המלצת השבוע: איך לטשטש ישבן גדול באמצעות בגד נכון

במסגרת ההמלצה השבועית, חשבנו שהפעם ננסה להיות יותר ספיציפיים ובמקום להמליץ רק על הבגדים הכי נכונים, נמליץ על הבגדים הכי מחמיאים. והפעם – בניסיון לטשטש את האגן הים תיכוני, 5 הפריטים שיעזרו לשמור על פרופורציות נכונות בגוף:

 

1. שמלה של אמריקן איגל

שמלת הסתיו הקלילה, שמתאימה בדיוק לעונת המעבר, בעלת גזרה שמדגישה את המותניים ונופלת בצורה משוחררת על האגן והישבן.

 

הכלל הידוע ביותר בעולם הסטיילינג להלבשת מבנה גוף אגסי (פלג גוף תחתון רחב) הוא "להתרחק" עם הבגד באזור הישבן והירכיים ורצוי להימנע מגזרות נצמדות כמו חצאית עיפרון, חצאית מיני וכדומה (אלה אם מחלקים את הצבעים בצורה נכונה כפי שנדגים בהמשך). הגזרה של השמלה של אמריקן איגל היא המחמיאה ביותר כיוון שהיא מדגישה את הנקודה הצרה ביותר בגוף – המותניים, ובמקביל מטשטשת את אזור האגן והירכיים.

 

שמלה של אמריקן איגל. מחיר: 200 שקל

 

2. מכנסיים מחויטים של מאוזנר

 

הגזרה הישרה של המכנסיים מחמיאה לנשים בעלות מבנה אגן רחב. האשליהשהמכנסיים "נופלים" מהחלק הרחב ביותר בירך ועד לרצפה בקו ישר, גורמת לרגליים להיראות ארוכות וצרות יותר ממה שהן באמת.

המכנסיים של מאוזנר מגיעים בטווח מידות מכובד של 38-48. 

 

מכנסיים בגזרה ישרה של מאוזנר. מחיר: 680 שקל

 

 

3. שמלה ב-2 צבעים של רנואר

 

החלוקה של הצבעים בשמלה עוזרת ליצור איזון בין פלג הגוף התחתון לעליון. בעוד שהחלק התחתון מצטמצם באשליה אופטית כיוון שהוא מסתתר מאחורי השחור, פלג הגוף העליון מקבל נפח מסוים בזכות הגוון הבהיר שלו – מה שיוצר סימטריה בין שני חלקי הגוף. וכך, לכאורה בלי לשים  לב, הישבן כבר לא נראה כל כך גדול.

 

השמלה של רנואר היא דוגמא מצוינת לגזרות עיפרון צמודות, שגם נשים במבנה גוף אגסי יכולות ללבוש.

 

שמלה של רנואר. מחיר: 290 שקל

 

 

4. מכנסיים מחטבים של קסטרו

 

קסטרו השיקה לאחרונה מכנסי ג'ינס סקיני עם מחטב מובנה. אין דבר שאוסף את הגוף טוב יותר ומחמיא לישבן ולירכיים ממחטב טוב. לרוב, החיסרון הוא בנוחות. לכן, הפתרון של קסטרו הוא פשרה מצוינת בין הנוחות לתוצאה הסופית.

 

המכנסיים מגיעים במידות 34-46 (לא ברור למה קסטרו חושבים שנשים במידה 34 צריכות מכנסיים מחטבים, אבל זה כבר נושא אחר לדיון).

 

מכנסיים מחטבים של קסטרו. מחיר: 300 שקל

 

 

5. תכשיטים של מיכל נגרין

 

כש"נקודת התורפה" של אישה נמצאת בפלג הגוף התחתון, אנחנו ממליצים להתפרע עם אקססוריז. יש להשקיע תשומת לב באקססוריז גדולים ומושכים, שיסבו את תשומת לבו של כל אדם אל הצוואר, או החזה (באמצעות שרשרת או עגילים) וימקדו את המבט בפלג הגוף העליון של האישה. זה לגמרי עובד.

 

נועה תשבי למיכל נגרין. טווח מחירי הקולקציה: 300 -4000 שקל

 צילום: רון קדמי

תגובות (0)
הוסף תגובה