אלבר אלבז לבית האופנה לנוון מציג: קמפיין האופנה הכי מוזר שתראו

בית האופנה לנוון, בראשותו של מעצב האופנה הישראלי, אלבר אלבז, מנסה למתג את עצמו בשנים האחרונות כמעצב אופנה שמתאימה לכולם, ולא רק לעשירון העליון.

 

בקמפיין סתיו-חורף 2012 2013, הוא אפילו בחר באנשים "רגילים" ולא בדוגמנים שיפרסמו את הקולקציה שלו, כשבראש הנבחרת, עומדת הרקדנית לשעבר, ג'קי טאג'א מרדוק, בת 82 ממוצא אפרו אמריקאי. 

 

אתמול שוחרר סרטון הפרסומת של הקולקציה על ידי ערוץ היוטיוב של לנוון, ונראה כי אלבר אלבז הצליח להתעלות אפילו על עצמו, עם סרטון יפה ומוזר במיוחד.

 

הסרטון של לנוון:

 

 

בסרטון, שמורכב בחלקו מוידאו ובחלקו מ"stop motion" שזה למעשה רצף של תמונות סטילס שמדמות תנועה, אנחנו שומעים את ה"דוגמנים" החדשים, מספרים למצלמה על עצמם כמה משפטים תוך כדי לבישת הבגדים של לנוון.

 

המחשבה מאחורי הסרטון היתה שאת האנשים האלה אף אחד לא מכיר, הם לא "עוד כוכבי קולנוע" או דוגמנית מפורסמת שכולם מכירים, ולכן, על מנת שנכיר אותם, כל אחד מספר למצלמה משהו על עצמו. והאינפורמציה, איך לומר, לא הכרחית בכלל.

 

אחד מספר אהבתו לאוכמניות קפואות, אחרת מספרת על אוסף המלחיות שיש לה בבית (יותר ממאתיים), וצעירת הדוגמניות, נערה בת 16, משתמשת במילה like משהו כמו 60 פעם בדקה.

 

כמובן שגם בסרטון מרדוק גונבת את ההצגה, כששומעים את קולה מספר על כך שהיא חלמה לבוא לצרפת בגיל 18, ואולי בעצם הספרות התהפכו, כי היא כבר בת 82 (צולם כשהיתה בת 81) ואז שומעים את קולו של אלבר אלבז אומר לה ש"פריז באה אליה".

 

 
אין ספק שאלבז הוא אמן שיווק בעידן החדש ולגמרי יודע איך "לחשוב מחוץ לקופסא". גם שנה שעברה הוציא סרטון שהפך לתופעה ויראלית מהר מאוד, ובו הוא רוקד עם הדוגמניות שלו לצלילי השיר "I Know You Want Me" של פיטבול. 
 
הסרטון משנה שעברה:
 

תגובות (0)
הוסף תגובה