שואב אבק מהסרטים

כשגרתי בלוס אנג'לס, היה לי קירבי. למי שלא יודע, מדובר בשואב אבק יוקרתי שאחרי שבוע שהיה בביתי, אהבתי אותו  יותר מבעלי (הראשון). כי אולי אני לא חולת סדר, אבל אם לא נקי, אני מתה.כשהתגרשנו, בחלוקת הרכוש הוא קיבל בין השאר את הסלון המהם שהורי קנו לנו לחתונה, את המקרר, ו..את הקירבי. ואני, חזרתי לארץ ורכשתי לי שואב רגיל שכזה.

 

 

וכך עברו להן השנים ואני התחתנתי עם בחור מקסים חכם חמוד וטוב לב- אבל מה, אסמטי.  בצורך האימהי לגונן וברחמים עליו בכל פעם שחטף התקף, מצאתי את עצמי כל היום שואבת, מנסה להקל עליו. משום מה בכל פעם ששאבתי, במקום שהקלתי עליו, גרמתי לא התקף נוסף. איך אמרו כבר לפני ?מבולבלים? גם אנחנו?.
 
מסתבר שבכל פעם שאנחנו שואבים אבק, השואב פולט את קרדיט האבק! (יצור מיקרוסקופי שחי במגורי אדם בתנאי אבק ולחות על גבי ספרים, בגדים וחפצים דומים, והפרשותיה הן הגורמות העיקריות לתגובות אלרגיות בבני אדם). ועל זה נאמר אבוי ואבוי! 
 
אני זוכרת את היום בו פגשתי לראשונה את האייפון, העיניים שלי זרחו. ככה היה כשנתקלתי לראשונה בשואב האבק המרכזי.כמובן שהסיבה המרכזית לשמוח היתה כי מדובר בשיפור באיכות האויר שאנחנו נושמים (קרדית האבק הפעם נשאבת ישירות אל יחידה מרכזית המותקנת מחוץ לבית!).אבל מעבר לזה מדובר על חגיגה אמיתי לאוהבי הגדג?טים ולאוהבי הניקיון באשר הם.
 
– לא צריך מקום לאפסן את השואב האבק הביתי וגם לא צריך לגרור אותו בכל הבית ובכל פעם לחפש לו תקע סמוך. (כי יש מערכת נשלפת(!) שמותקנת מתחת לריצוף)
– כי השאיבה חזקה פי פי 10 מכל שואב ביתי, ולכן הניקוי בה הוא מהיר הרבה יותר, ויעיל הרבה יותר.
 
– כי המערכת כל כך שקטה שאפשר להשתמש בה גם כשהילדים ישנים!!
 
 
את אסף מחברת  I VAC , השואב המרכזי החכם הראשון, פגשתי בשבוע שעבר.
 
 

אסף סיפר לי שהם יבואנים של השואב החכם איטלקי שמוביל את השוק האירופאי כבר 30, שיש לו גוף נרוסטה ברמה גבוהה מאוד שעמיד בכל תנאי מזג אויר, שיש מחשב חכם שהוא כבר בנוי בתוך המערכת ודואג לניקוי פנימי, בעל כרטיס אלקטרוני שמזהה תקלות. 

 

כאן בדיוק, בבית שלי, יותקן השואב. תחילת החיים האמיתים!
 
ממש בשכנות אלי, עברו לפני כמה ימים הזוג ברקן,  אז הלכתי לבדוק מה קורה אצלם. גם אצלם זה עובד מעולה, ואשכרה נמלאתי קנאה.

 
 
אז מי שמעדיף ניקוי יסודי יותר, ובריא יותר, זה הפתרון בשבילו. הצינור הגמיש, בתוספת אביזרי הקצה הייחודיים ,מגיע לכל מקום שלא מטאטא, ולא שואב רגיל יגיע (אם זה מתחת למקרר,וילונות גבוהים, בין ארונות,והכל בוואקום אדיר). 
 
אסף מספר ש"שאיבת הרצפה בוואקום האדיר של השואב המרכזי חוסכת לנו את שטיפת הבית במים, שגורמים לשחיקה והרס של רהיטים ומשקופים מעץ וגם כמובן מבזבזת מים.לרצפת הפרקט העדינה במיוחד, עליה אסור לשפוך מים, ושגם מטאטא יכול לגרום לשריטות, ולא עושה את העבודה כמו שצריך יש לנו מברשת עדינה במיוחד, שדואגת לשאוב את רצפת העץ או הלימינציה, ובכך לנקות אותו באופן יסודי בלי לפגוע. יש לנו גם יחידה מיוחדת לנקות שטיחים, ספות ומזרונים, תריסים, צאלונים ואפילו יחידה להברשת בעלי חיים.?
 
 
נו, אז אחרי שהבנתי שבקרוב ניפטר מבעיות האסטמה, אולי באמת הגיע הזמן כם להיפרד בלב מפשושית ולמצוא חברה חדשה. השיערות כבר לא יהוו תירוץ יותר, זה בטוח.
תגובות (0)
הוסף תגובה