5 הגופיות הנוצצות שמתאימות לכל אירוע. המלצת השבוע

חברים טובים העירו את תשומת ליבי שהחגים עוד רגע כבר פה, ואני עדיין ב"מוד" קיץ. אז לקחתי לתשומת ליבי, והחלטתי לשלב בין שני החגים האהובים עלי: ראש השנה ו"סוף עונה" (מבחינתי מדובר בחג לכל דבר).

 

הפעם, בחרתי לחפש את הגופיות הכי נוצצות שיש על המדפים. כאלו שנוטפות שיק וגלאם מכל פאייט, ומתאימות לערב רומנטי במעדה, לבילוי לילי במועדון ואפילו לארוחת חג אצל המשפחה של הבעל. 

 

אז קבלו את 5 הגופיות הכי זוהרות, שבמקרה, גם נמצאות בסוף העונה. כי אנחנו מתלבשות כדי להרשים:

 

1. גופייה של מנגו ב-60 שקל

פותחת את החמישייה שלנו הגופייה הכסופה של מנגו. המלצה שלנו: לבחור מידה אחת גדולה מהרגיל כדי שהגופייה תיפול על הגוף בחופשיות ואז ניתן לשלב אותה עם מכנסי סקיני שחורים (לאמיצות ביותר – נסו עם סקיני דמוי עור) ונעלי עקב גבוהים ככל שתוכלי.

 

אודם אדום יסגור את הלוק ושימו לב לא להוסיף שום תכשיט ושום אקססורי. כבר עכשיו את נראית מיליון דולר. ובמחיר סוף עונה של 60 שקלים – את בכלל פרייסלס.

 

גופייה של מנגו. מחיר: 60 שקל במקום 100

 

 

2. גופיית פרלה של המותג אלף אלף ב-280 שקל

 

צמד המעצבות המוכשרות של המותג אלף אלף עיצבו את "גופיית פרלה" עם מפתח משולש וכתפיות דקות מבד פליסה מטאלי.

 

לכל מי שהתברכה בחזה קטנטן – את מסודרת, הגופייה הזו נראית מצוין ללא חזיה. אבל אל דאגה, גם נשים שמידת החזה שלהן היא קאפ C ומעלה, לא נזנחו. כל מה שצריך זו פשוט חזיית סטרפלס טובה. המראה המתקבל: סקסי, שזוף וקליל.

 

 

גופייה של אלף אלף. מחיר: 280 שקל

 

אלף אלף, רחוב רוחמה 9, מתחם נוגה, יפו טלפון: 077-2340834

 

3. חולצת דיסקיות זהב שמנת של בוטיק Bruce Field

 

את הגופייה הזו בחרנו לטובת מי שלא אוהבת את הנצנוץ על כל הגוף ומעדיפה מעט שקט בעיניים. הגרסה הצנועה מאפשרת ליהנות מהטרנד אבל להישאר סולידית ורגועה. הפאייטים נמצאים רק על צווארון הפיטר פן ומשמשים כמו תכשיט יוקרתי.

 

הגופיות עשויות 100% משי עם צווארון פיטר פן עשוי מדיסקיות זהובות דבר שמסביר את המחיר, אבל בשביל לרכך את המכה, אני שמחה לעדכן כי בימים אלו הגופייה במבצע ועולה רק 267 שקלים.

 

גופייה של בוטיק Bruce Field. מחיר: 267 שקל במקום 445

 

בוטיקBruce Field , שנקר 11, הרצליה פיתוח.

 
 

4. גופייה של ג'אמפ ב-130 שקל

 

לנשים שממש לא אוהבות "להתלבש חגיגי" והן ממש בעניין של קז'ואל, עדיין כדאי לפזר מעט גלאם מאופק במלתחה והן יוכלו ליהנות מהגרסה של רשת ג'אמפ: גופיית טריקו בגוון אפור מעושן בשילוב של אבנים מושחרות.

 

בשילוב עם ג'ינס ונעליים שטוחות, הגופייה תשמש כל אחת ללוק יומיומי לעבודה, ועם תוספת של עקבים, ז'קט מחויט ותיק קלאצ' – המראה משודרג מיד ללוק ערב סקסי וזוהר.

 

ואנחנו מאוד אוהבות פריטים מודולריים מהסוג של שתיים במחיר של אחד.

 

גופייה של ג'אמפ. 130 שקל

 

 

5. גופייה של המשביר לצרכן ב-100 שקל

 

את המקום האחרון ברשימה שלנו, תפסה גופייה זהובה ונועזת שמצאנו במפתיע במשביר לצרכן. בקושי הבחנו בה בהתחלה, מתוך הכמויות הצפופות של הבגדים, אבל כשזה קרה מיד הבנו כי מדובר בלא פחות מאוצר (יכול להיות שהגוון הזהוב הקצין את התחושה).

 

אהבנו בעיקר את הטקסטורה המעניינת של הקשקשים וכמובן את הברק העדין של הבד, שמוסיף את הזוהר הרצוי למראה ערב מרשים.

 

המלצה אישית: לאזן את הלוק ולשלב את הגופייה עם מכנסי ג'ינס רגועים או חצאית שחורה בקו נקי. המרקם העשיר שלה מאוד דומיננטי ולכן לא כדאי להוסיף לו מתחרים בשאר ההופעה.

 

גופייה של המשביר לצרכן. מחיר: 100 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה