקות מהאוטו למשרד. את מגיעה מיוזעת. האיפור נמרח. כתמי זיעה מבצבים בכל מקום ובאופן כללי מתחשק לך רק מקלחת ולמות, לא בהכרח בסדר הזה.

 

הקיץ הנוכחי גובה קורבנות גם מהנשים המתוקתקות ביותר, כולל אלו שיצאו הרגע מקטלוג. עם פן. מאחר וצרת רבים היא אולי לא חצי נחמה, אבל בהחלט כיף להילחם ביחד, החלטנו לחלוק כמה טריקים קטנים שעושים את כל ההבדל:

 

1. ירכיים משתפשפות

 

איך הגענו לכאן: כל מי שמתחזקת BMI גבוה קצת יותר מנשים שנראות כמו גל גדות מכירה את זה: את רוצה ללבוש חצאית (או שמלה), בין אם קצרה או מקסי, אבל הירכיים שלך מתעקשות להתחכך זו בזו עם כל צעד.

 

תוסיפי לזה חום, לחות ומרחקים ארוכים, וזכית לשפשפות אדומות וצורבות שגורמות לך לתעב את הרגע שהחלטת להתלבש הבוקר.

 

פתרון קייצי: מכנסוני בד קצרים ומחטבים מתחת לחצאית. עדיף בצבע גוף שיצמצמו את השפשוף למינימום ולא יותירו סימנים. אם אפשר, מוטב להיצמד למחטבים לא סינתטיים. הם אולי יגרמו ללובשת אותם להיראות רזה יותר, אבל הם גם מקשים על הנשימה.

 

שמלה של אלמביקה ומחטב של טריומף

 

 

2. לשחות בנעליים

 

איך הגענו לכאן: נעלי הפלטפורמות עשו העונה קאמבק היסטרי ולצערנו רובן באותה איכות שהייתה בסבנטיז. ברובן יש גפה סינתטית זולה שגורמת להזעה מוגברת. תוסיפו לזה שיפוע מתון ורצועות, ותביני איך את מחליקה עם כל צעד הרבה מעבר לגבולות הנעל.

 

פתרון קייצי: טלק הוא חברך הטוב ביותר. פזרי בנדיבות (אבל בלי להגזים, אחרת תדרכי בקרקע בוצית) בתחומי האצבעות, עקב וכרית כף הרגל. המקפידות יחזיקו קופסת טלק קטנה בתיק, ליתר ביטחון.

 

נעלי פלטפורמה של גלי. 100 שקל במבצע

 

 

3. להיפטר מכתמי זיעה

 

איך הגענו לכאן: טכנית, יצאנו החוצה ליותר משלוש דקות. המקום המועד ביותר לפורענות הוא כמובן בית השחי, אבל נשים עם חזה גדול מכירות את התחום גם מזויות אחרות ובאופן כללי כל חולצה יכולה להפוך לסחבה רטובה, תלוי באחוזי הלחות.

 

פתרון קייצי: להימנע מחולצות שאינן טריקו או 100% כותנה שמנדפות זיעה בצורה יעילה יחסית. עדיף חולצות מאווררות בגזרה רחוקה מהגוף ואם הנסיבות החברתיות מאפשרות לך – עברי לגופיות מחמיאות. 

 

חובה להתרחק מחולצות משי, סאטן, פוליאסטר ושיפון, שנראות יפה רק בתנאי מזגן מקפיא והרבה יותר קשה להתעלם מכתמי הזיעה שהן יוצרות. 

 

חולצה של טלי רוקני. מחיר: 179

 

 

4. רגליים לא מגולחות

 

איך הגענו לכאן: הקוסמטיקאית הבריזה, אי אפשר לעשות לייזר (כי אסור לחשוף את הרגליים לשמש) ושכחת לגלח את הרגליים.

 

מכנסי ג'ינס נראים כמו פתרון הגיוני, עד שאת עוזבת את המזגן. ואז את חוזרת הביתה לחפש משהו אחר ללבוש.

 

פתרון קייצי: חצאיות או שמלות מקסי אווריריות ושקופות (בתנאי שבאמת מדובר בקוצים בלבד) שיאפשרו לך "ללכת עם ולהרגיש בלי" ועדיין לשמור על טמפרטורה שלא מזכירה את כבשני הגיהנום.

 

שמלת ג'יפסי סטרפלס משיפון. מחיר: 350 שקל

 מהאתר הישראלי fashest.com

 

 

 

5. זרועות מתדלדלות

 

איך הגענו לכאן: דרך הרבה חבילות שוקולד (ויש שישקרו ויגידו גנים), משטר פוטושופ אימתני ובעיות התייצבות בחדר הכושר. אפשר גם סתם לתעב את הזרועות שלנו, קורה לטובות שביננו.

 

פתרון קיצי: טישרט אלגנטית. החולצה הפופלארית ביותר בעולם עברה בשנתיים האחרונות עידכון אלגנטי שהפך אותה ממוצר נעורים שובב לפריט לגיטימי גם לשעות העבודה. גם כאן מומלץ לבחור בחולצה מבדים איכותיים ונושמים עם שרוולים שאינם הדוקים לזרוע.

 

חולצת ציפורים של לורד קיטש. מחיר: 78 שקל

 

6. געגועי לסקיני

 

איך הגענו לכאן: בשלוש השנים האחרונות כל מלתחת הג'ינסים והמכנסיים שלנו הוחלפה בעקביות לסקיני מחמיא ואלגנטי. הבעיה הכי חמורה בסקיני: הוא צמוד, מזיע ואי אפשר ללבוש אותו מה-1 ביולי ועד ה-1 באוקטובר. 

 

פתרון קיצי: מכנסי פשתן בגזרת גזר (רחבים באיזור האגן שהולכים ומתהדקים עד הקרסול) ובצבעים עליזים שלא נצמדים לגוף ועוזרים ליצור צללית דקה, מחמיאה ונשית.

 

יתרון בולט: נראים נהדר גם עם סנדלים, נעלי בלרינה וגם עם עקבים.

 

מכנסיים של חגית טסה. מחיר: 390 שקל

 

 

7. אקססוריז בקיץ

 

איך הגענו לכאן: מאהבת האקססוריז הגענו ולא שמנו לב ששרשרת האוברסייז שקנינו בסייל, מכבידה מאוד על עצמות הבריח, שלא לדבר על המהירות שבה היא מתחממת ותיק העור המדהים חורך את הכתף ויוצר איטום לבית השחי.

 

פתרון קיצי: להשאיר בבית תכשיטים כבדים במיוחד מחומרים לא טבעיים (פלסטיק) או ממתכת שעלולה להתחמם ולהשאיר כויות קלות על העור (סיפור אמיתי).

 

במקום זאת אפשר לעבור למוד צנוע: שרשראות דקיקות מזהב או מעור מעובד שלא יותירו סימנים. מוטב לדלל את משקלם של תיקים גדולים שלא יכבידו, ללכת עם תיק יד במקום לתלות על הכתפיים ולהעביר את עיקר המעמסה – מחשב נייד, יומן, ספרים, מסמכים – לתיק בד. 

 

שרשרת דקה של הגר סתת. תיק בד של מדוזה

 

 

8. פנים נוצצות

 

איך הגענו לכאן: קרם לחות+קרם הגנה+מייקאפ+פודרה+המזרח התיכון = גלוני זיעה שיכולים להיחשב כמשאב טבע. בונוס למתמידות: פצעונים.

 

פתרון קייצי: אפשר להתחיל בלהרגיע. כשבחוץ יש 70 אחוזי לחות לא צריך לצאת באיפור ערב מלא ועדיף לנטות באופן כללי למוצרי טיפוח על בסיס מים ולא שמן.

 

לתיקון מהיר בשטח אפשר להיעזר בדפים סופגי שומן ובספריי מים מינרליים. הטריק הוא להתיז בחלל החדר ואז לעבור בעדינות בתוך ה"ענן" הקריר ולתת לטיפות הקטנות לעבוד על העור שלך.

תגובות (0)
הוסף תגובה