מתנות לחג: המתנות הכי שוות והכי מיותרות ברשת

בכל חג אני מוצאת את עצמי לא רק מנסה לגרד ישירות את האונה הימנית כדי להביא רעיונות מגניבים למתנות, אני גם מתמלאת תסכול משלל החפצים הכל כך יפים וכל כך מיותרים בו זמנית, שהייתי קונה לו רק היה לי כסף ומקומות אחסון. אז הפעם לא בזבזתי זמן, התיישבתי עם רשימה של כל האנשים שצריכים לקבל ממני מתנה – ומצאתי לכל אחד מהם מתנה מעולה שמצאתי בשלל האתרים המעולים ברשת.

 

עוד ב-onlife:

 

טאבלט LCD מעוצב לכתיבת הודעות
בין הסמארט פון, ללפ טופ, לאייפד ולמחשב השולחני, האפליקציות שמנהלות לך את החיים ושאר צעצועים טכנולוגיים שמורידים לך את הילד מהראש לכמה דקות, אפשר למצוא טאבלט שמחבר בין הלוח המחיק של פעם, לאלגנטיות של ה-LCD. מי שמוכר את הטעאבלטים האלה במחיר שווה לכל נפש של 39.99$ טוען שהבוגי בורד מוותר על הפתקים הצהובים ומאפשר חיים ירוקים ואקולוגיים יותר, עם הפונקציות שהוא מציע, הוא בסך הכל טאבלט וואנבי, שיוסיף לאפיל של המקרר ויבלבל את הילד שדורש אייפד.


Boogie Board™ LCD Writing Tablet with Stylus Holder, 39.99$, www.brookstone.com

עמדת ארוחת בוקר

 

 

בעלי המטבח הקטן ואלו שאפילו לא מציעים חביתה בבוקר שאחרי בוודאי ישמחו לגלות את עמדת המטבח המגניבה הזו: פרקולטר, משולב בטוסטר עם סמי כיריים לטיגון. העיצוב הנוסטלגי והפרקטיות של המתקן אולי קורצים נורא אבל בפועל, מי באמת יכין קפה, יטגן חביתה ויקלה טוסט במקביל? בטח לא גברים, הם פשוט לא מסוגלים.  

 

 

אמבטיה מתקפלת לתינוק

 

 

כבר ראיתי תמונות של תינוקות שאמא שלהם רוחצת אותם בכיור באמבטיה בחופשה באילת וגם כאלה שהיו מבועתים רק מהמחשבה על אמבטיה ראשונה לילד שמא יחליק להם והזכויות ההוריות שלהם ישללו דקה אחרי שקיבלו אותן. הפתרון הנהדר הזה הוא  משענת מצוינת לתינוק בזמן אמבטיה, מתקן מתקפל עשוי קצף, שיכול להחזיק את התינוק בזווית אופטימלית בכל משטח שבו תבחרו לקלח את החבר.

Puj Foldable Baby Bath Tub
, 44.99$, http://www.target.com

NOSTALGIA ELECTRICS RETRO SERIES 3-IN-1 BREAKFAST STATION, 55.99$, http://www.manufacturersclearance.com

 

תופסני אצבעות לאוכל

 

 

זוכרים את הפעם האחרונה שאכלתם כנפי עוף לוהטות ברוטב חריף? הכוויות שמגלים אחרי האכילה בקצות האצבעות שהחזיקו את המנה, שוות כמעט רק לכוויות החריפות על הלשון. התופסנים החמודים האלה נראים אולי כמו משחק פלסטיק לילדים, אבם הם מאוד שימושיים כשרוצים לאוכל קלח תירס חם או ערימת כנפיים מדיקסי. נכון שכלי אוכל ומפיות זה לחלשים, אבל כדי להנות מהאוכל כדאי שהוא אצלך בידיים ולא על הרצפה בפינת האוכל.

Trongs Finger Food Utensil, 15$, http://www.thefancy.com

כפתור אדום לרגעי תסכול מהמחשב

 

 

אני חושבת שאם אקנה את הגדג'ט הזה למי מחבריי, אקנה את עולמי. כמה פעמים ביום התעצבנתם על המחשב שלכם עד כדי רצון לצבוע אותו בכחול ולהשליך לים? עד כמה ביבי, האיום האירני והחום גורמים לכם חשק עז פשוט ללחוץ על הכפתור האדום שישמיד את הכל ויתן לכם מנוחלה? זה הגדג'ט בשבילכם: כפתור אדום גדול שמחובר למחשב, שברגע הזעם אתם מוזמנים ללחוץ עליו בעוצמה, ולראות תמונה של פיצוץ על מסך המחשב, ואחר כך את הבוס שלך פצוע לגמרי. אם זה לא ירגיע אתכם, אתם מוזמנים ללחוץ שוב ושוב, או להתקדם לאייטם הבא.

Dream Cheeky Big Red Button, 14.99$, http://www.brookstone.com

כסא ערסל תלוי

 

 

אף פעם לא הבנתי את הקונספט של תליית נדנדה או כסא מהתקרה. תקראו לי סקפטית או למודת כותרות פלקל בעיתונים, אבל אין בי אמון גדול לערסלים וכסאות שמתנדנדים להם מהצד השני שבו אנשים דורכים. אבל הכסא המעוצב הזה רק גרם לי לרצות לתלות אותו על עץ רחב ענפים (לא פיקוס, חבל על הלבן) ופשוט להתנדנד בו עד תום יום העבודה. אם יש כסא נדנדה בבית, סביר להניח שהוא יעשה את העבודה לא רע, אבל הוא בטח לא יפה ומרגיע כמו זה.

Zara Pod Chair – White,

 

ברזייה לכלב

 

אין, אין כמו כלב שמקפץ ליד זרם מים, זו תמונה שיכולה לגייס אלפי לייקים בפייסבוק ובקלות. המזקרה הניידת הזו תגרום לכלב שלכם לא רק לשתות בזמנו החופשי, אלא גם לשעשע אתכם עד בלי די. מדובר בצינור המחובר לצינור מים שבעת הלחיצה עליו, משפריץ בזרם יפה מים לשתיה.
עכשיו נשאר לקוות שהכלב שלכם לא יחליט לעבור לגור על המתקן, כי אז חשבון המים שלכם לא רק ירקיע שחקים, רננה רז בכבודה ובעצמה תגיע אליכם ותבקש שתפסיקו לבזבז מים.

API Doggie Fountain F-1, 69.99$ (באמזון יש מבצע עכשיו בחצי בדיוק), http://www.amazon.com

 

 

 

 

שלט אוניברסלי בצורת כרית

 

 

השלט המדובר לא ילך לכם לאיבוד בין הכריות מהסיבה הפשוטה שהוא כרית בעצמו. בתוך כרית מעוצבת נמצא שלט אוניברסאלי קל לתכנות, שיכול לנהל עד שש מערכות ומאות סוגים של שלטים בזיכרון. הכפתורים לחיצים בדיוק רב כך שאפשר להתרווח ולהישען על הכרית בלי לחשוש מזאפינג לא רצוני.

Pillow Remote Control, 29.99$, http://www.brookstone.com


מכונת כתיבה שמחתחברת למחשב ולאייפד

 

לאלו שמתקדמים עם הטכנולוגיה ובכל זאת שומרים פינה חמה בלב לקסם ולרעשים של מכונות הכתיבה של פעם, ה-iTypewriter, היא מתנה מושלמת. מדובר במכונת כתיבה לכל דבר, עם מקשים מעודכנים. המכונה מתחברת בכבל USB למחשב או לאייפד ומאפשרת הקלדה בקומות ובתיקתוקים, רק שלא צריך להכניס נייר עם קופי ולהשתמש בטיפקס: הטקסט המוקלד עובר ישירות לצד המחשב או האייפד שלכם.

לחובבי הז'אנר בלבד מאחר שמדובר לא רק בגדג'ט יקר, אלא גם כזה שתופס מקום ואבק.

iTypewriter, 799$, http://www.thefancy.com
 

אופני עץ ללימוד רכיבה על אופניים


סביר להניח שאם היו אופניים כאלה בגובה שלי, הייתי צוברת עליהם נסיון לפני מעבר לאופניים של גדולים, עליהם אני לא יודעת לרכב. האופניים האלה, ללא פדלים וללא גלגלי עזר, עשויים עץ ועוזרים לפעוט לפתח שיווי משקל וקואורדינציה, ולקבל ביטחון בנסיעה על אופניים.  מאחר שאין פדלים, הילד יכול להתקדם איתם בעזרת ריצה או הליכה, לא להסתכן בנפילה ועל הדרך להתעייף ככה שלא יהיה לו כוח להציק אחר כך.
מעולה כהכנה לרכיבה לאופניים אמיתיות.

Skuut Wooden Balance Bike, 99$, אבל יש כרגע סייל באמזון ב-76.50$, http://www.amazon.com

 

תגובות (0)
הוסף תגובה