הג'ינס שמצליח להפתיע לאורך כל היום

הג'ינס הוא אחד מפריטי המפתח החשובים ביותר במלתחה של כל אישה. לכל אחת מאיתנו יש בארון לפחות ג'ינס אחד שאנחנו חורשות עלי, שמהווה ברירת מחדל כשלא בא לנו שום דבר אחר, ושיושב עלינו יותר טוב מכל השמלות הכי מפוארות והכי יקרות.

 

ניתן לשחק עם סוגי הג'ינס השונים ולבנות אינספור סגנונות לבוש שונים, שיתאימו לכל היום ולכל סוגי הפעילות שהחיים המודרנים כופים עלינו. החל מיום עבודה, בילוי לילי סוער או אפילו שבת רגועה עם המשפחה. הופעה שכוללת מכנסי ג'ינס תמיד תשדר מסר צעיר, עדכני ובלתי מתאמץ – ממש כמונו, הישראלים.

 

עוד ב-Onlife:

 

אז לכבוד הסתיו שבפתח, הכנו מספר דוגמאות שיתאימו לכל אחת ולכל היום. אז איך (בעזרת סטיילינג נכון), הג'ינס שלך יכול להפתיע אותך לאורך כל היום?

 

1. ביום עבודה שגרתי

 

אם לפנייך יום "רגיל" במשרד, ללא אירועים מיוחדים, הג'ינס הכחול, הכהה, הקלאסי, יעשה את העבודה. הגזרה הישרה, המראה ה"עסקי" והצבע האחיד ישתלבו היטב עם שאר האאוטפיט.

 

אנחנו בחרנו בחולצה מכופתרת שהולמת מקום עבודה, אבל גזרת הטוניקה בשילוב חגורה, תשמור על מראה נגיש ולא עסקי ומרוחק. ניתן לשלב עם תיק עבודה גדול, שיוכל להכיל את כל החפצים שלך ליום הארוך.

 

חולצת טוניקה – רנואר, עגילים – ליטל קלמנסון, ג'ינס – לי קופר, תיק – רנואר, נעליים – forever 21

 

 

2. ביום של פגישה חשובה

 

ביום בו את צפויה לשלב פגישה חשובה, הגוונים הכהים של הג'ינס הקלאסי ישדרו מראה רציני יותר מבדר"כ, השילוב של שחור ולבן תמיד יוצר לוק אלגנטי ורשמי, וג'ינס בגזרה גבוהה (עם חולצה בפנים) יראה מכובד יותר.

 

ז'קט מחויט יסגור את ההופעה הרשמית ונעלי עקב יעזרו לך לשמור על יציבה מלאת נוכחות (הם לא חייבים להיות גבוהים, רק שיתנו לך עמידה זקופה יותר). את התיק הענק יש להחליף בגודל ביניים אלגנטי, כזה שלא ייצור מראה מגושם אלא מדויק וענייני.

 

תיק – אמברלה, ז'קט – רנואר, ג'ינס – לי קופר, חולצה – קסטרו, נעליים – tsubo

 

 

3. בדרך לבילוי לילי

 

זה הרגע לשלוף את התותחים הכבדים ולשוות לג'ינס שלך את המראה הכי סקסי שאפשר. הג'ינס הקלאסי בשילוב נעלי עקב מדליקות שיצרו טוויסט מעניין בהופעה, ואקססוריז בדמות תיק קלאצ' צבעוני או צמיד שמושך תשומת לב, יסדרו לך לוק צעיר וטרנדי.

 

את החולצה אפשר לבחור לפי מצב הרוח, החל מגופיית בייסיק צמודה, דרך חולצת שיפון שקופה, ועד צווארון פייטים מבריק. בימים קרירים יותר (שאנחנו מייחלים אליהם), ז'קט עור קליל יוסיף מראה קצת מסוכן וסקסי להופעה.

 

עגילים – ליטל קלמנסון, צמיד – my urban runway, חולצת שיפון – forever 21" ג'ינס – לי קופר, קלאץ' – GAYA, ז'קט – רנואר, נעלי עק – וינס קמוטו

 

 

4. בילוי משפחתי

 

בין אם בסוף השבוע משפחתי או אפילו אחר צהריים רגוע, האווירה הרצויה היא בעיקר נוחות וצבעוניות רכה ונעימה. הג'ינס כמו נתפר מראש ליום כזה. להשלמת ההופעה אפשר לשלב חולצה וקרדיגן בגזרת אוברסייז ושרשראות ארוכות ונקיות, והרי לך לוק מושלם לבילוי מושלם.

חולצת אוברסייז – אלין, שרשרת – לוני ויטנג', משקפיים – בברלי הילס לאירוקה, מגפונים – זארה, ג'ינס – לי קופר, קרדיגן – רנואר, תיק קש – רזילי

תגובות (0)
הוסף תגובה